Smysl meziplynů pro nenáročného řidiče
Re: Dalkove studium - jak se naucit jezdit
zadna pravidla se nemeni, to jen ty ve sve malosti nedokazes akceptovat, ze si tu nemuzes delat co chces. nikdo jiny s tim nema problem. takze ti nezbyde, nez vazne zalozit sve vlastni forum. za svou malickost ti muzu garantovat, ze ode me tam neuvidis ani carku.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Jak na meziplyny?
ja dokazu akceptovat cokoli, vadi mi dvoji metr, nic vic a nic min. Na jednu stranu clovek polozi dotaz a kdyz pozada o usmerneni diskuse smerem, jakym potrebuje pro ziskani informace kterou potrebuje, tak ma smulu. To ma byt cilem? Polozi nekdo dotaz, potrebuje ziskat nejake odpovedi a nema sanci se k nim dopatrat. Proc tu je tedy to forum? Proc tu pak muzu pokladat dotazy, kdyz mi neumoznis ziskat odpoved jak potrebuji, protoze ty usodis, ze mam smulu a tak jak to je, tak to je v poradku? Ano, je to tu tvoje kralovstvi, takze klidne to tak muze fungovat, ale nechapu, k cemu to pak cele je. Proste nekde od treti stranky jste zacali resit uplne jine veci nez jsem se chtel dozvedet a nebyla sance to zmenit.
Re: Smysl meziplynů pro nenáročného řidiče
zadny dvoji metr neni. to je ty si neco vztahujes, na svou osobu. jsi proste aktivni jak cesium, tak se nediv, ze se nejcasteji dockas zasahu.
a kdyz uz se tu ohanis pravidly, dovol mi nekolik citaci
a na zaver
timto tuto debatu povazuji z me strany za uzavrenou. nemam vice, co bych rekl.
a kdyz uz se tu ohanis pravidly, dovol mi nekolik citaci
protoze ty se zrovna tou druhou casti velmi casto neridis, nemuzes byt prekvapen, ze jsi moderovan.Fórum na Autoforum.cz je místem pro diskusi slušných, inteligentních a svobodných lidí, kteří vědí, co je možné si v takové společnosti dovolit a co nikoli.
Na fóru Autoforum.cz obecně platí, že diskuse jsou sledované moderátory a administrátory a mohou být usměrňovány. Bude se tak dít vždy citlivě a s ohledem na všechny slušně diskutující jedince.
a na zaver
nikdo nikdy nerekl, ze diskuze se nemuze odchylit.V každé sekci je tolerován přirozený běh diskuse, který se dlouhodobě zásadně neodchyluje od stanoveného tématu. Jsme lidé, ne stroje, na fóru diskutujeme stejně jako v běžném životě. Pokud bude diskuse svedena jinam, moderátor diskusi rozdělí na dvě témata, popř. provede jiný citlivý zásah, který se nedotkne nikoho z rozumně diskutujících. Ohledy budou pochopitelně brány pouze na ty, kteří neporušují výše zmíněná obecná pravidla.
