Dovolim si trochu poupravit, co v tom videu bylo receno.
Zmena tvaru nevyvolava snizeni R/D.
Design prvku karoserie je v 3D softwaru vytvoren velmi rychle behem nekolika nekolika malo mesicu.
Velke firmy (vetsinou) nedelaji chyby a simulacnimi softwary se tak vyhybaji nakladum na prototypy A a B. Nejvetsi uspora pri zmene tvaru je cena sablon vkladana do vysokotonazniho lisu(nekolika tisic tun pro dily osobni aut).
Jednodussi tvar totiz znamena mene kroku potrebnych k docileni daneho tvaru. Cena tak vyznamne klesa, nekdy i od desitky procent. Rozmery cileneho dilu taky znamenaji vetsi rozmery sablon a vyrobni naklady lisu vyssi tonazni kategorie taky prinasi dodatecne naklady(nemale).
Dneska ani tvarovani hlinku neni takovy problem, co nekolik let nazpatek pomoci klasickych lisu. Dnesni servo motorove lisy jsou schopne pomalu tlacit tvar silou potrebnou v prednastanovenem case.
Další zajímavá autovidea
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5696
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další zajímavá autovidea
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Další zajímavá autovidea
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp + gearbox tune
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp