Onboard videa
Re: Onboard videa
O překročení max. povolené se bavíme celou dobu, Mlho.
Ano, když, když. Když se pojede rychleji, následky mohou byt jiné. Anebo taky ne.
Ty jezdíš 100, tak to je v toleranci. Kdo jezdí více než ty, je dement. Tak jo.
Ano, když, když. Když se pojede rychleji, následky mohou byt jiné. Anebo taky ne.
Ty jezdíš 100, tak to je v toleranci. Kdo jezdí více než ty, je dement. Tak jo.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2739
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Jezdím okolo kila, přes 110 jen při předjíždění - a i ve 130 i to je už dost na to, abych se případně zabil. A to já nechci
Pak mě ještě štve, že následky těchto nehod prostřednictvím dražšího POVka platíme všichni. Ta plná spoluúčast nemá bejt jen při chlastu a fetu, ale i při prokazatelném překročení rychlosti. Prostě letel jsi? Škodu a léčbu si zaplať.. Což možná i nějak funguje, ale nevím jak moc
Pak mě ještě štve, že následky těchto nehod prostřednictvím dražšího POVka platíme všichni. Ta plná spoluúčast nemá bejt jen při chlastu a fetu, ale i při prokazatelném překročení rychlosti. Prostě letel jsi? Škodu a léčbu si zaplať.. Což možná i nějak funguje, ale nevím jak moc
Chápeš to?
Re: Onboard videa
Kdo určí, jak “moc” jsem letěl? Podle max. povolené rychlosti (tedy plna palba i při malém a třeba i nedbalostnim překročení)? Nebo zjevně nepřiměřené rychlosti, která není měřitelná? Nebo při 110, protože ty víc nejezdis?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2739
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Tak tam by už odrazovým můstkem musela být ta povolená - ale nemyslím si, že by někdo dokázal spolehlivě určit a prokázat překročení o 10km/h, takže nějakeých 100 - 110 by se zametlo a neřešilo.
Těch 150 už půjde prokázat imho bez problému
Tohle je mimochodem ta osobní zodpovědnost, o které pořád píšu - at si každej dělá co chce (jezdí bez kola, rychle apod.), ale at přijme plnou zodpovědnost a v případě průseru si to zaplatí
Těch 150 už půjde prokázat imho bez problému
Tohle je mimochodem ta osobní zodpovědnost, o které pořád píšu - at si každej dělá co chce (jezdí bez kola, rychle apod.), ale at přijme plnou zodpovědnost a v případě průseru si to zaplatí
Chápeš to?
Re: Onboard videa
Jasně, 110 je neprokazatelných, co takhle 115? 118? 120? Kde začne hranice prokazatelnosti? Asi v rychlostech, kterými nejezdíš, aby to na tebe náhodou nespadlo.
OK, plná odpovědnost, ale i v případě zmrdství, nejen rychlosti. Pamatuješ si, jak jsi schválně nabral to auto, protože si nacpat se ti před čumák přes šraf? Nechal bych tě to zaplatit celé, žádné POVko. Kvůli takovým máme pak POVko všichni dražší, protože nezkrotí svoje ego.
OK, plná odpovědnost, ale i v případě zmrdství, nejen rychlosti. Pamatuješ si, jak jsi schválně nabral to auto, protože si nacpat se ti před čumák přes šraf? Nechal bych tě to zaplatit celé, žádné POVko. Kvůli takovým máme pak POVko všichni dražší, protože nezkrotí svoje ego.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2739
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Myslím si, že to je hodně individuální a je to případ od případu. Na tohle by ti dokázal odpovědět někdo fundovaný.Kde začne hranice prokazatelnosti?
Tak za prvé tam ke škodné události nedošlo, takže na POVko to vliv nemělo, a za druhé on ale naboural do mě, ne já do něj - můj problém by byl, kdyby se přede mě zařadil a teprv pak jsem do něj já záměrně vrazil. Jenže náraz byl čistě boční (bok na bok), protože on tam místo neměl, on nesmí vozidlo omezit/ohrozit a prostě zatočil volantem (k čemuž ho nikdo vůbec nenutil a zatočil zcele svévolně).