timto tuto debatu povazuji z me strany za uzavrenou. nemam vice, co bych rekl.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Dalkove studium - jak se naucit jezdit
Ako som uz niekde pisal, je to vlastnost ze Subaru ked je zima tak nefunguje (okrem startovania)mmira píše:druha zkusenost je aktualne pouzivana Impreza WRX. ta je na tom snad jeste hur. kdyz je prevodovka studena, tak pomalu ani nejde preradit z 1 na 2, natoz podradit ze 3 na 2. pri temer libovolnem razeni je pres paku citit, jak to v ni drhne. mozna je nacata od minuleho majitele, mozna je to vlastnost Subaru prevodovek.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Smysl meziplynů pro nenáročného řidiče
... přemýšlel jsem dlouho a usilovně a právě jsem dospěl k názoru, že meziplyn je dnes již poněkud přežitek, pomocí kterého si někteří asi něco kompenzují . Hádám, že u takto postižených jedinců pravděpodobně došlo k zastydnutí někde v dřevních dobách motorsportu a meziplyn je pro ně jakousi vzpomínkovou onanií nad všemi těmi Fordy GT40 a Ferrari z Le Mans. Doba ovšem pokročila což v denní automobilové praxi znamená, že pro účely rychlého řazení tu máme speciálně pro tento účel stvořené sekvenční převodovky a pro řazení normální tu máme klasické Hčko se synchrony.( Fetišisté uctívající meziplyn ještě nepochybně vzpomenou klasickou převodovku typu Hewland ). Nemohu si pomoct, ale z tohoto úhlu pohledu je meziplyn na klasickém Hčku jen zoufalou snahou o dosažení něčeho na čemsi, co primárně je uzpůsobeno k něčemu mírně jinému. Nabízí se zde paralela mezi zastydlým kulakem ladícím k dokonalosti techniku jízdy (běhu) se svým ručně vedeným jednoradlyčným pluhem zapřaženým do vysportovaného volka a členem jednotného zemědělského družstva, který pochopil, že chce-li zorat opravdu rychle bude lepší použít dvouradlyčný pluh zapřažený za traktor. Pravda, i kulak s volkem může ještě potrénovat a za určité konstelace to jezedákovi i nandat. Takže orbě, pardon, meziplynům zdar
Niko nadžanel ko kerdža
Re: Smysl meziplynů pro nenáročného řidiče
prispevek pickupera povazuji za laciny pokus o vyvolani flame. zadam vsechny, aby se podobnych veci vyvarovali. tento zpusob diskuze tu nechceme.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Dalkove studium - jak se naucit jezdit
to jest pravda, druhá věc je, že to v autě odnuďuje a když se naučíš řádně a furt meziplynovat, tak potom máš vždy možnost zařadit si třeba 5-2 a to rychle a předjet krakonoša před tebou.goes píše:a ja to beru a taky nemam nic proti meziplynu, jen proste pro bezny zivot se bez nej da zit stejne komfortne jako s nim.jarka píše:To nebylo po mě, ale po minulým majiteli...
goes: nic ve zlým, mělo to být jen takový přátelský pošťouchnutí
nu a taky bez meziplynu se extra blbě řadí 2-1, což já docela často praktikuji, protože nemám dostatečně výkoný motor, abych tam tu dvojku mohl nechat.
Slow and serious
Re: Smysl meziplynů pro nenáročného řidiče
Tak nějak, opravdu bych rád viděl, jak v tom běžném životě bez meziplynu stejně komfortně přeřadíš z 6 na 3, což je docela normální situace pro předjíždění... Jsou to prostě jen výmluvy, meziplyn je neoddiskutovatelně nejlepší řešení. Pokud to ale někomu jiná cesta nevadí, pak je to samozřejmě na něm, mě to trápit nebude
Re: Dalkove studium - jak se naucit jezdit
samozrejme, ze podrazovani o vice stupnu najedou je bez meziplynu slozitejsi, to tu taky nikdo nepopira. nikdo tu nepopira fakt, ze je to do urcite miry a v urcitych situacich lepsi. cely spor je o tom, ze nekteri tvrdi, ze se proste bez meziplynu pomalu neda radit a ze jizda je desne nekofortni. A napr. ono podrzaeni pro predjizdeni, v ramci toho, ze po podrazeni okamzite davat plny plyn a skubnuti prichazi tak jako tak, je uplne jedno, zda je tam i skub v ramci podrazeni.KoPP píše:to jest pravda, druhá věc je, že to v autě odnuďuje a když se naučíš řádně a furt meziplynovat, tak potom máš vždy možnost zařadit si třeba 5-2 a to rychle a předjet krakonoša před tebou.goes píše:a ja to beru a taky nemam nic proti meziplynu, jen proste pro bezny zivot se bez nej da zit stejne komfortne jako s nim.jarka píše:To nebylo po mě, ale po minulým majiteli...
goes: nic ve zlým, mělo to být jen takový přátelský pošťouchnutí
nu a taky bez meziplynu se extra blbě řadí 2-1, což já docela často praktikuji, protože nemám dostatečně výkoný motor, abych tam tu dvojku mohl nechat.
Re: Smysl meziplynů pro nenáročného řidiče
Ze 6 na 3 řadí jen majitel slabé plečky. Při předjíždění
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.