Video a Nordschleife, the best of
Re: Video a Nordschleife, the best of
se vam nedivim, to nastve kazdeho .
no jede na pohodu, obcas evidenten nevi, kam to poslat. asi se zatim uci a nehroti to. ale zni mu to hezky.
no jede na pohodu, obcas evidenten nevi, kam to poslat. asi se zatim uci a nehroti to. ale zni mu to hezky.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Video a Nordschleife, the best of
ony ty dlouhe pasaze kde brzdi motorem jsou u obou tech CSL, asi nejaky styl
Re: Video a Nordschleife, the best of
amateri no, uci se. ono tam neni jednoduche jet stale pilu s takovym autem, jako je CSL.
jinak existuje jeden amater, co pravidelne vyvesuje videa z NS, u ktereho jde pekne videt, jak se uci. zacinal s upravenou e46 330Ci, kdy na prvnich videich temer neumel radit. ta uz bohuzel smazal. ted jezdi v 350Z a prestoze tam furt dela spoustu chyb, je hlavne zasluhou velmi slusne znalosti okruhu docela rychly.
jinak existuje jeden amater, co pravidelne vyvesuje videa z NS, u ktereho jde pekne videt, jak se uci. zacinal s upravenou e46 330Ci, kdy na prvnich videich temer neumel radit. ta uz bohuzel smazal. ted jezdi v 350Z a prestoze tam furt dela spoustu chyb, je hlavne zasluhou velmi slusne znalosti okruhu docela rychly.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Video a Nordschleife, the best of
Video s 350Z je opravdu jedinecnym "how not to", z toho co je videt a slyset ten clovek dela prakticky vse, co ve svem rozpracovanem serialu o rizeni oznacuji za nesvar. Ve vysledku neni az tak pomaly, ale narazi uz touto jizdou na svuj limit, pritom skutecny limit je dal. Co dela jak nema:
- spatne drzeni volantu, ruckuje po nem jak plavcik po lane v pristavu. Je to pritom uplne zbytecne, s 350Z nebude nutne prehmatnost nikde, on navic prehmatava uz ve velmi mirnych zatackach. Volant se drzi na jednom miste, ne kazdou sekundu jinde, pak ztracite prirozeny prehled o tom, kam auto vlastne smeruje, od kol to vzdy citit neni,
- radi presne tak, jak se nema - dopredu jak s vareckou v těstu na vanocku, dozadu styl lachtani ploutev, oboji navic celou rukou. Razeni to zpomaluje a znepresnuje, kdyz tohle zacne delat pri vetsich ostredivych silach, zacne byt nepresny a jeste pomalejsi. On se tomu "chytre" vyhyba, ale i tak mu to ubira. Radi se zapestim a nejlepe tremi prsty, tohle je jak z Rychle a zbesile...,
- brzdi vzdy s ABS, dalsi fatalni projev "necitu" pro rizeni. Brzdit je treba na hranici ztraty trakce, nikoli za ni. ABS neznamena "zadupnu a brzdim, o zbytek se postara auto", ABS v takovem aute bude mit urcite delsi brzdnou drahu nez brzdeni pred jeho zasahem, navic i pres prerusovane brzdeni systemu se vytraci cast ovladatelnosti
- prujezdy zatacek jsou vetsinou spatne. Bud nedobrzdi a v nedotaciovsti to rovna, nebo prebrzdi, jde na plyn jeste pred apexem a skonci to bud opet nedotacivosti, nebo to dorve az k pretacivosti. At tak ci onak, je to spatne, ztraci trakci na pridi nebo na zadi, rychlost prujezdu zatackou by mela byt mnohem vyrovnanejsi, aby trakce nebyla spotrebovavana na prokluz.
Ve vysledku jede rvave, drsne, ale pomalu, Precizni ridic by se kolem nej prohnal stylem, ktery by vypada 30x nudneji, ale byl by proste efektivni.
