Onboard videa
Re: Onboard videa
Napsals to šalamounsky.Neni tam záznam přední kamery tak dejmetomu.Každý si tu pravidla upravuje podle sebe jak mu vyhovuji.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Je to vidět i z toho zadního záznamu, že když to jde, tak zrychlím a Audi se lehce vzdálí. Kdyby byla silnice volná, tak mne ta Audi nedojela.
Nemám ve zvyku jezdit vlevo a rychlejší auta pouštím. Ale když se za mnou přiřítí auto, když předjíždím a mám před sebou auto/a, začne na mne zuřivě blikat, tak to rozhodně neznamená, že se okamžitě uklidím do pravého. Provoz se navíc velmi rychle změnil na souběžnou jízdu kvůli nehodě, která tam vepředu byla.
Stačilo by, kdyby na Audi bylo umístěné zvláštní výstražné světlo modré barvy
Nemám ve zvyku jezdit vlevo a rychlejší auta pouštím. Ale když se za mnou přiřítí auto, když předjíždím a mám před sebou auto/a, začne na mne zuřivě blikat, tak to rozhodně neznamená, že se okamžitě uklidím do pravého. Provoz se navíc velmi rychle změnil na souběžnou jízdu kvůli nehodě, která tam vepředu byla.
Stačilo by, kdyby na Audi bylo umístěné zvláštní výstražné světlo modré barvy
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Tohle jsem zazil taky, naka tmava audi, komplet cerny skla, majaky v masce a nic vic. Jel asi metr za mnou v dalnicni rychlosti, pak to zkousel vpravo a pak asi neco trefil, protoze nasledovaly blinkry a odstavnej
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Onboard videa
Jak vůbec víš že to nebyli naci cajti.Vic složek může používat majáky ne jen pčr na měření.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Já vím na 100%, že to byla policie. Dokonce i útvar mi je zcela znám.
Problém je, že tohle auto nepoužívalo "majáky" v tom smyslu, ve kterém myslíš. Oni to věděli také, jinak by na mne zavolali standardní hlídku, která by si mne někde cestou odchytla nebo čekala před barákem
Problém je, že tohle auto nepoužívalo "majáky" v tom smyslu, ve kterém myslíš. Oni to věděli také, jinak by na mne zavolali standardní hlídku, která by si mne někde cestou odchytla nebo čekala před barákem
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Onboard videa
Další klasický případ, jak fízli sami nerespektují zákony, které mají vymáhat, zneužívají neznalosti či chvilkové nepozornosti ostatních, a pak se diví, že nemají mezi lidmi respekt.
Re: Onboard videa
To, co říkáš, není pravda . Od 2. do 30. sekundy jedeš vlevo zcela bez důvodně, stejně tak od 41. do 55. vteřiny.V té době jsi prostě levopružník. Auta jedoucí před tebou, pokud nějaká byla, jsou zcela irelevantní. Dál jsem to nedokoukal, protože na idiota v levém pruhu se fakt nemá smysl dívat.řidičBOB píše:Je to vidět i z toho zadního záznamu, že když to jde, tak zrychlím a Audi se lehce vzdálí. Kdyby byla silnice volná, tak mne ta Audi nedojela.
Nemám ve zvyku jezdit vlevo a rychlejší auta pouštím. Ale když se za mnou přiřítí auto, když předjíždím a mám před sebou auto/a, začne na mne zuřivě blikat, tak to rozhodně neznamená, že se okamžitě uklidím do pravého. Provoz se navíc velmi rychle změnil na souběžnou jízdu kvůli nehodě, která tam vepředu byla.
Stačilo by, kdyby na Audi bylo umístěné zvláštní výstražné světlo modré barvy
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Nejsou irelevantní. Stejně, jako ten, co jel za mnou, i já jsem chtěl jet rychleji. Proto nechápu, proč bych se měl řadit vpravo. Zejména pak na 14, potažmo 28s. Proč? Abych pustil to auto, co jede za mnou, protože TO chce jet rychleji? Já raději počkám, až auto vepředu uhne, protože rychle jet nechce a přidám plyn. Na tuhle A8čku mi mé motorizace bohatě stačí.
Takže si idiota nech, když se ráno koukáš do zrcadla
Takže si idiota nech, když se ráno koukáš do zrcadla
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Asi si nikdy po viceproude komunikaci nejel. Kdyz dojedu auto, ktere chci predjet a logicky me zpomali a soucasne me dojede dalsi auto, tak se nemuzu radit vpravo. Protoze kdyz by podle tehle logiky postupovali vsichni, tak se budou auta ve vlacku porad dokola navzajem poustet dokud prekazka vpredu (pomaleji jedouci auto) neuhne. Nehlede na to, ze kazda zmena pruhu by byla akorat dalsim nebezpecim.Pavelpu27 píše:To, co říkáš, není pravda . Od 2. do 30. sekundy jedeš vlevo zcela bez důvodně, stejně tak od 41. do 55. vteřiny.V té době jsi prostě levopružník. Auta jedoucí před tebou, pokud nějaká byla, jsou zcela irelevantní. Dál jsem to nedokoukal, protože na idiota v levém pruhu se fakt nemá smysl dívat.řidičBOB píše:Je to vidět i z toho zadního záznamu, že když to jde, tak zrychlím a Audi se lehce vzdálí. Kdyby byla silnice volná, tak mne ta Audi nedojela.
Nemám ve zvyku jezdit vlevo a rychlejší auta pouštím. Ale když se za mnou přiřítí auto, když předjíždím a mám před sebou auto/a, začne na mne zuřivě blikat, tak to rozhodně neznamená, že se okamžitě uklidím do pravého. Provoz se navíc velmi rychle změnil na souběžnou jízdu kvůli nehodě, která tam vepředu byla.
Stačilo by, kdyby na Audi bylo umístěné zvláštní výstražné světlo modré barvy
Uklid lego, vyndej papir, fixky, anglicaky a vyzkousej si to
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k