Tak snad bude „znat intervaly“ i podobny strelec co pojede z druhy strany. Mimochodem mezi cervenyma je minuta a „pan znalec“ v Audi projel po 35 sekundach cervene.M.Z. píše:Asi znají intervaly, zrovna tady jde o prd.
Onboard videa
Re: Onboard videa
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Veze přece čerstvé rohlíky ne, bez nich bys pomřel hlady...
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: Onboard videa
Občas mi připadá, že jste tady s červenejma přecitlivělý. Ovšem tahle je doslova masakrální:
„Lustrací bylo zjištěno, že muž má vysloven zákaz řízení motorových vozidel pro všechny skupiny do podzimu roku 2017. Dále policisté zjistili, že registrační značka na motocyklu byla přidělena jinému motocyklu, který je v databázi pátrání,“
Zdroj: http://ostrava.idnes.cz/video-motorkar- ... zpravy_jog
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
To je právě ono...5x to na červenou vyjde, po šesté ne.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Krásná ukázka, proč jsou tady věčně kolony. Stál by asi 2 minuty a to by toho profíka úplně zničilo. Už se těším, jak mne lopaty v komentářích začnou poučovat, že on musí dodržovat grafikon a podobné kraviny...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Jo, pravda.
Dvě minuty a nebo možná méně než jednu...
Taky se mohl zařadit v klidu nakonci ještě na té přerušované, ale je jasné, že by ho návěs nepustil, tak by čekal 15sekund, páté auto by ho pustilo.
Ale holt kdo má každý rok školení, pro toho plná neplatí.
A dvě plné jsou co? Papíry pryč, oni to dobře vědí, to je ten paradox, prostě to jsou šílenci.
Jinak mě spíše točí řidiči trolejbusů, nebo busů MHD, co jezdí jen po městě. Těm hrabe. To jsou extra kreténi, vyjedou ze zastávky dřív než dají blinkr, kolikrát bez něj, zavřou pruh komukoliv, kdo nemá modrý maják.
Nemyslím omezení, ale ohrožení tak, že pískají gumy... A co dělají vozidla za tím vytlačeným a prudce brzdícím, že... Řetězovka jak vyšitá.
To není ani vypočítavost, to je normální ohrožování.
Někdy si říkám, že někdo ho předjede na další zastávce, vyfotí si ho, a zkusí mu za to ohrožování poděkovat, až půjde po šichtě z depa, je to otázka času
Dvě minuty a nebo možná méně než jednu...
Taky se mohl zařadit v klidu nakonci ještě na té přerušované, ale je jasné, že by ho návěs nepustil, tak by čekal 15sekund, páté auto by ho pustilo.
Ale holt kdo má každý rok školení, pro toho plná neplatí.
A dvě plné jsou co? Papíry pryč, oni to dobře vědí, to je ten paradox, prostě to jsou šílenci.
Jinak mě spíše točí řidiči trolejbusů, nebo busů MHD, co jezdí jen po městě. Těm hrabe. To jsou extra kreténi, vyjedou ze zastávky dřív než dají blinkr, kolikrát bez něj, zavřou pruh komukoliv, kdo nemá modrý maják.
Nemyslím omezení, ale ohrožení tak, že pískají gumy... A co dělají vozidla za tím vytlačeným a prudce brzdícím, že... Řetězovka jak vyšitá.
To není ani vypočítavost, to je normální ohrožování.
Někdy si říkám, že někdo ho předjede na další zastávce, vyfotí si ho, a zkusí mu za to ohrožování poděkovat, až půjde po šichtě z depa, je to otázka času
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Onboard videa
To už je podruhé, co tohle od tebe čtu a nikdy jsem o tom neslyšel. Mohl bys napsat, na základě čeho ti za dvě plné seberou papíry?driver píše: A dvě plné jsou co? Papíry pryč...
Rychlost zabíjí!
Re: Onboard videa
toho si nevšímej
Pro tebe, drivere, plná taky neplatí, co jsi tak dříve psal, takže nechápu, o co se tady teď snažíš
Pro tebe, drivere, plná taky neplatí, co jsi tak dříve psal, takže nechápu, o co se tady teď snažíš