
Onboard videa
Re: Onboard videa
sice jsi starsi, ale ja jsem dulezitejsi, tudiz ja budu tykat a ty mi muzes rikat klidne velky vezire 

- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28238
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
no ale Ty mi právě vykáš
Takže asi ani sám nevěříš tomu, že jsi důležitější 


No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Onboard videa
njn, jsem odhalen a na lopatkach 

Re: Onboard videa
ohledne postnute situace od boba souhlas s goesem. Kolikrat clovek nema jinou moznost, nez to do toho leveho poslat. Samozrejme pouze v pripade, ze nemam 50 metru za sebou auto ritici se o hodne vetsi rychlosti nez ja. Zakladem ovsem je mit prehled o celkove situaci a podobnym excesum se vyvarovat. Aspon nam nezrezivi brzdy
.
Navic prejizdim-li do levyho, automaticky s levym blinkrem mackam pedal plynu na podlahu . .

Navic prejizdim-li do levyho, automaticky s levym blinkrem mackam pedal plynu na podlahu . .
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28238
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
z mého videa je ale patrné, že kdyby ten hňup do levého vůbec nevjel, tak se nic nestane, protože ani překrytí kabiny a návěsu neproběhlo. Vjel tam zcela zbytečně, protože nesprávně odhadl rozdíl rychlostí.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Onboard videa
ale zase na druhou stranu ten borec co to toci v levem taky nemel co delat. levy slouzi k predjizdeni a ne k tomu, aby pul kilometru pred autem uz byl v levem
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28238
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
v pravém nebylo jediné nákladní vozidlo...to ale ze záběru není možné vidět. Jelikož je rozdíl rychlostí LKW a PKW značný, nemá žádný smysl se řadit do nicotných rozestupů a efektivnější je pokračovat v předjíždění, pokud to nebrání rychleji jedoucím vozidlům.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Onboard videa
aha, no ja vychazim z diskuse na jinem webu, kde nekteri zdejsi naopak ty brzdice v levem nutili k tomu, aby se radili do leveho tesne pred predjetim a pak ihned jeli do praveho, protoze v levem se nam co byt. no kukam, ze co web to jiny nazor 

- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28238
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Těsně před předjetím je velmi široký pojem... Navíc já osobně nemám rád, když mne řidiči předjíždějí tímto stylem, kdy se málem potkají naše nárazníky.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Onboard videa
Ja bych za to uhybani doleva autum ktera se pripojuji normalne vrazdil! Kdyz v levym pruhu sirokodaleko nikdo neni, ok, ale jinak je to ultra svinarna.
Nejhorsi je, ze spravne se pripojit na dalnici umi tak 10% ridicu a dokonce se to spatne uci i v autoskolach :/
Nejhorsi je, ze spravne se pripojit na dalnici umi tak 10% ridicu a dokonce se to spatne uci i v autoskolach :/
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k