Další zajímavá autovidea
Re: Další zajímavá autovidea
Já si nemůžu pomoc, ale pro mě je A3 sedan stejně jako třeba CLA jen o trochu více než 206 sedan nebo Rapid. Sedany mám rád, ale malé auto s kufrem navíc ne e
2.9T RWD
Re: Další zajímavá autovidea
U Rapida (x Fabia) to není, alespoň pro mě, vončo, protože v oblasti C sloupku nevidím žádnej ostřejší řez, který by odděloval víko kufru od zbytku auta. Navíc rapid je vzhledově úplně retardovaný auto, zepředu na mě působí, že má na šířku tak metr i se zrcátkama. To Fabia 3 to umí líp.
Třeba u Tipa už mi to přijde lepší
CLA vs. A3 sedan mi přijde jako hra na úplně jiném hřišti. S3 z bočního pohledu má relativně (A8 to pochopitelně není) jasně oddělenou kapotu - kabinu - víko kufru. Kdežto CLA mi přijde, že jde furt nahoru, pak oblouček v oblasti kabiny a zase dolů. Takže zadek jde uplně do ztracena a nelíbí se mi to. Podobné zakončení měla i původní A7 a taky se na to nedalo koukat
Ale jasně, vypláznout pomalu čtvrt míče za tu samou techniku v hezčí karoserii není jen tak. Alespoň pro mě. Ještě když mi "lepší" znáček na kapotě spíš vadí, většinu příplatkové výbavy nechci (a ani bych to nezaplatil, pravda), a o nějakém lepším zpracování interiéru pochybuji a ikdyby tak je mi to jedno
Třeba u Tipa už mi to přijde lepší
CLA vs. A3 sedan mi přijde jako hra na úplně jiném hřišti. S3 z bočního pohledu má relativně (A8 to pochopitelně není) jasně oddělenou kapotu - kabinu - víko kufru. Kdežto CLA mi přijde, že jde furt nahoru, pak oblouček v oblasti kabiny a zase dolů. Takže zadek jde uplně do ztracena a nelíbí se mi to. Podobné zakončení měla i původní A7 a taky se na to nedalo koukat
Ale jasně, vypláznout pomalu čtvrt míče za tu samou techniku v hezčí karoserii není jen tak. Alespoň pro mě. Ještě když mi "lepší" znáček na kapotě spíš vadí, většinu příplatkové výbavy nechci (a ani bych to nezaplatil, pravda), a o nějakém lepším zpracování interiéru pochybuji a ikdyby tak je mi to jedno
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Další zajímavá autovidea
Nejdostupnější bude ten třílitr v Amaroku, navíc i s manuálem
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Další zajímavá autovidea
Mi to prijde strasnych penez za podobny vozitka, chtit mrnavy sedan, klidne pujde do hnujdy i30N fastback nebo jak se to jmenuje, HB vsude vychvaluji do nebes, asi to bude zabavnejsi svezeni nez audina ...Stepan píše:Zajda: Mně jde o ten tvar kastle, ne o kufr. Hatche se mi obecně moc nelíbí, Golfa jsem místo O3 vzal jenom protože v tý době už byl v nabídce poFL a já nechtěl "starej" model ani tu maškarádu vepředu.
Vlastně nevím, kolik v podobné, relativně holé, konfiguraci stojí GolfR. Ten BOBa byl v ceníkovce víc než ta moje S3, ne? Jasně, další možností je Cupra. Ale tím se vracím zpátky k hatchi, kterému bych se rád vyhnul.
