Školení od P.Jandy
Napsal: pon 28 bře 05:53
Místo poflakování po fóru jsem včera odpoledne radši vyrazil na jih za P.Jandou a i když na mě měl čas jen asi hodinku, stálo to za to. Vřele doporučuju každému, kdo se chce něco naučit.
Nejdřív mě svezl vlastním autem, což byl hlavně zážitek. Neznám nikoho, kdo je, jak to říct, takhle nad autem. Jedete klidně násobně víc než normálně a nemáte pocit, že by se něco zvláštního dělo, všechno probíhá naprosto v klidu jako když já jedu 80. Žádná zbrklost, žádné krizovky, prostě žádné známky ztráty kontroly. Cítil jsem se úplně bezpečně a přitom jsem nikdy v životě takhle rychle nejel.
Pak si sjel se mnou v 1er. Byl jsem po tom všem nervózní jak při maturitě
Už za chvíli jsem taky dostal vysvědčení s tím, co dělám špatně. Skoro všechno
Práce s volantem, sladění pedálů a řazení, nájezdy do zatáčky, výjezdy, hodně věcí. Ale všechno to dává smysl a musím na tom zapracovat.
Co pro mě ale bylo asi největší zážitek a nejvíc poučná věc bylo, že mě svezl s vlastním autem. Je pro mě do téhle chvíle nepochopitelné, co to auto dokáže, když je správně řízené.
Je těžké popsat styl P.Jandy. On řídí jako když neřídí, s autem v podstatě nic zvláštního nedělá. Nejvíc se to projevuje na čistotě průjezdu zatáčkou, kdy si v klidu dobrzdí, plynule přejde na plyn, drží auto obvylke bez korekcí na hraně přilnavosti a pak zase postupně zrychlí. Přitom obvykle vůbec nic nekoriguje volantem, když už tak plynem. Tohle je asi to nejkouzelnější: táhlá rychlá zatáčka, v nájezdu dá volant do určité polohy, vykrouží pravidelný oblouk, který trefí levý kraj silnice, apex a zase levý kraj a přitom volantem nehne ani o centimetr. Já se s tím vedle toho peru a přitom rychlost je výrazně nižší.
Fakt to pro mě byla škola a moc děkuju za tu hodinu času. Možná jsem větší lopata než si myslím, když mě to tak dostalo. Ale já smekám a děkuju. Víc možná řeknou další zdejší, kteří si P.Jandou mohli sjet. Ale řekl bych, že by to bylo poučné pro každého kdo cítí vlastní mezery a chce je odstranit. Umí nejen řídit, ale i popsat co dělám špatně.
Nejdřív mě svezl vlastním autem, což byl hlavně zážitek. Neznám nikoho, kdo je, jak to říct, takhle nad autem. Jedete klidně násobně víc než normálně a nemáte pocit, že by se něco zvláštního dělo, všechno probíhá naprosto v klidu jako když já jedu 80. Žádná zbrklost, žádné krizovky, prostě žádné známky ztráty kontroly. Cítil jsem se úplně bezpečně a přitom jsem nikdy v životě takhle rychle nejel.
Pak si sjel se mnou v 1er. Byl jsem po tom všem nervózní jak při maturitě
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Co pro mě ale bylo asi největší zážitek a nejvíc poučná věc bylo, že mě svezl s vlastním autem. Je pro mě do téhle chvíle nepochopitelné, co to auto dokáže, když je správně řízené.
Je těžké popsat styl P.Jandy. On řídí jako když neřídí, s autem v podstatě nic zvláštního nedělá. Nejvíc se to projevuje na čistotě průjezdu zatáčkou, kdy si v klidu dobrzdí, plynule přejde na plyn, drží auto obvylke bez korekcí na hraně přilnavosti a pak zase postupně zrychlí. Přitom obvykle vůbec nic nekoriguje volantem, když už tak plynem. Tohle je asi to nejkouzelnější: táhlá rychlá zatáčka, v nájezdu dá volant do určité polohy, vykrouží pravidelný oblouk, který trefí levý kraj silnice, apex a zase levý kraj a přitom volantem nehne ani o centimetr. Já se s tím vedle toho peru a přitom rychlost je výrazně nižší.
Fakt to pro mě byla škola a moc děkuju za tu hodinu času. Možná jsem větší lopata než si myslím, když mě to tak dostalo. Ale já smekám a děkuju. Víc možná řeknou další zdejší, kteří si P.Jandou mohli sjet. Ale řekl bych, že by to bylo poučné pro každého kdo cítí vlastní mezery a chce je odstranit. Umí nejen řídit, ale i popsat co dělám špatně.