Onboard videa
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2139
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Onboard videa
To jsou teda slinty...
Re: Onboard videa
ad kamiony - to si nevybereš. Loni v Rakousku..
https://www.youtube.com/watch?v=8QWGawf_zJY
https://www.youtube.com/watch?v=8QWGawf_zJY
Re: Onboard videa
At je to spravedlivy nebo ne, tak nejlepsi varianta je, kdyz jsou oba pruhy plny az do mista zuzeni, pak je kolona nejkratsi, tecka.Truck Daškam píše:janom: 2x jsem napsal, že nikoho neobhajuju a ty mě z toho obviníš hned v úvodu?
Kdo že tu kolonu prodlužuje? Za mě je prodlužujou v první řadě ty osobní vozidla, tím co jsem napsal. Kdyby se zipovalo jak má, tak jedou oba pruhy +/- stejně - tzn. že by kolona zejména v pravém pruhu nenarůstala
V podobně situaci, kdy mě někdo blokoval, jsem již taky několikrát byl - a neřešil jsem to, protože jsem věděl, že kdyby se zipovalo jak má, stojím dávno někde vzadějc. Takže jsem jel prostě za ním až k místu k zúžení, kde jsem normálně zipoval.... A zase - spousty aut za mnou se připojilo dříve, takže hned za mnou byli auta co předtím byla podstatně dál a díky tomu se dostali dopředu...
To je prostě začarovanej kruh. Lidi nikdy jezdit nakonec nebudou a budou to prostě všem dokola furt posírat
Arkis: To samé bylo na D5, před Prahou. Na D0 kolona, která se táhla na D5. Ten kdo nejede na D0 směr Brno, tak jede levým - který celou dobu jel.
Polák to nevěděl, měl pocit že tam stojí díky tomu - tak ten levej zavřel a následně se cpal zpátky do kolony
PS: Jen bych rád upozornil, že toto jednání (předjet kolonu volným pruhem, následně všechny zpomalit a cpát se zpět do kolony), je dennodení chleba hlavně u řidičů osobních aut. Diky tomu se zasírá celá Jižní spojka, zejména u sjedzu na Hostivař.
Samozřejmě leckdy to dělaj i kamiony, ale narozdíl od osobních aut to není zas tak častý a většina poslušně čeká
Leckde to je spojený, že vozidla nad 6t maj zákaz do středního/levého pruhu - a jedou tím pruhem pouze ti, co jedou dál a do kolony s nevrací. Jenže leckdo je debilní, má pocit že sním vymrdává - a tak bude jede taky a pak se vrací do kolony, nebo to zašpéruje
A ze se tam z leva zaradi vic osobnich aut nez nakladaku? To je celkem pochopitelny, nez se nakladak rozjede, tak to trva a tezko muzes cekat ze auta budou cekat vlevo pred zuzenim, kdyz se jim udela mezera na 5-7 aut klidne...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Onboard videa
Zvedam telefon a hlasim podezreni na alkohol/drogy/bezence...do minuty.Předseda píše:ad kamiony - to si nevybereš. Loni v Rakousku..
https://www.youtube.com/watch?v=8QWGawf_zJY
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Onboard videa
Ten problém je spíše v tom, že lidi jsou kkti a do pravého se řadí už stovky metrů před zúžením.honziss píše:A ze se tam z leva zaradi vic osobnich aut nez nakladaku? To je celkem pochopitelny, nez se nakladak rozjede, tak to trva a tezko muzes cekat ze auta budou cekat vlevo pred zuzenim, kdyz se jim udela mezera na 5-7 aut klidne...
2.9T RWD
Re: Onboard videa
honziss: v prvním okamžiku jsem si myslel že už se to tam zužuje.. Ale pak zajel zpět a zase.. No nic. S tím telefonem - jako v cz možná. Při návratu z dovolený tohle v Rakousku řešit nechceš s nějakým kamionáckým kryplem.
