Další zajímavá autovidea
Re: Další zajímavá autovidea
Mne asi nikdy nevadila, ale ani mi neprijde paradni. Nejvic se mi libila stara 1M.
Re: Další zajímavá autovidea
No to mam prave stejne ale ted me pomalu zacina pripadat paradni
Co byste brali vy na okresky a rekneme 5-10 trackdays do roka? Kdyz si vezmu cenu do 2M, kupe, upravitelnost trochu smerem k trackdays tak me nic moc jinyho nenapada. Leda pockat az bude M.Z. prodavat x-bow
Co byste brali vy na okresky a rekneme 5-10 trackdays do roka? Kdyz si vezmu cenu do 2M, kupe, upravitelnost trochu smerem k trackdays tak me nic moc jinyho nenapada. Leda pockat az bude M.Z. prodavat x-bow
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5688
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další zajímavá autovidea
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Další zajímavá autovidea
Mam podobne choutky jako vyse Eda, tech trackdays asi bude mene, ale okresek by kolem bylo dost. GT4 s manualem je top, ale bude s tim mene zabavy jak s BMW, ne? Bude rychlejsi na okruhu, spis vsude, ale da se s GT4 nebo Cayman S uzit si nejaky powerslide?
Re: Další zajímavá autovidea
Dá, ale v BMW to jde mnohem snadněji.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Další zajímavá autovidea
Známý teď prodává, pokud bys měl zájem, mám pocit, že je i na sportovních vozech. Jinak v RTR určitě taky něco mají.
Ale jsou to varianty pouze s větrným štítkem, takže helma nutná.
https://www.sportovnivozy.cz/205527-ktm-x-bow-r-2021
https://www.sportovnivozy.cz/204651-ktm ... bow-r-2008
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Další zajímavá autovidea
Stara F80 a nasypat do podvozku a brzd.
M140 - podvozek, kola, brzdy, vykon
Fkova M2 Competition - podvozek, kola, brzdy, vykon
Mne se vic nez M2 libi supra. Je mensi a lehci. Nizsi vaha se vzdycky na okruhu hodi. A ma jiny interier nez zakladni 116i/318i ...
Nebo ta M2, urcite super auto, ale tezky a velky gumy - drahy.
Nebo porsche cayman/boxster, ale podle toho co pisou na netu tak to ma nevypinatelny ESP a furt to do toho saha. Musis koupit spydera (kterej stoji balik)
https://www.autickar.cz/blog/clanek/por ... alym/1839/Mimochodem, víte, že všechny Porsche generace 987 (s výjimkou Spyderu, Caymanu R a edice Black) mají nevypínatelnou stabilizaci?
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 0ae&vc=Car
A nebo jestli mas koule tak:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 421&vc=Car
Ale myslim ze provozne to muze byt dost drahe
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 2009
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Další zajímavá autovidea
Škoda, že si motocyklonoví konstraktéři z kátém nepozvali nějakého kolegu z automotívu, který by jim pomohl s integrálací uindskínu.
U motoauta za 2 mega + je takový nedodělek zarážející.
Za chvilku je však dozajista koupí čajňáci, a není boha kromje ajetolláha, aby tam ty kucí šikovný šikmooký to přední sklo nenaimplementovaly.
U motoauta za 2 mega + je takový nedodělek zarážející.
Za chvilku je však dozajista koupí čajňáci, a není boha kromje ajetolláha, aby tam ty kucí šikovný šikmooký to přední sklo nenaimplementovaly.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
Re: Další zajímavá autovidea
Cayman S - super na okresky, asi nejlepsi ze vseho co sme tu psali a vlastne asi celkove nejlepsi s cim sem na okreskach jel. Krasne funguje i na rozbitejch silnicich, turbomotor zvlada i ten extra dlouhej manual ale stejne bych zvazoval PDK. Na okruhy bych do toho musel vrtat a to by byla skoda, toto by byl jasnej vitez kdybych jezdil hlavne okresky
Cayman GT4 - na okresky uz dost tvrdej, bohuzel jizni morava ma silnice dost naprd a tady fungoval S o dost lip nez GT4. Na okruhy super ale manual dlouhej a atmosfera...tady bych bral urcite PDK. Jedna z variant to furt je ale cena je nekde u M2 + upravy...
Nad tim co psal Vrooom sem stravil hromadu casu, hlavne jestli M140i komplet postavit znova na okruh nebo ne, ve vysledku to vychazi cenove zdaleka nejmin
Stara F80 a nasypat do podvozku a brzd - ano, varianta hlavne na okruh a jeden z kandidatu
M140 - podvozek, kola, brzdy, vykon - prvni varianta co se nabizela, premyslel sem nad tim cely vanoce. Nakonec zavrhnuto, omezuje hlavne misto na kola a ve vysledku ostatni varianty funguji proste lip
Fkova M2 Competition - podvozek, kola, brzdy, vykon - ano, taky varianta jen G87 M2 ma podle vseho vyrazne vetsi potencial, S58..
