Video a Nordschleife, the best of
Re: Video a Nordschleife, the best of
chvili mi trvalo, nez se dostavam k odpovedi. ta se neda jen tak odflaknout, pokud ma byt diskuze na urovni.
co se tyka technicnosti okruhu a vlivu sily, myslim, ze si rozumime. presna je ta zminka schopnosti prekonat strach, tedy mit vysoke tzv. BLI (brain-less index). typicky vyjezd na Hohe acht. sam si to tam nedovolim valit na plny plyn, mam strach. a jsem si vedom toho, ze tam ztracim tak 20 s. to same usek pred Schwedenkreutzem ci ve Foxhole.
k tem meziplynum a brzdeni pres motor. brzdna draha je v konecnem dusledku dana jedinou veci, adhezi pneumatik a je celkem jedno, jestli pracuji jen brzdy nebo pomaha i motor. pokud se shodnem na tomto, pak mi z toho s ohledem na ta mereni vychazi dve veci. pri meziplynech povolujes brzdovy pedal, popr je prehanis a tim dochazi k tomu pretahovani mezi motorem a brzdami. to je jeden zaver. dalsi moznosti je, ze jsi pri mereni mel brzdy ve stavu, kdy nebyly schopny plne vyuzit adheze pneu a motorem jsi ziskal dodatecny brzdny ucinek.
sam za sebe si myslim, ze A je spravne. zvladnout presne meziplyny pri maximalnim brzdeni, to uz je asi vrchol umeni v tomto smeru, na ktery se ja osobne zatim divam jen velmi z daleka. priznavam to bez uzardeni.
o vikendu jsem zene ukradl jejiho civilniho civica a sel vyzkouset jeho chovani pri razeni bez meziplynu pri agresivni jizde. samo, srovnavat vytunene CTR a ufo na zimnich 16 neni uplne koser, ale je to jedine FWD auto doma. nemuzu si pomoct, ale tahle rychla razeni bez meziplynu to auto rozhazuji. i kdyz je to na plnych brzdach, tak to vyvola dodatecny impuls, ktery to auto vyvede z rovnovahy. pokud jsem byl na hranici adheze, jen to vyvolalo nedotacivy smyk. mmch, zkusil jsem to i wrx na snehu. malem jsem ji pri tom rozstrelil.
jak uz je asi jasne, stale nejsem presvedcen o spravnosti te techniky, je ale mozne, ze to vychazi jen z nedostatku zkusenosti. v konecnem dusledku, co se tyka rychlosti na NS, velkou roli stejne bude hrat ono na zacatku zmine BLI. clovek muze byt brilantni technik, ale jakmile ho nema, je ve vysledku pomaly. ja nemam ani BLI, ani tu techniku. prvni uz neziskam, na druhem pracuju. takze potkavat se za ucelem nejakych mereni ci porovnavani asi netreba, ovsem potkat se na NS, pojezdit a pokecat, to muzem vzdy.
Nordschleife zdar
co se tyka technicnosti okruhu a vlivu sily, myslim, ze si rozumime. presna je ta zminka schopnosti prekonat strach, tedy mit vysoke tzv. BLI (brain-less index). typicky vyjezd na Hohe acht. sam si to tam nedovolim valit na plny plyn, mam strach. a jsem si vedom toho, ze tam ztracim tak 20 s. to same usek pred Schwedenkreutzem ci ve Foxhole.
k tem meziplynum a brzdeni pres motor. brzdna draha je v konecnem dusledku dana jedinou veci, adhezi pneumatik a je celkem jedno, jestli pracuji jen brzdy nebo pomaha i motor. pokud se shodnem na tomto, pak mi z toho s ohledem na ta mereni vychazi dve veci. pri meziplynech povolujes brzdovy pedal, popr je prehanis a tim dochazi k tomu pretahovani mezi motorem a brzdami. to je jeden zaver. dalsi moznosti je, ze jsi pri mereni mel brzdy ve stavu, kdy nebyly schopny plne vyuzit adheze pneu a motorem jsi ziskal dodatecny brzdny ucinek.
sam za sebe si myslim, ze A je spravne. zvladnout presne meziplyny pri maximalnim brzdeni, to uz je asi vrchol umeni v tomto smeru, na ktery se ja osobne zatim divam jen velmi z daleka. priznavam to bez uzardeni.
