Onboard videa
Re: Onboard videa
@řB: na jakou dohodu sázíš? Na odškodnění pro rodinu, omluvu a podmínku nebo na šustivý papíry pro zástupce a šak ono to vyjde?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27902
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Na nějakou vhodnou kombinaci
BTW: tohle se může stát každému z nás, co jsme každý den na cestách. Nemyslím, že řidiči, kteří někoho takovým způsobem zabijí, ale zároveň nebyli pod vlivem alkoholu/drog, nemají kartu řidiče plnou přestupků, by si měli jít automaticky sednout.
BTW: tohle se může stát každému z nás, co jsme každý den na cestách. Nemyslím, že řidiči, kteří někoho takovým způsobem zabijí, ale zároveň nebyli pod vlivem alkoholu/drog, nemají kartu řidiče plnou přestupků, by si měli jít automaticky sednout.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27902
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Účinnou lítost rovnou aplikovat nelze, takže to budou muset nějak vymyslet
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Kazdy pripad je nutne posuzovat jednotlive, podle konretnich okolnosti. Pokud jede ve tvem pripade motorkar 200, nemam sanci ho videt a zareagovat na nej, vina je jednoznacne na nem. Nikdo po tobe prece nevyzaduje, abys ocekaval neocekavane. Nechapu, co nechapes na mem prispevku, popisujes v principu totozny pripad, jako to devce prebihajici po dalnici. Ona i ten motorkar jsou nositeli Darwinovy ceny a ten chudak,co byl nechtene vykonavatelem prirozeneho vyberu, je de facto i de iure bez viny. Bohuzel pak ale musi cely zivot zit s tim, ze nekoho usmrtil.driver píše:Nikoliv.Bully píše:Ano, chapeme se spatne. Pokud ti nekdo skoci pred auto tak, ze nemas sanci ani pribrzdit, pak je na vine jen ta mrtvola.
Existuje určitá hranice, kterou je složité definovat jak prakticky, tak právně (proto existuje omezení rychlosti) kdy už nemůže být viníkem pouze ten, kdo nehodu způsobil, ale vzniká spoluvina.
Typicky je to tehdy, když v obci pojedeš 70, protože Ti hrozí minimální trest, a na křižovatce Ti nedá přednost nějaký začátečník.
Možná to není dobře patrné.
Představ si, že motorka proletí obcí 200 a ty stojíš na vedlejší. Stokrát se rozhlédneš, nikde nikdo. Rozjedeš se a motorka je v tobě.
Kdo je viník? Rozhledové možnosti i nad 200m nejsou dostatečné k odvrácení střetu při vysoké rychlosti.
Teď se můžeme přít o tom, co už je významné a co ještě není významné překročení rychlosti, ale soudy už dávno za nějakou hranici významného překročení dávají spoluvinu a pokud pojede ta motorka skutečně 200, potom lze i stanovit, že je to viník, protože proti němu nemá možnost bezpečně dát přednost ani vozidlo s majákem a sirénou i když na křižovatce zcela zastaví, nemůže střet odvrátit, když nic nevidí ...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27902
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Ne...nenatočil a neodjel. Ale kdyby natočil, tak by odjel.
Byl dost v šoku a zmatený. Také jeho barva v obličeji se měnila postupně na zelenou. Než ale stačil cokoliv udělat (odejít/složit se), tak jela kolem hlídka, která si to převzala.
Byl dost v šoku a zmatený. Také jeho barva v obličeji se měnila postupně na zelenou. Než ale stačil cokoliv udělat (odejít/složit se), tak jela kolem hlídka, která si to převzala.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
A to se zakoukal a přestal zatáčet nebo co se mu přihodilo, nevíš? Každopádně měl ku.va štěstí jak se tam motal kolem těch svodidel.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).