Stránka 1 z 1

Jak se správně připojit z vedlejší silnice na silinici hlavní kde je zužení na jeden pruh z důvodu oprav

Napsal: pon 16 říj 11:16
od Kolťák
A celý úsek je řízen semafory kyvadlově? Logika věci mi říká, že počkám až pojede směr, kterým chci jet a poté se připojím za poslední projíždějící auto, je to tak?

Re: Jak se správně připojit z vedlejší silnice na silinici hlavní kde je zužení na jeden pruh z důvodu oprav

Napsal: pon 16 říj 11:27
od GeneHawkins
Zákon to neřeší, logické to je, ale pokud je tam místo a případně kam uhnout, jel bych kdykoli kamkoli...

Re: Jak se správně připojit z vedlejší silnice na silinici hlavní kde je zužení na jeden pruh z důvodu oprav

Napsal: pon 16 říj 17:41
od PepaSFI
ono to bývá semaforové kyvadlové obvykle proto, že tam místo není a není kam uhnout. A samozřejmě by bylo dost blbý cpát se protisměrně. Naštěstí se na to obvykle myslí, na tu "vedlejší" se dá STOP a cedule "zařaď se do proudu vozidel"

Re: Jak se správně připojit z vedlejší silnice na silinici hlavní kde je zužení na jeden pruh z důvodu oprav

Napsal: pon 16 říj 18:02
od Truck Daškam
PepaSFI: No a zase... Proč stopka? Proč je tam tak veledůležité, aby se mi zastavila kola a nemůžu do toho proudu vozidel najet plynule?

No nic...

Re: Jak se správně připojit z vedlejší silnice na silinici hlavní kde je zužení na jeden pruh z důvodu oprav

Napsal: pon 16 říj 18:16
od GeneHawkins
PepaSFI píše: pon 16 říj 17:41 ono to bývá semaforové kyvadlové obvykle proto, že tam místo není a není kam uhnout. A samozřejmě by bylo dost blbý cpát se protisměrně. Naštěstí se na to obvykle myslí, na tu "vedlejší" se dá STOP a cedule "zařaď se do proudu vozidel"
Ne, nebývá to obvykle proto, že není kam uhnout. Bývá to obvykle, že by se tam nevyhnuly dva protisměrné proudy, ale jeden vůz se začasté nouzově vyhne.
Nedejbože, aby tam jel někdo v noci, protože pak by musel čekat do rána na proud vozidel. Nikdy jsem to neviděl.

Re: Jak se správně připojit z vedlejší silnice na silinici hlavní kde je zužení na jeden pruh z důvodu oprav

Napsal: pon 16 říj 19:04
od mattonecz
Pekna blbost. Napr do stechovic to bylo x km bez moznosti se vyhnout. To by sis pekne procvicil couvani

Re: Jak se správně připojit z vedlejší silnice na silinici hlavní kde je zužení na jeden pruh z důvodu oprav

Napsal: úte 17 říj 04:16
od Truck Daškam
Tak ono je to o tom, jestli to tam dotyčný i zná a jak je tam vidět.
Třeba kousek od Benátek bylo vidět z jednoho konce na druhý - běžně se někdo rozjížděl na červenou, když viděl že protisměr už stojí.

Docela by mě zajímalo, jestli by to PČR řešila, nebo jestli by vytáhli hlavy ze zadků

Re: Jak se správně připojit z vedlejší silnice na silinici hlavní kde je zužení na jeden pruh z důvodu oprav

Napsal: úte 17 říj 14:00
od PepaSFI
a to pak takhle pojedou dva betónmixy proti sobě, že tam je místa dost a že to tam znají a s tím co je plnej se ten výkop u silnice utrhne. A když budem mít štěstí, tak to pak uvidíme na joutroubě.

Re: Jak se správně připojit z vedlejší silnice na silinici hlavní kde je zužení na jeden pruh z důvodu oprav

Napsal: úte 17 říj 15:23
od řidičBOB
hehe...řidič mixu není žádný debil! Ten se umí rozhodnout, zda je značení ok nebo ne a pak ho ignorovat.
A když se mu tam někdo přece jenom nacpe, tak ho smete :D

Re: Jak se správně připojit z vedlejší silnice na silinici hlavní kde je zužení na jeden pruh z důvodu oprav

Napsal: úte 17 říj 15:34
od Truck Daškam
:-D