Vzhledem k počtu řidičů a km německých dálnic je tam koncentrace debilů mnohem větší než v ČR.Bully píše:Daleko vic dementnich ridicu, skolitelu a naschvalniku potkam v CR a SR, nez v Nemecku, a to najezdim nepomerne vic km prave v DE. Nemecti ridici patri porad k tem nejukaznenejsim a nejvyjezdenejsim ridicum v Evrope.
Onboard videa
Re: Onboard videa
Re: Onboard videa
Tak jsem se na to ptal kolegů v práci v D a řekli mi, že pokud na dálnici dojedu pomalejší auto, můžu ho max. jednou krátce probliknout dálkovýma, pokud mu chci naznačit, že chci předjet, aby to nebylo považováno za vynucování. Na netu jsem našel např. tento článek, který se tím zabývá a potvzuje co mi bylo řečeno.řidičBOB píše:no nevím - mám mnoho kolegů v D a ani jeden z nich neví o tom, že by to bylo zakázané a dělají to velmi často také. Je ale pravda, že oni na to nereagují. To už víc reagují na levej blinkr...
Delší vyblikání pomalejšího a mj. také najíždění, extrémně malý odstup a vybržďování je považováno za vynucování (Nötigung), za které je možné podle závažnosti dostat peněžní pokutu, 3 body, odebrat ŘP, zákaz řízení na 1-3 měsíce či odnětí svobody až na 3 roky.Allerdings sollte man es bei kurzen, stoßweisen Signalen belassen. Wer hingegen über eine längere Strecke dem Vordermann mit penetranter Lichthupe auf die Nerven geht, kann sich wiederum wegen Nötigung strafbar machen.
Jasně, za vyblikání člověka asi nezavřou, ale přesto bych si v D na blikání dálkovýma dával pozor, přecijen to není takový džungle jako ČR. Jinak je pěkné, že se tam taky hned zmiňujou, že pokud vyblikávaný zareaguje bezdůvodným zabržděním, dopouští se stejného přestupku.
Wer sich genötigt fühlt, sollte auf keinen Fall auf die Idee kommen, den Drängler auszubremsen. Zum einen kann dies extrem gefährlich sein, zum anderen handelt es sich um verbotene Selbstjustiz. Wer andere ausbremst, kann sich zudem selbst strafbar machen.
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Jo, to určitě.Bully píše: Nemecti ridici patri porad k tem nejukaznenejsim a nejvyjezdenejsim ridicum v Evrope.
.Z3: tak jsem to myslel...žádné najíždění a ani nic jiného. Čistě jenom lichthupe.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Nejvyjezdenejsi ridici jsou vetsinou tam kde panuje ten nejvetsi chaos a minimum predpisu, protoze az pak lidi pouzivaj na 100% mozek a nespolehaji se na ostatni. Z tech zemi kde jsem ridil se mi libil provoz treba ve vietnamu, cloveku sice chvilku trva nez privikne, ale pak je to proste pohoda. V evrope pak treba v portugalsku, kde jsem pri 300km presunu nepotkal jediny policejni auto, az v konecne destinaci, kde 2 cetnici s obuskama a pistalkama hlidali aby lidi jedouci z mistni fabriky zbytecne neucpavali kruhac u nakupaku...coz jsem mimochodem PCR nikdy delat nevidel, ani na svetelny krizovatce...
Naposledy upravil(a) honziss dne pát 19 úno 09:02, celkem upraveno 1 x.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Onboard videa
Me nejvic stve toto. A casto to tam resi
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Onboard videa
Wow, to jsem tady nezazil ze by nekde resili.ctrl_j píše:Me nejvic stve toto. A casto to tam resi
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Onboard videa
Pisu jenom o svych zkusenostech a nejde mne o to, aby se mnou nekdo souhlasil, nebo se snazil polemizovat o tom, ze 1+1 nejsou 2.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Tohle je fórum...tady se občas i diskutuje, i když ti to asi přijde divné
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time