Onboard videa
- myclassicrideeu
- Autoškolák
- Příspěvky: 62
- Registrován: sob 18 dub 10:44
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Není to tak uplně čistokrevný onboard, ale je to velká část Snad se bude líbit a nebudu se rozhodně zlobit za odběr mého YT kanálu, lajk nebo sdílení Díky za podporu!
Moje videa o veteránech >> http://bit.ly/best-old-car-movies
Stylový merch s automobilovou tématikou >> http://myclassicride.eu
Nejlepší sraz veteránů a youngtimerů >> http://veteraninaplazi.cz
Stylový merch s automobilovou tématikou >> http://myclassicride.eu
Nejlepší sraz veteránů a youngtimerů >> http://veteraninaplazi.cz
Re: Onboard videa
Teď se jasně ukázalo, že tvoje ŘP končí skupinou B.řidičBOB píše:
Řekni mi jeden jedný moment, kde udělal zásadní chybu?
Vždy, když by dle tebe měl uhýbat doprava, tak vzhledem k povaze vozidla, jeho brzdné dráze, rychlosti (jezdí 103GPS tempomat a v reálu 110kmh + z kopce velmi krátkodobě i 120, vozí desítky lidí, tak jede úplně v klidu.) by udělal špatný manévr, který se brzy vymstí. Ale chápu, že to řidič osobáčku moc nepochopí...
Vytáhneš tu zřejmě klauzuli, že střední je určen k předjíždění...
Tak jo, on to pošle do pravého, když se blíží sjezd, ty nebo jiný dement mu blokne střední, (nikdy mu už neuhne) hned mu připojovacím před čumák napluje nějaká vražda bez výkonu a zavře pravý- Fabia HTP CNG s bábou co zapomněla dioptrie...
Proto se drží středního pruhu... Protože se nemůže do pravého bezpečně zařadit...
Kdyby tam měl ten pravý volný, tak v něm jede, ale Ty to bereš logikou osobáčku, a máš pocit, že BUS umí kličkovat jako zajíc?
Ve finále to i tyhle busy umí, ale kdybys nebyl tak egoistycký, tak oceníš, že jede čitelně ve středním bez stresu. Holt až jednou mentálně dospěješ, možná pochopíš, že to není jen o tom, aby pomalejší uhýbali rychlejším. A to většinu tvých argumentů na dopravu beru, ale tady se zásadně neshodneme, a kvituji jeho čistou přehlednou jízdu i kdyby byly pouze jen dva pruhy, a tam by Tě skutečně blokoval. Krátkodobě. Ale vždy je lepší čitelná jízda, než přehnaná změna pruhů každou chvíli.
(Já vím, že Jančuru nemusíš a je moderní všechny pomluvit, ale tohle je móda egoistických chudáků)
Nezastávám se nikoho nikdy jen tak pro pózu, ale tady je dobré se vyjádřit, tohle je typický příklad jak mají někteří zkreslený pohled jen proto, že mají nějaké řekněme "zkušenosti a postavení" ?
Jinak řečeno, dokonale nejede, ale 90% ostatních jezdí mnohonásobně hůř.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Budu argumentovat jedině tím, že jezdí se vpravo.
Nemyslím, že by musel kličkovat jak zajíc, takový provoz zase nebyl. Je to nakonec dobře vidět, že jede x minut uprostřed, aniž by předjížděl. Zrovna tady je to vyloženě o pohodlnosti a ignoraci. Tak si asi utři monitor, ať na to lépe vidíš
Podle tvé argumentace může vlastně jet v klidu uprostřed - je velký a tak přece nebude nikde kličkovat...to dá rozum! A vlastně osobáky můžou jezdit všechny vlevo...přece se po předjetí takového trotla nebudou řadit zpět do pravého a kličkovat přes tři pruhy!
Já jsem schopen pochopit kde-co, pokud to má nějaký důvod...ale při sledování toho videa musí být i tobě jasné, že vaříš z vody.
Ano, Jančuráka nemám rád, protože to je prolhané hovado. A jak to tak bývá, ryba smrdí od hlavy...a jestli o této společnosti víš (krom toho, že řidiči mají řidičák na BUS), tak jistě i víš, jaký materiál tam pracuje a proč.