o vikendu jsem zene ukradl jejiho civilniho civica a sel vyzkouset jeho chovani pri razeni bez meziplynu pri agresivni jizde. samo, srovnavat vytunene CTR a ufo na zimnich 16 neni uplne koser, ale je to jedine FWD auto doma. nemuzu si pomoct, ale tahle rychla razeni bez meziplynu to auto rozhazuji. i kdyz je to na plnych brzdach, tak to vyvola dodatecny impuls, ktery to auto vyvede z rovnovahy. pokud jsem byl na hranici adheze, jen to vyvolalo nedotacivy smyk. mmch, zkusil jsem to i wrx na snehu. malem jsem ji pri tom rozstrelil.
jak uz je asi jasne, stale nejsem presvedcen o spravnosti te techniky, je ale mozne, ze to vychazi jen z nedostatku zkusenosti. v konecnem dusledku, co se tyka rychlosti na NS, velkou roli stejne bude hrat ono na zacatku zmine BLI. clovek muze byt brilantni technik, ale jakmile ho nema, je ve vysledku pomaly. ja nemam ani BLI, ani tu techniku. prvni uz neziskam, na druhem pracuju. takze potkavat se za ucelem nejakych mereni ci porovnavani asi netreba, ovsem potkat se na NS, pojezdit a pokecat, to muzem vzdy.
Nordschleife zdar
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Video a Nordschleife, the best of
bych neveril jak se BLI a MI ujme
btw mirku, ja myslim ze pokud ma semislicky a podobne, tak to pri brzdeni teoreticky pomoct muze, pokud dam u Z v primem smeru plne brzdy, nikdy se mi nesepne ABS ani se mi neblokuji kola, takze je v adhezi teoreticky jeste rezerva...
btw mirku, ja myslim ze pokud ma semislicky a podobne, tak to pri brzdeni teoreticky pomoct muze, pokud dam u Z v primem smeru plne brzdy, nikdy se mi nesepne ABS ani se mi neblokuji kola, takze je v adhezi teoreticky jeste rezerva...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Video a Nordschleife, the best of
BLI se zakorenilo dobre... jedu si horizontek. říkám si BLI tak 160% běžně dostupného maxima takže naplno, trochu se odlepuju a říkám si BLI se projevilo.
jednou Brainless podruhe bond levitation index
jednou Brainless podruhe bond levitation index
Slow and serious
- bloody cardinal
- Mistr volantu
- Příspěvky: 623
- Registrován: ned 30 říj 14:33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Video a Nordschleife, the best of
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
Re: Video a Nordschleife, the best of
Jizda na zasnezene smycce. Docela zajimave.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Video a Nordschleife, the best of
Tak dalsie video z NS vo formuli teraz na snehu
Nejde mi ale do hlavy, ako sa mu darilo to furt prezuvat tu formulu z prerezanych gum do mokra a klasickymi zimakmi a naspat
Nejde mi ale do hlavy, ako sa mu darilo to furt prezuvat tu formulu z prerezanych gum do mokra a klasickymi zimakmi a naspat
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Video a Nordschleife, the best of
Také jsem si toho všiml, mě se dokonce zdá, že tam jsou 3 druhy zadních pneu Hold to je ten nejvyšší ...
Re: Video a Nordschleife, the best of
Nevím kam s tím, tak třeba sem.
V blízkosti Las Vegas v Nevadě plánují postavit přesnou kopii Nordschleife. Trať nebude určená k závodům, ale jen pro testování a to celoročně.
S ohledem na to, jak jim jde stavba okruhu F1 v Austinu přeji hodně štěstí.
http://www.gtspirit.com/2012/03/10/exac ... in-nevada/
V blízkosti Las Vegas v Nevadě plánují postavit přesnou kopii Nordschleife. Trať nebude určená k závodům, ale jen pro testování a to celoročně.
S ohledem na to, jak jim jde stavba okruhu F1 v Austinu přeji hodně štěstí.
http://www.gtspirit.com/2012/03/10/exac ... in-nevada/
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Video a Nordschleife, the best of
Slavne video s RUF CTR konecne v akceptovatelnej kvalite
Nema to niekto v HD?
Nema to niekto v HD?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Video a Nordschleife, the best of
Na sedačce spolujezdce bych si asi regulérně nadělal do kalhot . Nejhorší jsou ty rychlý kontra takřka ve Vmax za mostem po cílovce, to tam musí mít někde hodně za 250kmh a pořád s tím tančí po silnici jakoby nic.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).