zrovna ten most ve VM není moc dobrý příklad, protože když je tam provoz opravdu velký, tak tím, že se stojí v jednom pruhu, přestože jsou dva, tak se ucpe i předchozí kruháč u shellky. Takže pokud jsou pruhy dva, je potřeba je oba používat.pavproch píše:mno, na tyhle situace (ref most ve valmezu a zúžení ze 4proudovky na jednopruhý kruhák) mám přesně opačný názor než řB a honzisss (pravda, ale takový naschvály jako ten jurák v oftáce nedělám) a sice, že ti co se snaží o zipování, narušují (a to tak, že výrazně) plynulost pohybu štrůdlu v pravým, takže když vidí vocogou, do levýho (ač je volný) by se cpát neměli (zdůrazňuju, že fčíl neřeším pravidla silprovozu, ale elementární slušnost a ohleduplnost na silnici)
Onboard videa
Re: Onboard videa
Pravda vyděsí
Re: Onboard videa
+1řidičBOB píše:ZIP je základ v kolonách. Pokud pojedou všichni "ohleduplní" v pruhu, který nekončí, tak je propustnost menší než když se to rozdělí i do toho, který končí a auta se budou v místě konce vzájemně řadit.
Jsou bohužel řidiči, kteří se řadí 100/50/200 m před koncem pruhu; jsou bohužel i tací, kteří u konce pruhu auto před sebe nepustí a také jsou řidiči, jací byli vidět na videu - všichni jsou kokoti a někteří si ještě myslí, že jsou v právu.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Onboard videa
zrovna tady patřím mezi levoproudaře. jak píše brus - kruháč u shellky je docela blízko a když ve 2 začnou jezdit domů lidí z dezy, tak právě díky ucpanému pravému je kolona skoro až ke kruháči u tesca a nedá se z něj vůbec vyjet. navíc to stejně na tom kruháči za mostem co chvíli stojí, takže se štrúdl zastavuje tak jako takpavproch píše:mno, na tyhle situace (ref most ve valmezu a zúžení ze 4proudovky na jednopruhý kruhák) mám přesně opačný názor než řB a honzisss (pravda, ale takový naschvály jako ten jurák v oftáce nedělám) a sice, že ti co se snaží o zipování, narušují (a to tak, že výrazně) plynulost pohybu štrůdlu v pravým, takže když vidí vocogou, do levýho (ač je volný) by se cpát neměli (zdůrazňuju, že fčíl neřeším pravidla silprovozu, ale elementární slušnost a ohleduplnost na silnici)
Rychlost zabíjí!
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Vždy mne potěší, když vidím, jaký přístup k dodržování zákonů, má PČR:
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Tržil v hyde parku přece říkal, že trochu sledují podobná videa, třeba se to aspon přiblíží k dotyčnému všemohoucímu viníkovi
Mirek
- ultima ratio
- Letec
- Příspěvky: 1192
- Registrován: sob 18 čer 19:24
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Myslím, že tam chybí podstatný kus videa a ve skutečnosti se to stalo jinak. I svědci to říkali.francis píše:Tržil v hyde parku přece říkal, že trochu sledují podobná videa, třeba se to aspon přiblíží k dotyčnému všemohoucímu viníkovi
Re: Onboard videa
to je vzdycky nejhorsi kdyz nekdo zacne do jednoznacnych pravidel cpat nejaky imaginarni predstavy o slusnosti a ohleduplnostiBrus píše:zrovna ten most ve VM není moc dobrý příklad, protože když je tam provoz opravdu velký, tak tím, že se stojí v jednom pruhu, přestože jsou dva, tak se ucpe i předchozí kruháč u shellky. Takže pokud jsou pruhy dva, je potřeba je oba používat.pavproch píše:mno, na tyhle situace (ref most ve valmezu a zúžení ze 4proudovky na jednopruhý kruhák) mám přesně opačný názor než řB a honzisss (pravda, ale takový naschvály jako ten jurák v oftáce nedělám) a sice, že ti co se snaží o zipování, narušují (a to tak, že výrazně) plynulost pohybu štrůdlu v pravým, takže když vidí vocogou, do levýho (ač je volný) by se cpát neměli (zdůrazňuju, že fčíl neřeším pravidla silprovozu, ale elementární slušnost a ohleduplnost na silnici)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW