1) Proč proboha "díesdží" ??
2) R1 již neexistuje - dnes je to D0
3) ten motor není až tak hlučný - ten motor duní - zejména v nízkých otáčkách. Krom toho - kombinace 190k TDI a DSG je opravdu tragiká - snad nejhorší kombinace posledních několika let
4) offroad test je hodně tragický
řidičBOB píše:1) Proč proboha "díesdží" ??
2) R1 již neexistuje - dnes je to D0
3) ten motor není až tak hlučný - ten motor duní - zejména v nízkých otáčkách. Krom toho - kombinace 190k TDI a DSG je opravdu tragiká - snad nejhorší kombinace posledních několika let
4) offroad test je hodně tragický
1) přiděleno, nikdo se neptá, co chceš testovat
2) puntičkáři
3) naprostý souhlas
4) nemyslím, ten kopec jsem totiž nakonec vyjel já ti rozumím, ale přechodové úhly, brodivost nebo nájezdové úhly je u tohoto typu auta docela nesmysl testovat. To auto se nepodívá se svými majiteli jinde, než na zabahněnou cestu k chalupě. Kromě toho, nemám moc off road znalosti...
Ad 1) myslel jsem výslovnost Díesdží jsem opravdu slyšel poprvé. V CZ je spíš zažité a správně spelované jako déesgé.
Jinak mám pocit, že tenhle motor lze pouze s DSG.
Doppelkupplungsgetriebe je německý termín označující dvouspojkovou převodovku.
Direktschaltgetriebe (DSG) je obchodní označení dvouspojkové převodovky od VW.
mám tu čest vám představit zcela určitě nejlepší auto, které jsem kdy řídil. Supersport z dílny věhlasné značky s obrovskou sportovní tradicí.
Atmosferický desetiválec, k tomu 18 hodin času, beze spánku a s velkým množstvím kofeinu v žilách. Natočeno na devět kamer, z nichž jedna byla určena pouze ke speciálnímu snímaní zvuku, který je bez praskání větru apod.
Doslova měsíce příprav na jeden jediný den. Pršelo, bylo kluzko a mokro. Přesto jsem R8 v pořádku vrátil a už za půl hodiny doma tvrdě usnul s pocitem, že jsem něco udělal pro mou oblíbenou značku a mé věrné diváky.
Chtěl bych vám popřát nádherné vánoční svátky, jiskřiček v očích dětí a pohody v očích dospělých.