Vroom: Není 200k, jako 200k. Já těch 200k nemusím až tak vydělat, ale musím je vysvětlit doma. Což je možná ještě těžší Navíc na 300k benzín. Kdyby o 200k dražší alternativa byla A4 3.0TDI, šlo by to lépe a radostněji, ale to je spíš 500k
Navíc co místo toho? Stará 3er už není, nová teprve nabíhá do výroby (?) a bůh ví jak to bude. Jag 3.0SC nevím kolik stál a navíc už taky není. Benz žádnej třílitr v Cčku tuším nemá. Arteon/Passat je 2.0T. Napadá mě Kia Stinger GT
Edit: NEBO ta 280k Alfa
Re: Další zajímavá autovidea
Zajda: Náhodou, Amarok je husťáckej. Akorát pro mě úplně nesmyslnej
Vroom: Já nevymejšlím primárně zábavný svezení. Než i30N, vzal bych OctuRS. Mý zadání je silnější potah na dálnice/rychlostky/okresky. Benzín by byl jenom příjemnej bonus na občasný kravení, jinak můžu mít i naftu, je mi to celkem fuk. Jenže nafta už by (asi) musela bejt třílitrová, nemyslím si, že je na trhu dynamičtější dvoulitr v autě velikosti Golfu než co mám teď. O třídu výš mám ještě resty co se týče 25d Jaguáru, tam nevím. 2.0biTDI v Passatu jako dobrý, líbilo se mi to víc než Golf, jenže za to mega a čtvrt nebo kolik to koštuje se to dostává do blbý pozice, z mýho pohledu to můžu klidně říct tak, že když vezmu GolfR, tak mi čtvrtmíče na PHM zbyde. A GolfR je jiný poježděníčko
Vroom: Já nevymejšlím primárně zábavný svezení. Než i30N, vzal bych OctuRS. Mý zadání je silnější potah na dálnice/rychlostky/okresky. Benzín by byl jenom příjemnej bonus na občasný kravení, jinak můžu mít i naftu, je mi to celkem fuk. Jenže nafta už by (asi) musela bejt třílitrová, nemyslím si, že je na trhu dynamičtější dvoulitr v autě velikosti Golfu než co mám teď. O třídu výš mám ještě resty co se týče 25d Jaguáru, tam nevím. 2.0biTDI v Passatu jako dobrý, líbilo se mi to víc než Golf, jenže za to mega a čtvrt nebo kolik to koštuje se to dostává do blbý pozice, z mýho pohledu to můžu klidně říct tak, že když vezmu GolfR, tak mi čtvrtmíče na PHM zbyde. A GolfR je jiný poježděníčko
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Další zajímavá autovidea
Asi ne...Vrooom píše:klidne pujde do hnujdy i30N fastback nebo jak se to jmenuje, HB vsude vychvaluji do nebes, asi to bude zabavnejsi svezeni nez audina ...
Na rychlé zatáčky je parádní třeba v Golfu VAQ, který kdykoliv uživatelsky nastavíš dle toho, jak se do toho umíš opřít
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Další zajímavá autovidea
To je jak visco diferak? Na to onehda nadaval Harris u astonu, ze nekdy to svira, nekdy ne, nevyzpytatelny system ...
Re: Další zajímavá autovidea
Bez se projet s giulii veloce 280. Oproti 2.0tsi ten motor ma charakter (lag v nizkejch, gradaci, zvuk, vsechno) a podvozek + rizeni giulie je nesrovnatelnej s cimkoliv jinym v tyhle tride, za ty penize. Sel jsem z cupry do naftovy 150k giulie (polovicni vykon) a nikdy jsem toho nelitoval.Stepan píše:Zajda: Mně jde o ten tvar kastle, ne o kufr. Hatche se mi obecně moc nelíbí, Golfa jsem místo O3 vzal jenom protože v tý době už byl v nabídce poFL a já nechtěl "starej" model ani tu maškarádu vepředu.
Vlastně nevím, kolik v podobné, relativně holé, konfiguraci stojí GolfR. Ten BOBa byl v ceníkovce víc než ta moje S3, ne? Jasně, další možností je Cupra. Ale tím se vracím zpátky k hatchi, kterému bych se rád vyhnul.
Vroom: Není 200k, jako 200k. Já těch 200k nemusím až tak vydělat, ale musím je vysvětlit doma. Což je možná ještě těžší Navíc na 300k benzín. Kdyby o 200k dražší alternativa byla A4 3.0TDI, šlo by to lépe a radostněji, ale to je spíš 500k
Navíc co místo toho? Stará 3er už není, nová teprve nabíhá do výroby (?) a bůh ví jak to bude. Jag 3.0SC nevím kolik stál a navíc už taky není. Benz žádnej třílitr v Cčku tuším nemá. Arteon/Passat je 2.0T. Napadá mě Kia Stinger GT
Edit: NEBO ta 280k Alfa
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Další zajímavá autovidea
Skoda ze uz Evo nedela tyto videa :-/, jethro je buh, jak si to vodi BTW dneska sls black stoji 500k eur a vic
Re: Další zajímavá autovidea
https://www.facebook.com/DeinAutoCH/vid ... zUyMTMzOA/
Se mi líbí, jak ten expert stojí se zapáleným cigárem nad tou skvrnou. Ist das Benzin?
Se mi líbí, jak ten expert stojí se zapáleným cigárem nad tou skvrnou. Ist das Benzin?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))