Onboard videa
Re: Onboard videa
Já bych spíš řekl, že mu jde o to, že by to nemělo být značeno jako pruh pro pomalá vozidla, ale jako normální pruh, ve kterém by měli povinnost jet všichni, kdo nikoho nepředjíždí. Takto auta zbytečně zůstávají v prostředním, protože v pruhu pro pomalá vozidla správně nemají co dělat.
Každopádně, já mám radši současný stav. Jak v něm nikdo nejede, dobře se jím dostává před kolony levoproudařů.
Každopádně, já mám radši současný stav. Jak v něm nikdo nejede, dobře se jím dostává před kolony levoproudařů.
Rychlost zabíjí!
Re: Onboard videa
To je i kolona levoproudařů. Jet legálním způsobem, tak jedu minimálně půlku 40 km úseku, který jezdívám po D1 cestou z práce, v pravém, s občasným zařazením do vláčku blbců v levém, kteří neustále oscilují 70-110 km/h. Ne díky. Na ty pruhy čekám jako na smilování, protože se mi víc jak v půlce případů podaří nechat podstatnou část vláčku za sebou, přes kterou bych se jinak složitě probíjel.
Rychlost zabíjí!
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2913
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Já to pochopil - jen píšu jakou výhodu to má, že to není plnohodnotný pruh a jaká je výhoda jízdy legálně "prostředním"
Smysl by mělo v závislosti na provozu to mít proměné... Nejsou kamiony = nejsou stoupací pruhy.
Ale když nejsou kamiony, je provoz řídkej na to, aby byla nutnost mít tři purhy
Možná tak v neděli
Ale nemusíme si nic nalhávat - nefungovalo by to
Smysl by mělo v závislosti na provozu to mít proměné... Nejsou kamiony = nejsou stoupací pruhy.
Ale když nejsou kamiony, je provoz řídkej na to, aby byla nutnost mít tři purhy

Ale nemusíme si nic nalhávat - nefungovalo by to
Chápeš to?
Re: Onboard videa
Corners.cz se Suprou v alpach: https://youtu.be/4Jxjwb6D9ng
...ale ten dvoubarevnej interier je za me hnusnej kyc.
...ale ten dvoubarevnej interier je za me hnusnej kyc.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Onboard videa
Přesně tak.aikoN píše:Já bych spíš řekl, že mu jde o to, že by to nemělo být značeno jako pruh pro pomalá vozidla, ale jako normální pruh.
Nechápu, jak jsi na tohle přišelTruck Daškam píše:Protože není povinností v něm jet...
Ten stoupací pruh je benefitem pro všechny, kteří ho nepotřebují - ti pomalí po té dalnici pojedou tak či tak, ale ty co by ti pomalí brzdili, tak můžou jet dál beztrestně pravým (tj. prostředním)...



Současné značení je naprostá jebka.
Re: Onboard videa
Ja bych se na stoupaci pruhy vybodnul, udelal 3 regulerni kde je misto a hlidal jestli se pouzivaj = hezky kazdymu litr, pcr by vybrala ranec...
Mezi salzburkem a linzem jsou taky chvili 3 pruhy, lidi je celkem vyuzivaj a funguje to. Jen cz ridici tam na to komplet jebou a prakticky vsichni jedou 130 uprostred.
Mezi salzburkem a linzem jsou taky chvili 3 pruhy, lidi je celkem vyuzivaj a funguje to. Jen cz ridici tam na to komplet jebou a prakticky vsichni jedou 130 uprostred.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2913
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Předsda: Však to píšu.
Pokud tam budou plnohodnotné pruhy - musím do pravého pruhu, po dojetí pomalejšího kolegy řešit předjížděn. Tzn. pokud mě nikdo nepustí - brzdit. A následně jsem odkázán na jízdu za ním, protože 30t znova nerozjedu na to, abych mohl předjíždět a už vůbec ne tak, abych nikoho neomezil ve středním pruhu
Pokud je stoupací pruh - můžu jet svým pruhem a následně předjet plnou rychlostí.
V tom je ten zásadní rozdíl.
Zde je vidět to, co popisuju - zde stoupací pruh není, takže se přesně děje to, co se děje. Ale taky to není takové stoupání, takže řešit se to dá a není to tak strašný. V kopcích, kde někteří jedou i 50, by to bylo podstatně horší
https://youtu.be/tCVhASlThG0
Pokud tam budou plnohodnotné pruhy - musím do pravého pruhu, po dojetí pomalejšího kolegy řešit předjížděn. Tzn. pokud mě nikdo nepustí - brzdit. A následně jsem odkázán na jízdu za ním, protože 30t znova nerozjedu na to, abych mohl předjíždět a už vůbec ne tak, abych nikoho neomezil ve středním pruhu
Pokud je stoupací pruh - můžu jet svým pruhem a následně předjet plnou rychlostí.
V tom je ten zásadní rozdíl.
Zde je vidět to, co popisuju - zde stoupací pruh není, takže se přesně děje to, co se děje. Ale taky to není takové stoupání, takže řešit se to dá a není to tak strašný. V kopcích, kde někteří jedou i 50, by to bylo podstatně horší
https://youtu.be/tCVhASlThG0
Chápeš to?
Re: Onboard videa
Akosi tomu nerozumiem - zo stúpacieho pruhu ťa nepustia, ale keby bol označený ako plnohodnotný tak áno?
Re: Onboard videa
truck: takže tobě to příjde vlastně fajn mít tam ten stoupací pruh, protože můžeš jet uprostřed, chápu to dobře? no týýwoe