Onboard videa
Re: Onboard videa
Co to? Mrtvý bod nebo jen nedával pozor?... Mimochodem nevím jestli si si toho všiml, ale nejde ti rychlost na kameře.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
psal si smsku...
Vyjížděl jsem od benzínky, takže se ještě nechytlo GPS
Vyjížděl jsem od benzínky, takže se ještě nechytlo GPS
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Takovýto druh kokotizmu je k vidění převážně u řidičů kamionů....
BTW: ten fakáč by mi asi stál za to, abych opustil své vozidlo
BTW: ten fakáč by mi asi stál za to, abych opustil své vozidlo
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Ridic v oktavce je idiot, presne kvuli takovejm pak cekame zbytecne v kolonach u kazdy ptakoviny...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Onboard videa
mno, na tyhle situace (ref most ve valmezu a zúžení ze 4proudovky na jednopruhý kruhák) mám přesně opačný názor než řB a honzisss (pravda, ale takový naschvály jako ten jurák v oftáce nedělám) a sice, že ti co se snaží o zipování, narušují (a to tak, že výrazně) plynulost pohybu štrůdlu v pravým, takže když vidí vocogou, do levýho (ač je volný) by se cpát neměli (zdůrazňuju, že fčíl neřeším pravidla silprovozu, ale elementární slušnost a ohleduplnost na silnici)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Onboard videa
Problem je, ze elementarni slusnost (v tomto pripade zustani v pravym pruhu) snizuje propustnost komunikace. Kdyz by do toho levyho pruhu najelo kazdy druhy auto a pak se zase zazipovali, tak kolona bude kratsi a bude se rychlejc rozjizdet, to je proste vedecky prokazanej faktpavproch píše:mno, na tyhle situace (ref most ve valmezu a zúžení ze 4proudovky na jednopruhý kruhák) mám přesně opačný názor než řB a honzisss (pravda, ale takový naschvály jako ten jurák v oftáce nedělám) a sice, že ti co se snaží o zipování, narušují (a to tak, že výrazně) plynulost pohybu štrůdlu v pravým, takže když vidí vocogou, do levýho (ač je volný) by se cpát neměli (zdůrazňuju, že fčíl neřeším pravidla silprovozu, ale elementární slušnost a ohleduplnost na silnici)
Ale jinak chapu, ze s tim maji lidi problem a zrovna tak chapu, ze najde vzdycky nekdo ublizenej-spravedlivej, kdo to zaspuntuje, to chce cas...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Onboard videa
v německu nebo i jinde, kde jsou vyježdění řidiči, co se dokáží rychle orientovat v provozu ano, u nás (každá druhá lopata za volantem) ne...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Onboard videa
I u nas uz to zacina bejt lepsi. Nekdy v sobotu k ranu na D1 jsem se az divil, jak lidi ten zip uz docela zvladaj.pavproch píše:v německu nebo i jinde, kde jsou vyježdění řidiči, co se dokáží rychle orientovat v provozu ano, u nás (každá druhá lopata za volantem) ne...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Onboard videa
u nás na dálném východě to teda rozhodně nefunguje
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
ZIP je základ v kolonách. Pokud pojedou všichni "ohleduplní" v pruhu, který nekončí, tak je propustnost menší než když se to rozdělí i do toho, který končí a auta se budou v místě konce vzájemně řadit.
Jsou bohužel řidiči, kteří se řadí 100/50/200 m před koncem pruhu; jsou bohužel i tací, kteří u konce pruhu auto před sebe nepustí a také jsou řidiči, jací byli vidět na videu - všichni jsou kokoti a někteří si ještě myslí, že jsou v právu.
Jsou bohužel řidiči, kteří se řadí 100/50/200 m před koncem pruhu; jsou bohužel i tací, kteří u konce pruhu auto před sebe nepustí a také jsou řidiči, jací byli vidět na videu - všichni jsou kokoti a někteří si ještě myslí, že jsou v právu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time