Ale ja si jej pamatuji jeste kdyz jezdil tim E46 coupe a to bylo mnohem horsi. Myslim, ze se snazi, ale evidentne mu nikdo nerekl ,jak ma nektere veci delat spravne a sam k tomu ne a ne dojit...
- spatne drzeni volantu, ruckuje po nem jak plavcik po lane v pristavu. Je to pritom uplne zbytecne, s 350Z nebude nutne prehmatnost nikde, on navic prehmatava uz ve velmi mirnych zatackach. Volant se drzi na jednom miste, ne kazdou sekundu jinde, pak ztracite prirozeny prehled o tom, kam auto vlastne smeruje, od kol to vzdy citit neni,
- radi presne tak, jak se nema - dopredu jak s vareckou v těstu na vanocku, dozadu styl lachtani ploutev, oboji navic celou rukou. Razeni to zpomaluje a znepresnuje, kdyz tohle zacne delat pri vetsich ostredivych silach, zacne byt nepresny a jeste pomalejsi. On se tomu "chytre" vyhyba, ale i tak mu to ubira. Radi se zapestim a nejlepe tremi prsty, tohle je jak z Rychle a zbesile...,
- brzdi vzdy s ABS, dalsi fatalni projev "necitu" pro rizeni. Brzdit je treba na hranici ztraty trakce, nikoli za ni. ABS neznamena "zadupnu a brzdim, o zbytek se postara auto", ABS v takovem aute bude mit urcite delsi brzdnou drahu nez brzdeni pred jeho zasahem, navic i pres prerusovane brzdeni systemu se vytraci cast ovladatelnosti
- prujezdy zatacek jsou vetsinou spatne. Bud nedobrzdi a v nedotaciovsti to rovna, nebo prebrzdi, jde na plyn jeste pred apexem a skonci to bud opet nedotacivosti, nebo to dorve az k pretacivosti. At tak ci onak, je to spatne, ztraci trakci na pridi nebo na zadi, rychlost prujezdu zatackou by mela byt mnohem vyrovnanejsi, aby trakce nebyla spotrebovavana na prokluz.
Ve vysledku jede rvave, drsne, ale pomalu, Precizni ridic by se kolem nej prohnal stylem, ktery by vypada 30x nudneji, ale byl by proste efektivni.
Ale ja si jej pamatuji jeste kdyz jezdil tim E46 coupe a to bylo mnohem horsi. Myslim, ze se snazi, ale evidentne mu nikdo nerekl ,jak ma nektere veci delat spravne a sam k tomu ne a ne dojit...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Video a Nordschleife, the best of
Pánové, co si budeme povídat, já to zajet tak rychle jako on, tak skáču metr vysoko.... holt se mám ještě mnoho co učit, aspoń že neručkuju.
Ain´t nobody got time for that
Re: Video a Nordschleife, the best of
Tohle sem chtěl přesně napsat, když sem četl Váš text. Evidentně je to samouk a učí se sám. To v některém případě může být velicé dobré, ale ty základy by se naučit asi měl.pjanda píše:Ale ja si jej pamatuji jeste kdyz jezdil tim E46 coupe a to bylo mnohem horsi. Myslim, ze se snazi, ale evidentne mu nikdo nerekl ,jak ma nektere veci delat spravne a sam k tomu ne a ne dojit...
Nicméně řazení alá lachtaní ploutev, sem se naučil taky, ale to bylo díky tomu, že jezdím s autem u kterého jde velice ztuha řadící páka, a když chci jet agresivně a zároveň zařadit rychle, tak užívám styl alá lachtaní ploutev
2.0i 107kW
Re: Video a Nordschleife, the best of
chybi mu proste pavel co naplat. Puvodne sem chtel pozadat alozna, leba a sumachra, ale zkusim pozadat pavla.
Re: Video a Nordschleife, the best of
No s videama s vlastní zahrádky se podělit nechcete? :hm
2.0i 107kW