Mne se vic nez M2 libi supra - supra se me libi taky, tam bych jen premyslel jestli neni S58 odolnejsi nez B58 na okruhy
Z tohoto me zatim nejvic laka G87 track build -> supra track build -> F80 track build.
Splaseny trubky sem zatim nezavrhl taky, to je alternativa si proste nechat M140i v aktualnim stavu (coz na okresky je rychly az az) a koupit ciste na okruhy placku. Tady je favorit x-bow urcite jen to pro me znamena vetsi vydaje - asi by to chtelo vlek a hlavne poridit krytou garaz. Navic bych si musel nechat M140i na normalni jezdeni takze je to ve vysledku nejdrazsi varianta
Cayman GT4 - na okresky uz dost tvrdej, bohuzel jizni morava ma silnice dost naprd a tady fungoval S o dost lip nez GT4. Na okruhy super ale manual dlouhej a atmosfera...tady bych bral urcite PDK. Jedna z variant to furt je ale cena je nekde u M2 + upravy...
Nad tim co psal Vrooom sem stravil hromadu casu, hlavne jestli M140i komplet postavit znova na okruh nebo ne, ve vysledku to vychazi cenove zdaleka nejmin
Stara F80 a nasypat do podvozku a brzd - ano, varianta hlavne na okruh a jeden z kandidatu
M140 - podvozek, kola, brzdy, vykon - prvni varianta co se nabizela, premyslel sem nad tim cely vanoce. Nakonec zavrhnuto, omezuje hlavne misto na kola a ve vysledku ostatni varianty funguji proste lip
Fkova M2 Competition - podvozek, kola, brzdy, vykon - ano, taky varianta jen G87 M2 ma podle vseho vyrazne vetsi potencial, S58..
Mne se vic nez M2 libi supra - supra se me libi taky, tam bych jen premyslel jestli neni S58 odolnejsi nez B58 na okruhy
Z tohoto me zatim nejvic laka G87 track build -> supra track build -> F80 track build.
Splaseny trubky sem zatim nezavrhl taky, to je alternativa si proste nechat M140i v aktualnim stavu (coz na okresky je rychly az az) a koupit ciste na okruhy placku. Tady je favorit x-bow urcite jen to pro me znamena vetsi vydaje - asi by to chtelo vlek a hlavne poridit krytou garaz. Navic bych si musel nechat M140i na normalni jezdeni takze je to ve vysledku nejdrazsi varianta
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: Další zajímavá autovidea
Porsche jsou urcite super. Ale taky uz to jsou vetsi a tezsi auta.
Nejschopnejsi urcite bude ta nova M2. S tou pujde jezdit ring okolo 7:30 btg. Akorat ma velky drahy gumy a mozna bude zrat i desky. Stara f80 se da koupit levneji a muzes na ni hodit stage 2, kw clubsport lepsi desky a verim ze bude stejne rychle ne-li rychlejsi nez M2.
M140i bude vzdycky uzky auto, kde nedas super siroky gumy. Co jsem koukal tak limit je nekdo okolo 265mm. (Ale i ta se da dostat s upravama k casum okolo 7:30)
Dalsi moznost je jeste lotus exige, urcite bude jezdit krasne, ale syrovejsi a nebude to tak easy na jizdu jako BMWcka a Porsche. Navic oproti KTM
to ma strechu a nekam s tim dojedes.
U te M2 je super ze je o dost vyuzitelnejsi nez jen 2 mistny sportak a zaroven je nejschopnejsi.
A jeste by nemusela byt spatna po FL giulia quadrifoglio ktera ma ted uz mechanicky samosvor narozdil od toho predchoziho necitelneho. Ale nevim na kolik prijde.
Nejschopnejsi urcite bude ta nova M2. S tou pujde jezdit ring okolo 7:30 btg. Akorat ma velky drahy gumy a mozna bude zrat i desky. Stara f80 se da koupit levneji a muzes na ni hodit stage 2, kw clubsport lepsi desky a verim ze bude stejne rychle ne-li rychlejsi nez M2.
M140i bude vzdycky uzky auto, kde nedas super siroky gumy. Co jsem koukal tak limit je nekdo okolo 265mm. (Ale i ta se da dostat s upravama k casum okolo 7:30)
Dalsi moznost je jeste lotus exige, urcite bude jezdit krasne, ale syrovejsi a nebude to tak easy na jizdu jako BMWcka a Porsche. Navic oproti KTM
to ma strechu a nekam s tim dojedes.
U te M2 je super ze je o dost vyuzitelnejsi nez jen 2 mistny sportak a zaroven je nejschopnejsi.
A jeste by nemusela byt spatna po FL giulia quadrifoglio ktera ma ted uz mechanicky samosvor narozdil od toho predchoziho necitelneho. Ale nevim na kolik prijde.