stealth01 píše:Krásná silnice č.11, nádherné počasí a 317 kW výkonu pod kapotou nás s tátou předsvědčilo, že je třeba natočit nějaké prvotní jízdní dojmy. Auto už v tu dobu mělo po olejovém servisu ve 2000 km a tak jsem mu trochu dal za uši. Jen pár minut, pak zase klidový režim. Spotřeba do Častolovic 14.4l, pak reset a domů (cca 205 km) jsme dojeli za příjemných 7.7l.
ctrl_j píše:Na Ghibli je bezva, kdyz uz to teda nejde s manualem, ze ma padla pod volantem staticka a neotaci se s nim. Dalsi plusovy bod je za radici paku, ktera smerem vpred podrazuje!
A posledni drobnost - tankovaci otvor vlevo u ridice, takze se auto neobchazi. Like it.
--
Video kterym se muzes odlisit od toho bezneho mainstreamu chce mozna krapet vic technickych detailu jako je popis naprav, rozlozeni hmotnosti co tam zminujes. Takove veci bych tam uvital radeji nez porovnavani zvuku vyfuku.
P.S. Je verejnym tajemstvim kdo jezdi timto Ghibli, i kdyz uz na tohle forum moc nechodi…
Díky, otázka je, jestli právě technika nebude nudit. Ještě jsem našel jednu zajímavost v dnešním ekoteroru. Maserati Ghibli bohudík postrádá START/STOP.
novy modelovy rok uz nepostrada a je desne ekologicky
Stepan píše:Takže bond má naftový SUV a pjanda automatickou převodovku? Já sem teda moc dlouho nechodím a osobně nikoho neznám, ale je nebe pořád modrý?
Pokud si pamatuju, tak Bond měl svého času 330d, neměl? Nebe je pořád ještě modré a leží dole na zemi.
Ještě k videím:
Je to super, nevím čím to je, ale narozdíl od expertů z Primy Cool mě nesere tě poslouchat a koukat se na to. Vlastně nerozumím tomu, proč to má na utube tak malý čísla. Auta testuješ zajímavý, samotná úprava videí je taky fajn