Nemyslím, že by musel kličkovat jak zajíc, takový provoz zase nebyl. Je to nakonec dobře vidět, že jede x minut uprostřed, aniž by předjížděl. Zrovna tady je to vyloženě o pohodlnosti a ignoraci. Tak si asi utři monitor, ať na to lépe vidíš
Podle tvé argumentace může vlastně jet v klidu uprostřed - je velký a tak přece nebude nikde kličkovat...to dá rozum! A vlastně osobáky můžou jezdit všechny vlevo...přece se po předjetí takového trotla nebudou řadit zpět do pravého a kličkovat přes tři pruhy!
Já jsem schopen pochopit kde-co, pokud to má nějaký důvod...ale při sledování toho videa musí být i tobě jasné, že vaříš z vody.
Ano, Jančuráka nemám rád, protože to je prolhané hovado. A jak to tak bývá, ryba smrdí od hlavy...a jestli o této společnosti víš (krom toho, že řidiči mají řidičák na BUS), tak jistě i víš, jaký materiál tam pracuje a proč.
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne čtv 09 úno 15:01, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2142
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Onboard videa
Nebudu to citovat celý, je to absolutní blábol. Zařadit se doprava je jeho povinnost, tečka.driver píše:Teď se jasně ukázalo, že tvoje ŘP končí skupinou B.
Řekni mi jeden jedný moment, kde udělal zásadní chybu?...
Re: Onboard videa
K té spol se nebudu vyjadřovat,tam se shodneme.
Ale neshodneme se na té jízdě na tom videu. Nemám co dodat. Monitor je tu asi 36" tak snad vidím dobře, nesedím na mobilu...
Proto jsem poukazoval na to, že nevnímáš souvislosti.
Lépe bys to poznal, kdybys řídil kamion s lokomotivou na podvalu (a měl brzdnou dráhu 500m)
To bys musel jet buď zcela vlevo, nebo krokem.
Jet 90 v pravém je nemožné.
Oni to řeší sice doprovodem, ale stejně je tolik nehod, že než projednou evropu, několikrát mění tahače
Proč nevybrzdit nadměr, že?
Ale neshodneme se na té jízdě na tom videu. Nemám co dodat. Monitor je tu asi 36" tak snad vidím dobře, nesedím na mobilu...
Proto jsem poukazoval na to, že nevnímáš souvislosti.
Lépe bys to poznal, kdybys řídil kamion s lokomotivou na podvalu (a měl brzdnou dráhu 500m)
To bys musel jet buď zcela vlevo, nebo krokem.
Jet 90 v pravém je nemožné.
Oni to řeší sice doprovodem, ale stejně je tolik nehod, že než projednou evropu, několikrát mění tahače
Proč nevybrzdit nadměr, že?
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Motáš jabka a hrušky. Nadměr ve videu není a žádné vybrzdění také ne. Plácáš blbosti a s tím, co je vidět na videu, to nemá pranic společného.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
GeneHawkins píše:Nebudu to citovat celý, je to absolutní blábol. Zařadit se doprava je jeho povinnost, tečka.driver píše:Teď se jasně ukázalo, že tvoje ŘP končí skupinou B.
Řekni mi jeden jedný moment, kde udělal zásadní chybu?...
Hele, četl jsi to? Nečetl....driver píše: Vytáhneš tu zřejmě klauzuli, že střední je určen k předjíždění...
Tak, jako Ty jedeš v levém 137kmh a předjíždíš ty, co jezdou 130kmh, tak stejně on předjíždí, středním.
Není to stejné ale je to odpověď na tvou demagogii.
Já hovořím o tom, že nemá smysl pořád měnit pruhy, chápeš to už???
Kromě toho on nechává pořád jeden pruh volný, zatím co fešáci, co jedou 130 zcela vlevo, blokují desítky jiných.
Takže si nalej čistého vína. Nejezdí všichni dle zákona. Tak hoď kamenem... Proč ne...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
...ale když jedu 137 v levém, tak nikoho nenutím k ničemu zbytečnému (třeba přejíždět z pravého, přes prostřední do levého a po předjetí zpět do pravého) a nikomu nepřekážím. Což se o jízdě uprostřed, říci nedá.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Ale jistě. Já jsem jen vysvětloval dynamiku větších vozidel a důvody té jízdy.
driver píše: Jinak řečeno, dokonale nejede, ale 90% ostatních jezdí mnohonásobně hůř.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Kecy...dynamika toho autobusu a kamionu s naloženou lokomotivou (včetně jízdních vlastností), mají společného asi tolik, jako Babiš a pravdomluvnost.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time