Onboard videa
Re: Onboard videa
Ale Citroen Jumper má šířku pouze 205cm, tak co bylo špatně?
viz např: https://www.maxidodavky.cz/cenik-vozidel
viz např: https://www.maxidodavky.cz/cenik-vozidel
Re: Onboard videa
Tady se ale bere celková, včetně zrcátek.
Re: Onboard videa
Van23 sice nemel vlevo co delat protoze sirka, ale jinak to mel celkem v ruce a neprekazel. Jezdi tam spousta jinych ridicu s mensimi auty co se chovaji vyrazne hur, takze za me to bylo cajk.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27891
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
O to vůbec nejde. Jde o to, že je tam mnohem větší pravděpodobnost střetu s vozidlem vpravo...a pak zapojují celou dálnici kvůli tomu, že "to měl v ruce".
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Bobe, a s čím tam jezdíš ty? Nejezdíš tam náhodu s VW transporterem? A nemá ten tranďák taky se zrcátkama 2, 283m? Podle mě to zrovna u té dodávky hrotíš úplně zbytečně. Maník jel velmi dobře a zaslouží spíš pochvalu, než veřejný lynč.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27891
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Nejezdím.
Zákaz tam je a má zcela pochopitelný důvod. Ta dodávka tam nemá co dělat.
Zákaz tam je a má zcela pochopitelný důvod. Ta dodávka tam nemá co dělat.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Onboard videa
Na jednu stranu řidič dodávky "lízal" levou stranou betonový předěl velmi odvážně, dalo by se říct i riskantně, ale zároveň se jednalo o přehledný a relativně rovný úsek, takže i já se přikláním spíše k názoru, že to "měl v ruce" a polemiky o milimetrech šířky auta zrcátky převyšující z rekta vytažené hodnoty hozené na papír na mě působí jako poněkud pokrytecké moralizování.
Navíc srovnáme-li to s "výkony" některých zdejších amatérských závodníků v běžném provozu, není co řešit.
Navíc srovnáme-li to s "výkony" některých zdejších amatérských závodníků v běžném provozu, není co řešit.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27891
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Vůbec nejde o to, zda to má v ruce řidič dodávky. Jde o to, zda to má v ruce řidič kamionu...kdo v zúžení někdy jel tak ví, že nezřídka se stane, že najednou kamion najíždí víc na středovou čáru - a tady má prostě širší auto už problém. Škrtnou se (v nejlepším jenom zrcátky) a dálnice je na hodiny zablokovaná... Kvůli takovým kokotským ignorantům, jsem to tam vloni zažil 2x!
Je i hezky vidět hned u prvního kamionu, jak jde hned na brzdy, omezuje všechny za sebou, než se rozhodne to risknout....
Nelpím na dodržování předpisů...ale tady je ta značka na místě. Takových, co to měli v ruce, jsou plné hřbitovy.
Je i hezky vidět hned u prvního kamionu, jak jde hned na brzdy, omezuje všechny za sebou, než se rozhodne to risknout....
Nelpím na dodržování předpisů...ale tady je ta značka na místě. Takových, co to měli v ruce, jsou plné hřbitovy.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27891
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time