No a i kdyby tam místo na těsno měl - tak by narušil můj bezpečný rozestup, čímž mě omezil a to stále nesmí
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Že to bylo čisté pohonění si ega, je jasné snad všem.
Všude piskuješ, že stačí ubrat nebo nepřidávat a sám se tím neřídíš. Naopak. Ale když potřebuješ ty nějakou součinnost od ostatních a oni nejsou 2x ochotní, to je keců.
Seš obyčejný neandrtálec za volantem kamionu. Jako dalších 80% takových.
Všude piskuješ, že stačí ubrat nebo nepřidávat a sám se tím neřídíš. Naopak. Ale když potřebuješ ty nějakou součinnost od ostatních a oni nejsou 2x ochotní, to je keců.
Seš obyčejný neandrtálec za volantem kamionu. Jako dalších 80% takových.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
TD jezdí hrozně odpovědně, ale přitom mu felda driftuje pod zadkem, rozhlíží se na křižovatce tak, že málem sejme auto na hlavní apod. tvl to je tragéd, jakého není rovno. Ať si jezdí kolik chce, alel nemusí debilně moralizovat, asi zapomněl, že je Autoforu a ne na stránkách Besipu.
Já mu taky nekecám do rozvážky betonu, tak si může zbytečné plky odpustit.
Já mu taky nekecám do rozvážky betonu, tak si může zbytečné plky odpustit.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2739
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
https://cnn.iprima.cz/tragicka-nehoda-n ... 2dHuwLK61g
Jestli taky 140, těžko to mohl vyřešit. Při nižší rychlosti by s tím dokázal třeba něco udělat... Kdo ví, to ví jen on
A zase - pokud jel s dodávkou +/-100, tak řidič Superbu "díky tomu" zabil jen řidiče a při 140 by zrakvil i matku těch dětí (ne, ty následky by byly prostě rozdílné)
Nj, to bude pro rodinu děsná útěcha, že rychlost neměla s nepovolenou nic společného a šlo o nepřiměřenou A další věc - ten s tou dodávkou jel kolik?Tragická nehoda se stala kolem 22:30 na silnici I/38 u Obory. „Podle svědků dvacetiletý řidič v osobním autě vjel vysokou rychlostí do pravotočivé zatáčky, neudržel se při tom u pravé krajnice a vjel do protisměru, kde se čelně střetl s dodávkovým vozidlem, ve kterém cestovala pětičlenná rodina,“ řekla Baláková.
Jestli taky 140, těžko to mohl vyřešit. Při nižší rychlosti by s tím dokázal třeba něco udělat... Kdo ví, to ví jen on
A zase - pokud jel s dodávkou +/-100, tak řidič Superbu "díky tomu" zabil jen řidiče a při 140 by zrakvil i matku těch dětí (ne, ty následky by byly prostě rozdílné)
Chápeš to?
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2739
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Kdybych byl mentál, jedu rychlejc a rovnou s tím vylítnu ze silnice. Nebo zareaguju neadekvátně a skončil bych v příkopuTD jezdí hrozně odpovědně, ale přitom mu felda driftuje pod zadkem,
Vím asi na co narážíš - právě že kdybych se podruhý nepodíval (což dělá imho většina), tak jsem ho tutově nakouřil (pokud by nezareagoval on)rozhlíží se na křižovatce tak, že málem sejme auto na hlavní apod
To platí ale pouze v běžných případech, které vyplývají z provozu - nikoliv že někdo dělá co nemá. Když třeba já pojedu ve středním (pro mě zakázaném) pruhu, proč by mě někdo měl pouštět, abych sjel? Já do toho pruhu vjel zcela svévolně a nikdo mi neřekl, at v něm jeduAle když potřebuješ ty nějakou součinnost od ostatních a oni nejsou 2x ochotní, to je keců.
Kdežto třeba při souběhu komunikací (Spořilovská x Jižní spojka směr P9), to je něco jiného
Chápeš to?