Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu
Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, zda vám dává větší smysl mít nohu na brzdě při stání na semaforu nebo přejezdu anebo zatáhnou ručku.
Pokud to je v noci a vpředu jedoucí auto má 'moderní' led žárovky, je to obzvlášť chuťovka...
Případně prosím o radu, jak takovému ohleduplnému řidiči dát najevo, že mě jeho světla oslňují.
Děkuji.
chtěl bych se zeptat, zda vám dává větší smysl mít nohu na brzdě při stání na semaforu nebo přejezdu anebo zatáhnou ručku.
Pokud to je v noci a vpředu jedoucí auto má 'moderní' led žárovky, je to obzvlášť chuťovka...
Případně prosím o radu, jak takovému ohleduplnému řidiči dát najevo, že mě jeho světla oslňují.
Děkuji.
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2714
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu
Jo, tohle mě taky fascinuje. Obzvlášt mě to sere třeba KFC drivu
Hele ale asi neřešitený. Jel jsem s "typickým řidičem osobáku" (tím mám namysli že jezdí zásadně uprostřed, blinkry používá pozdě, rád svítí mlhovkama apod typický nešvary), kterej chcípnul motor, aby se mohl natáhnout k sloupku na závoru (řidičák má cca 5let, možná dýl). Pak nastartoval a jeli jsme.
No, ale optal jsem se proč to chcípal - odpoved byla, aby se to přece zabrzdilo. A koukal na mě, že idiot jsem vlasně já, jaktože to vlastně nevím.
Takže asi tak. Leda asi vystoupit, a celý mu to složitě vysvětlit - s trochou štěstí to třeba pochopí
Ale to je to samý že lidem dělá problém jet furt stejně rychle, případně si zapnout tempomat. Když pak přijde takovej ďolík (typicky v Praze tunel Zlíchov), tak není problém, aby s osobákem tam udělali 20km/h rozdíl (ačkoliv já tam těch 70 udržím bez problému)
Hele ale asi neřešitený. Jel jsem s "typickým řidičem osobáku" (tím mám namysli že jezdí zásadně uprostřed, blinkry používá pozdě, rád svítí mlhovkama apod typický nešvary), kterej chcípnul motor, aby se mohl natáhnout k sloupku na závoru (řidičák má cca 5let, možná dýl). Pak nastartoval a jeli jsme.
No, ale optal jsem se proč to chcípal - odpoved byla, aby se to přece zabrzdilo. A koukal na mě, že idiot jsem vlasně já, jaktože to vlastně nevím.
Takže asi tak. Leda asi vystoupit, a celý mu to složitě vysvětlit - s trochou štěstí to třeba pochopí
Ale to je to samý že lidem dělá problém jet furt stejně rychle, případně si zapnout tempomat. Když pak přijde takovej ďolík (typicky v Praze tunel Zlíchov), tak není problém, aby s osobákem tam udělali 20km/h rozdíl (ačkoliv já tam těch 70 udržím bez problému)
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu
tak u AT převodovky je to často dosti problém... Auta, co jezdím teď, tak i když dám volič do polohy P, brzdy nezhasnout. Musím "zatáhnout" ručku.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2714
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu
Jinak podobný to je s přepnutím na parkovací světla, nebo 20min volnoběh v sídlišti v noci...
Chápeš to?
Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu
A jaký auto tohle dělá? To slyšim poprvé...řidičBOB píše:tak u AT převodovky je to často dosti problém... Auta, co jezdím teď, tak i když dám volič do polohy P, brzdy nezhasnout. Musím "zatáhnout" ručku.
Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu
mě to taky zaujalo.. co to vlastně dělá? popravdě nevím, co mně dělají brzdové světla, tak nějak předpokládám, že svítí, když stojím na brzdě a nikdy jindy
Pravda vyděsí
Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu
Každopádně, řidič dnes není pánem nad tím, co na autě momentálně svítí nebo bliká.
Současný stav osvětlení aut je regulerní chaos, ničím jiným to nazvat nelze.
Současný stav osvětlení aut je regulerní chaos, ničím jiným to nazvat nelze.
Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu
to statie na brzdovych je dvojsecna zbran. Ako bolo spominane, u automatov to niekedy nejde. Idem si to pozriet na svojom automate, ako sa zachova na P a pustenej brzde
Ale ono je to aj o bezpecnosti. Ked som posledny v kolone a aj ked mam na manualnom aute rucku, tak ako vidim,ze uz sa ruti na mna auto, slapnem na brzdu,aby sa mi rozsvietili brzdove. Lebo nikdy nevies, ci ten,co sa ruti, tu kolonu aj vidi,alebo ta zramuje.
Tak radsej vtedy aj dvakrat za sebou slapnem na brzdu, nech to blika a ten vodic spozornie, aj ked napr tuka do telefonu. Periferne vidi blikanie.
Ked uz za mnou stoji ,tak pustim nohu z brzdy.
Samozrejme ako posledny v kolone davam aj vystrazne. Ale na to zial vsetko je potrebne za volantom rozmyslat a nie len nim vediet tocit.
Ale ono je to aj o bezpecnosti. Ked som posledny v kolone a aj ked mam na manualnom aute rucku, tak ako vidim,ze uz sa ruti na mna auto, slapnem na brzdu,aby sa mi rozsvietili brzdove. Lebo nikdy nevies, ci ten,co sa ruti, tu kolonu aj vidi,alebo ta zramuje.
Tak radsej vtedy aj dvakrat za sebou slapnem na brzdu, nech to blika a ten vodic spozornie, aj ked napr tuka do telefonu. Periferne vidi blikanie.
Ked uz za mnou stoji ,tak pustim nohu z brzdy.
Samozrejme ako posledny v kolone davam aj vystrazne. Ale na to zial vsetko je potrebne za volantom rozmyslat a nie len nim vediet tocit.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu
New Passat a New Touaregveetecm píše:A jaký auto tohle dělá? To slyšim poprvé...řidičBOB píše:tak u AT převodovky je to často dosti problém... Auta, co jezdím teď, tak i když dám volič do polohy P, brzdy nezhasnout. Musím "zatáhnout" ručku.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu
Ono je třeba rozdíl jet v benzínu nebo v naftě. U 3.0TDI, když sundám lehce nohu z plynu, tak brzdí motorem. Když to stejné udělám s 3.0TSI, tak se nestane nic Takže u benzínu musím na brzdu. Nebo pustit adapttTruck Daškam píše:Ale to je to samý že lidem dělá problém jet furt stejně rychle, případně si zapnout tempomat. Když pak přijde takovej ďolík (typicky v Praze tunel Zlíchov), tak není problém, aby s osobákem tam udělali 20km/h rozdíl (ačkoliv já tam těch 70 udržím bez problému)
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time