Re: Onboard videa
Já v poslední době vidím vcelku spíš bezproblémové zipování, ale možná mám jenom štěstí.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Tak to já bych volil jinou variantuhonziss píše: Zvedam telefon a hlasim podezreni na alkohol/drogy/bezence...do minuty.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2726
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
No, a to je přesně ono - to se totiž vůbec právě neděje.At je to spravedlivy nebo ne, tak nejlepsi varianta je, kdyz jsou oba pruhy plny az do mista zuzeni, pak je kolona nejkratsi, tecka.
Z toho pravého se řadí kde kdo všude možně, a následně ti před sebe pustí další, protože chtěj zipovat, a u faktického konce znova
Dneska ten samej jev na Radlické (kdo zná, ví)
Za zatáčkou přede mě najelo auto (levý pruh už prázdný)
To následně po chvíli ze solidárnosti pustilo další auto, které tím levým pruhem přijelo
Pak jsme tam stáli, stáli... levý pruh se zaplnil.... A když se to rozjelo, oba dva pustili před sebe další auto...
Takže levej pruh zase prázdnej, a já se hnul o dva metry
A nejhorší je, když kolona poskakuje rázově - jakože minutu se jede, a dvě minuty stojí (typicky semafor za sbíháním)
Ono totiž u toho zúžení se během jízdy krásně zazipuje, fakt i doslova ukázkově - následně se kolona zastaví. Ale ten končící pruh už je volnej, tudiíž tam přijedou další auta.... A po rozjetí se zip opakuje s vozidly - vozidla která byla v rámci zipování puštěna, pouštěj před sebe další i s těma samozřejmě, co už jednou jedno vozidlo pustili...
Jak jednou nějaké puštění proběhne, už žádné další probíhat nemá a už vůbec ne od toho, kdo byl puštěn. Tím se to celý narušuje a ten končící pruh je ve finále rychlejší, než ten průběžnej
Chápeš to?
Re: Onboard videa
Truck Daškam: nebol v tom žiaden hate, ani obviňovanie. Ak to tak vyznelo, tak sorry, nebolo to tak myslené.
Snažil som sa vyjadriť, že chápem naštvanie... ale chovanie na jehlovom videu alebo to čo postol Předseda je skrátka vrchol primitivizmu... a absencie zdravého rozumu... a je úplne jedno, čo tomu predchádza.
Na ukážku kde to končí, keď sa aplikuje právo väčšieho: viem o prípade, ktorý skončil na súde - na sk mal jeden pl "profesionál" potrebu ukázať váhovú výhodu... bolo to "len" opretie osobáku o zvodidlá kamiónom v minimálnej rýchlosti... skončilo to rozdrveným nosom vodičky o bočný bag...u nej 3 operácie... u neho platenie renty za nemateriálnu újmu na x rokov.
Vážim si robotu každého človeka a kamioňáci veru nemajú ľahký život (vidím to v práci a snažím sa im maximálne pomôcť), ale vedome ohrozovať ostatných to je skutočne na volanie pčr alebo riešenie, ktoré preferuje Bob. Verím, že aj väčšina TIR je úplne normálna a nad podobným chovaním krútia hlavou rovnako ako ja.
Snažil som sa vyjadriť, že chápem naštvanie... ale chovanie na jehlovom videu alebo to čo postol Předseda je skrátka vrchol primitivizmu... a absencie zdravého rozumu... a je úplne jedno, čo tomu predchádza.
Na ukážku kde to končí, keď sa aplikuje právo väčšieho: viem o prípade, ktorý skončil na súde - na sk mal jeden pl "profesionál" potrebu ukázať váhovú výhodu... bolo to "len" opretie osobáku o zvodidlá kamiónom v minimálnej rýchlosti... skončilo to rozdrveným nosom vodičky o bočný bag...u nej 3 operácie... u neho platenie renty za nemateriálnu újmu na x rokov.
Vážim si robotu každého človeka a kamioňáci veru nemajú ľahký život (vidím to v práci a snažím sa im maximálne pomôcť), ale vedome ohrozovať ostatných to je skutočne na volanie pčr alebo riešenie, ktoré preferuje Bob. Verím, že aj väčšina TIR je úplne normálna a nad podobným chovaním krútia hlavou rovnako ako ja.