Ja ti nevim, nedávno známy dostal laso ze státního (celý život profesionál v soukromém). Ma “jen” SŠ a samozřejmě mraky zkušenosti a asi dvouapulnasobny plat. Pardon, mzdu.
Prý kdyby si dodělal VŠ, dostane “az X”, se SŠ o cca 5k měsíčně méně. Je mu necelých 40 let.
Do důchodu 25 let.
Na VŠ s rodinou nemá čas, musel by ji zaplatit. 30k semestr, 300k na Ing. Dodělá ji v 45.
Někdy po padesátce bude při navýšení platu “na svém”. Oproti současnému stavu ani ne na polovině, navíc -300k za školné, navíc každý měsíc minus skoro kilo oproti soukromému sektoru. A to se vyplatí.
Vub3c to nedává smysl. Na dotaz, jestli chce stát kvalifikované lidi, nebo vysokoškoláky bez praxe, bylo šéfem oddeleni řečeno, ze by rad kvalifikovaně, ale musí ty se školou.
Jak to dopadlo? Místo dostal borec, který vůbec netuší, nemá zkušenosti s vedením lidi (cca 25 v týmu), ale má VŠ. A pak nema byt stát ve srackach.
Onboard videa
Re: Onboard videa
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Onboard videa
No, dyť to je vono.
Pro šikovný má soukromej sektor výrazně lepší podmínky. Škola / ne-škola.
Pro lemply, referentský pozice, oranžový vesty (...) má lepší podmínky stát. Víc se tam bere a míň se tam dělá.
Pokud se vyšší průměrná odměna ve státním obhajuje tím, že ve státním pracuje více vysokoškoláků, je to prohozená kauzalita. Lempl si tu VŠ pro stát vždycky nějak dodělá a vyplatí se mu to. U nás vystavoval faktury a někdo to po něm kontroloval. Ve státním "vede" tým 15 lidí, no to píčo musí vypadat.
Imo lék pro stát je úplně jednoduchej. Vyhodit půlku lidí a tomu zbytku 50% přidat. Voni ti lepší přijdou, stát ušetří a ještě se bude provozovat míň píčovin, takže nakonec ušetří i soukromej sektor
Ale já mám na leden nahlášenou bezpečnost práce na všechny provozy, takže já jsem teď hodně nenávistnej
Pro šikovný má soukromej sektor výrazně lepší podmínky. Škola / ne-škola.
Pro lemply, referentský pozice, oranžový vesty (...) má lepší podmínky stát. Víc se tam bere a míň se tam dělá.
Pokud se vyšší průměrná odměna ve státním obhajuje tím, že ve státním pracuje více vysokoškoláků, je to prohozená kauzalita. Lempl si tu VŠ pro stát vždycky nějak dodělá a vyplatí se mu to. U nás vystavoval faktury a někdo to po něm kontroloval. Ve státním "vede" tým 15 lidí, no to píčo musí vypadat.
Imo lék pro stát je úplně jednoduchej. Vyhodit půlku lidí a tomu zbytku 50% přidat. Voni ti lepší přijdou, stát ušetří a ještě se bude provozovat míň píčovin, takže nakonec ušetří i soukromej sektor
Ale já mám na leden nahlášenou bezpečnost práce na všechny provozy, takže já jsem teď hodně nenávistnej
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28065
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
No jo, ale novináři by viděli tyto věci odděleně. Takže by se spalo, že stát propouští a následně na titulce, kolik berou úředníci, co nic nedělají.
Navíc - úředníci jsou už tak rozmazlení, že kdyby po nich někdo začal chtít práci, tak se toho ujme Středula.
A navíc - kdo by buzeroval Stepana a jemu podobné příživníky
Navíc - úředníci jsou už tak rozmazlení, že kdyby po nich někdo začal chtít práci, tak se toho ujme Středula.
A navíc - kdo by buzeroval Stepana a jemu podobné příživníky
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Nikdo, měl bych víc času makat na těch Fialových německých mzdách
Našli jsme si teď novou zajímavou metriku. % podíl materiálu na tržbách, v porovnání s % podílu mezd. Čím větší je podíl vejplat, tím za mě lepší. Protože to, za mě, ukazuje skutečnou schopnost prodat know-how, ne jen tupě přefakturovávat nakoupený náklady.
A v porovnání s konkurencí na tom jako nejsme nejhůř, ale měli bychom příští rok zabrat
Našli jsme si teď novou zajímavou metriku. % podíl materiálu na tržbách, v porovnání s % podílu mezd. Čím větší je podíl vejplat, tím za mě lepší. Protože to, za mě, ukazuje skutečnou schopnost prodat know-how, ne jen tupě přefakturovávat nakoupený náklady.
A v porovnání s konkurencí na tom jako nejsme nejhůř, ale měli bychom příští rok zabrat
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))