Vyrazeni vs Zarazeni
Vyrazeni vs Zarazeni
Ahoj vsem, jak z nazvu vypliva chci se zeptat: Napriklad pri jizde s kopcem nechat zarazeno nebo vyradit na neutral? Jde mi o to ze nekdo(prevazne starsi ridici, tak 30+) rikaji vyradit a mladi a v autoskole zase nevyrazovat?
Jde mi o to, ze jezdim s felicii MPi a ta nema palubni PC, tak nevim jak se ta chova v techto pripadech. Ale jezdil s asi tyden s Pandou a tam mi pri vyrazeni pc ukazoval okamzitou 2,9l a pri ponechani rychlosti taky 2,9l. Tak jak to tedy je? Dekuji
Jde mi o to, ze jezdim s felicii MPi a ta nema palubni PC, tak nevim jak se ta chova v techto pripadech. Ale jezdil s asi tyden s Pandou a tam mi pri vyrazeni pc ukazoval okamzitou 2,9l a pri ponechani rychlosti taky 2,9l. Tak jak to tedy je? Dekuji
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2158
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Vyrazeni vs Zarazeni
Je to tak, že to ve skutečnosti trochu proměřuje, takže počítej místo 2,9 tak 3,0l.
Re: Vyrazeni vs Zarazeni
Z hlediska spotreby zalezi na typu motoru (resp. priprave paliva). U aut s karburatorem neni rozdil mezi jizdou na neutral a jizdou se zarazenou rychlosti - dodavka paliva odpovida volnobehu (s vyrazenou rychlosti auto dojede dal - nebrzdi motorem, tak se vyplati vyradit). U novejsich aut (temer vsechna auta cca po roce 1990), ktere maji elektronicky rizene vstrikovani ECU pri jizde se zarazenou rychlosti bez pridani plynu uplne odpoji privod benzinu (otacky museji byt cca nad 1500). Pri jizde na neutral motor spotrebovava benzin.
To je teorie, ale v praxi mi prijde jako nesmysl kvuli par deci benzinu resit takove nesmysly..
To je teorie, ale v praxi mi prijde jako nesmysl kvuli par deci benzinu resit takove nesmysly..
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 241
- Registrován: sob 12 led 13:37
Re: Vyrazeni vs Zarazeni
V kopcovitém terénu a bez nutnosti hodně brzdit(prudké zatáčky) se vyplatí vyřazovat a nebrzdit motorem. Spotřeba je potom reálně nižší
Re: Vyrazeni vs Zarazeni
spousta lidí to však řeší opravdu až takto do absurdna.hb11 píše:Z hlediska spotreby zalezi na typu motoru (resp. priprave paliva). U aut s karburatorem neni rozdil mezi jizdou na neutral a jizdou se zarazenou rychlosti - dodavka paliva odpovida volnobehu (s vyrazenou rychlosti auto dojede dal - nebrzdi motorem, tak se vyplati vyradit). U novejsich aut (temer vsechna auta cca po roce 1990), ktere maji elektronicky rizene vstrikovani ECU pri jizde se zarazenou rychlosti bez pridani plynu uplne odpoji privod benzinu (otacky museji byt cca nad 1500). Pri jizde na neutral motor spotrebovava benzin.
To je teorie, ale v praxi mi prijde jako nesmysl kvuli par deci benzinu resit takove nesmysly..
jinak je to jak píšeš, konkrétně u té feldy je ta hranice kousek výš, myslím, že nějakých 1700-1800ot.
Pravda vyděsí
- bloody cardinal
- Mistr volantu
- Příspěvky: 623
- Registrován: ned 30 říj 14:33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyrazeni vs Zarazeni
Tady bych se řídil tím, jestli chci co nejdál dojet (vyřadím), nebo jestli chci zpomalit (zařadím a brzdím motorem)
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
Re: Vyrazeni vs Zarazeni
Kámoš taky vyřazuje, klidně i z kopce. A já vždy trnu, zda se mu povede zabrzdit pouze "nohou" i z pomerne vysoky rychlosti (z kopce obzvlast).
Auta bez zarazeny rychlosti proste nebrzdi! Respektive daleko hur od urcite rychlosti.
Auta bez zarazeny rychlosti proste nebrzdi! Respektive daleko hur od urcite rychlosti.
https://www.youtube.com/watch?v=i6iSAwLsApM
Moje kolo s Imprezou
Moje kolo s Imprezou
- ultima ratio
- Letec
- Příspěvky: 1192
- Registrován: sob 18 čer 19:24
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyrazeni vs Zarazeni
No a hlavně si zbytečně opotřebovává brzdy.
Re: Vyrazeni vs Zarazeni
No tak jasně, podezřele často si mi mezi řečí stežuje, že už mu to zas blbě brzdí a že potřebuje asi nový destičky
https://www.youtube.com/watch?v=i6iSAwLsApM
Moje kolo s Imprezou
Moje kolo s Imprezou