Onboard videa

Zajímavá automobilová videa z celého světa.
Odpovědět
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Onboard videa

Příspěvek od honziss »

řidičBOB píše:Když chlap nepobere, že ho zprava vezme ženská:
Zalezi jak dlouho mela pustenej ten blinkr. Nicmene kdyz by mi to chtel nekdo na truc zavrit, tak mu tam taky vjedu.

Jinak ano, piloti sluzebnich oktavek tdi jsou klasicky ty nejfrustrovanejsi individua v provozu :)
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27897
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Onboard videa

Příspěvek od řidičBOB »

Pokud je to auto, které by mne evidentně tím, že mne podjede, posléze evidentně zdržovalo, tak z toho, že se mi nacpe před čumák, radost nemám. Tady ale sám sobě situaci zbytečně vyhrotil...nemluvě o tom prošlápnutí brzd. Sedět já vedle, tak si asi popovídáme.
Ale duševní mrzák to byl jistě - nejdřív se podíval, kdo seděl za volantem a pak se hrdinsky rozhodl trestat! Chvíli pak i auto sledoval a já tajně doufal, že přijede k nám dom a bez pozvání překročí hranici pozemku...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
janjan
Mistr volantu
Příspěvky: 616
Registrován: čtv 18 úno 09:15

Re: Onboard videa

Příspěvek od janjan »

díval jsem se několikrát a blinkr tam prostě nevidím, i když by podle mě vidět byl - odrazen v tom audi. Taky tyhle konstantní předjížděče v levým pruhu beru zprava, když je tam mezera 200 metrů a evidentně nikoho nepředjíždí, ale když se pak vracím, tak s rozumem a s blinkrem...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27897
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Onboard videa

Příspěvek od řidičBOB »

Blinkr byl...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
janjan
Mistr volantu
Příspěvky: 616
Registrován: čtv 18 úno 09:15

Re: Onboard videa

Příspěvek od janjan »

No nevím, já jsem tam nebyl, ale řekl bych, že by se odráželo oranžové světlo na ty auta před a za, ale třeba nebylo takové šero, jak to z těch kamer vypadá. V každém případě v tom levém pruhu místo prostě nebylo a to zatroubení bylo na místě. Zajímavé je, že dál pak dotyčná ridička dělá to samé, co předtím ta oktávka - jede nesmyslně ve vláčku v levém pruhu, aniž by někoho předjížděla. To následné nahánění a vybržďování už je jen vyhrocení celé situace z obou stran.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27897
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Onboard videa

Příspěvek od řidičBOB »

Kamera je obecně dost tmavá. Kdyby v Octe nepřidával, nemusel se rozčilovat, jelikož vůz s kamerou by se plynule zařadil do vláčku.
Ano - místo blikání na řidicě audi, měla pokračovat v pravém i dál.
O nahánění nemůže být řeč, protože se o nic takového nejednalo. Výchova vybržděním, notabene od někoho, kdo také předjížděl v pravém, není na místě. To je schválnost, promyšlená, která na silnici fakt nepatří.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Onboard videa

Příspěvek od ctrl_j »

Ridic v O3 nepridaval. Vsechny tri auta jedou krasne plynule se stejnymi rozestupy (0:00-0:08), naopak vozidlo s kamerou v case 0:09 zacne mirne zpomalovat.
Na pohledu z obou kamer jde velmi krasne videt, jak v momente, kdy zacne Audi poodjizdet, se v podstate stejnym tempem vzadu blizi O3 i Volvo = jedou porad tak jak jeli.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
janjan
Mistr volantu
Příspěvky: 616
Registrován: čtv 18 úno 09:15

Re: Onboard videa

Příspěvek od janjan »

vidím to stejně
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27897
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Onboard videa

Příspěvek od řidičBOB »

ctrl_j: u Volva máš asi pravdu, ale u O3 nikoliv. Pokud tedy bereš kameru za bernou minci věrného zobrazení, tak je vidět, že mezera mezi Volvem a O3 se najednou zvětší než řidič O3 neadekvátně zareaguje a šlápne prudce na brzdu. Kdyby sundal nohu z plynu na 2 sekundy, nemusel se rozčilovat. Když už tedy pomineme fakt, že mu vadí způsob jízdy, který za chvíli praktikuje také.
BTW: termín podjíždění mi není znám.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Onboard videa

Příspěvek od ctrl_j »

Nepsal jsem podjizdet, ale poodjizdet = situace kdy vozidlo s kamerou zpomali a Audi se tim padem od nej zacina vzdalovat, tedy zvolna poodjizdet.

Pust si to zpomalene, ty auta jedou za sebou krasne sporadane. Drobne nuance v zobrazeni tady stejne nehraji roli, protoze uz davno pred zacatkem manevru tam dostatek mista pro bezpecne zarazeni nebyl. Cpat se do mezery na dve delky vozu v dalnicni rychlosti povazuji za neuctive.

Nikdo nema rad notoricke levoproudare, ale tohle nebyl typicky priklad. Tady se sjelo nekolik rychlych, cekajic, az se pred nimi pomaleji predjizdejici zase zaradi a pojede se dal. Nikdo z tech rychlych se vpravo neradi, protoze je pak „zavre“ dalsi masa aut co prijede zezadu. Naprosto typicky se tohle stane, kdyz se predjizdi dva kamiony. V levem se zacnou stosovat osobaky a pravy se zacne rychle vyprazdnovat, protoze rychleji nez kamion jede vetsina. Pak ti zacnou pravym dojizdet ti, ktere jsi predjel kilometr zpet. Jak dojedou ke kamionu tak chteji samozrejme vlevo a bud tam nekde ten vetsi rozestup je a bezpecne se zaradi, nebo proste musi pockat az se to v levem prezene.

Tady to proste nevyslo a z meho pohledu melo dojit k vyckani az projedou v levem a „osolit“ je nasledne. Asi nikomu nebude prijemne, kdyz drzi mezeru na spodni hranici bezpecne vzdalenosti a nekdo mu tam vjede.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Odpovědět