Další zajímavá autovidea
Re: Další zajímavá autovidea
Ja tomu verim, simulatory jsou hodne verny. Za me je to rizeni uplne stejne (asseto corsa) a kdyz se to tam naucis tak to pak podvedome budes delat i v realu. Hlavni rozdil je ze na tebe nepusobi ty sily kdyz sedis doma na zidli ) ...
+ teda ty auta jsou v simu v top stavu, nevadnou brzdy, gumy si resetnes at maji zase zpatky plny grip a tak
+ teda ty auta jsou v simu v top stavu, nevadnou brzdy, gumy si resetnes at maji zase zpatky plny grip a tak
Re: Další zajímavá autovidea
No právě to působení sil je asi největší rozdíl. Teď jsem se na to díval a už jsou i takové, co s tebou hází a naklání jako v autě, ale dlouhý smyk to asi pořád nenapodobí. I tak je to ale parádní hračka, ale taky parádně zaplacená.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28144
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další zajímavá autovidea
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Další zajímavá autovidea
Ad. simulátory: před 3 roky jsem byl v Kraslicích na simulátoru (motorsportsimulator.com) a bylo to hodně zajímavý. A už tehdá nám tam majitel říkal, že si na tom najíždějí trať profíci a zajíždějí prakticky shodný časy s reálem. A je fakt, že ten simulátor co tam měli oni, tak z toho člověk normálně vylezl unavenej a spocenej. Myslím, že majitelem tý firmy je Petr Lisa, teď už závodí v reálu jako profík.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Další zajímavá autovidea
Jako jo ty sily delaji taky neco. Treba vim ze na NS jsem v nekterych mistech nemohl radit, protoze jsem proste nezvladl drzet volant jednou rukou a hodit tam ze 3 na 4 v zatacce.
Za me to je dobre na nauceni ovladani auta, pretaceni, nedotacivost. Hledani stopy apod.
Mne teda akorat chybi VRko, precijen v aute realne clovek muze koukat pekne do zatacky a tady to je dost omezeny s fixnim pohledem.
Za me to je dobre na nauceni ovladani auta, pretaceni, nedotacivost. Hledani stopy apod.
Mne teda akorat chybi VRko, precijen v aute realne clovek muze koukat pekne do zatacky a tady to je dost omezeny s fixnim pohledem.
Re: Další zajímavá autovidea
no jestli nekdy pojedu na NS nebo i do treba do Mostu tak si urcite udelam par kolecek v nejaky hre, aby si clovek pamatovla jak jdou zatacky a tak
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Další zajímavá autovidea
Z useknutého onboardu jsem myslel že se jen překulili a zůstali na cestě, z highlightů že se kouleli, oni se přitom regulérně proletěli
Byla dobrá volba postavit novou generaci WRC na jednotných trubkových rámech místo sériových kastlí.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Další zajímavá autovidea
Ta cena je docela kruta
Se v tom nevyznam, ale v tech komentarich to moc pozitivne nehodnoti.
To tesneni pri driftovani (vytaceni za pomale rychlosti) fakt odchazi nebo to je kec?
Se v tom nevyznam, ale v tech komentarich to moc pozitivne nehodnoti.
To tesneni pri driftovani (vytaceni za pomale rychlosti) fakt odchazi nebo to je kec?
Re: Další zajímavá autovidea
Chápu to správně, že z toho borec vyndal katalyzátory? No pěkně, kurva...
EDIT: A zvuk mi teda přijde akorát uřvanej, oproti tomu pěknýmu, co to normálně má. Na kokoty, kteří s tímhle jezdí po městě mám pak svůj názor taky.
EDIT: A zvuk mi teda přijde akorát uřvanej, oproti tomu pěknýmu, co to normálně má. Na kokoty, kteří s tímhle jezdí po městě mám pak svůj názor taky.
Re: Další zajímavá autovidea
Věděl o tom už při koupi, že tam byly špatné šrouby hlavy a nechal je tam s tím, že doufal, že ho to nepotká... Když tomu dává na prdel na okruhu a při driftu... Snad když koupím auto a vím o něčem tak fatálním, tak po tom jdu jako po prvním. Kdyby to udělal, tak musel řešit jen šrouby za pár tisíc a ne servis za 150 000 Kč.
K těm katům a celkově modifikaci zvuku auta mám taky svůj názor. Nějaký trapák tady má vykuněnou Octávii RS tak, že ji slyším 70m od hlavní silnice v bytě do vnitrobloku. Tento konkrétní Mercedes má úplně trapný ten volnoběh. Slyšet to na ulici, tak si myslím, že má někde díru ve výfuku nebo že je to kr*tén. Je ale super, že alespoň dva dny si připadal hloupě. Jen je škoda, že to byly jen dva dny. On si to obhajuje tím, že zvenku to mělo krásný zvuk a vevnitř nebylo nic slyšet.
Nebylo by lepší tedy vytrhat tlumící těsnění?
Případně udělat to tišší a když si chce pohonit ušní bubínky, tak to nedělat v pět ráno v obytné zóně nebo v podzemní garáží, ale pomocí elektronické klapky někde mimo tyto lokality?
K těm katům a celkově modifikaci zvuku auta mám taky svůj názor. Nějaký trapák tady má vykuněnou Octávii RS tak, že ji slyším 70m od hlavní silnice v bytě do vnitrobloku. Tento konkrétní Mercedes má úplně trapný ten volnoběh. Slyšet to na ulici, tak si myslím, že má někde díru ve výfuku nebo že je to kr*tén. Je ale super, že alespoň dva dny si připadal hloupě. Jen je škoda, že to byly jen dva dny. On si to obhajuje tím, že zvenku to mělo krásný zvuk a vevnitř nebylo nic slyšet.
Nebylo by lepší tedy vytrhat tlumící těsnění?
Případně udělat to tišší a když si chce pohonit ušní bubínky, tak to nedělat v pět ráno v obytné zóně nebo v podzemní garáží, ale pomocí elektronické klapky někde mimo tyto lokality?