Jak správně na rozjezdy do kopce
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
takže když stojim na jižní spojce ničí se mi auto?
SSS - vdechne tě do života
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
No stačí, když u toho nebudeš zatahovat ručku...
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
Na zadny spojce nesmis stat. Severni, jizni, zapadni nebo vychodni. To vi kazdy maly dite
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
Jakub.K: Ne, myslel jsem ješitnost. A ručku jako věc hanby rozhodně neberu, v zimě ji používám v každé ostřejší zatáčce - sázím na jistotu.
Ain´t nobody got time for that
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
Tak tak rucka je zaklad, nie nadarmo sa v niektorych krajinach vola emergency brake Svine automobilky nam ich zacali nahradzovat hill-holdami a elektronickou parkovackou
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
odkedy som pri rozjazde do prudsieho kopca s plnym autom odtrhol poloos si davam pozor a na vacsie kopce idem cez rucnu
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
2 charger : To bych ze sebe musel dělat toho nejlepšího na světě, já jen četl hodně internetových diskuzí tak přece vím ne? Já pouze zbrojím proti té zmiňované "správnosti" a chci od těch, co zbrojí proti ručce slyšet vysvětlení. Je to snad ješitnost?
řeknu moji vizi pokud to někoho zajímá.
Existují základní 3 druhy řidičů (řeším skutečný stav, né to co si o sobě každý myslí že je)
Profíci, Zkušení a nezkušení. Profíků je tak možná "s nadsázkou" ze 5%max. Zkušených tak 15-25% zbytek nezkušených.... Ti nezkušení mají problém i s tou ručkou natož tak s pedály. Ti zkušení jezdí většinou na pedály, složitější volí s ručkou. Profíci sou profíci, maj vše zmáklé, hotoví mistři volantu od kterých se můžeme učit.
z toho vyplývá, že budu mile rád, když všech těch 95% řidičů tu ručku používat bude, a bude vše dělat co nejsprávněji, aby když si od nich následně budu kupovat auto, se nemusel bát, jak tomu všemu dával čočku (mnohdy nevědomky).... to je celé... Z toho důvodu (ikdyž se jedná u vás profíků 5%ních o blbost a zbytečnost, u vašich schopností zajisté oprávněně) preferuji aby to ostatní lidé "zvlášť ti nezkušení - většina" využívali.
Už vidím, jak po přečteních vaších komentářů, si mladí tuzeři kurví svá auta a učí se zbytečné návyky dřív, než se naučí ty správné (vdyt tady už někdo i psal, že na ručku se to ani nikdy neučil, že se s tím ani rozjet neumí, to je trošku síla). A jsme lidé soutěživí, a když tak jezdí všichni, já musím přece taky, ikdyž mi poteče v kopci čůranec potu z toho, že se nemůžu jako nezkušený dobře rozjet. (schválně se občas koukejte na jiné řidiče v kopcích, ty strnulé obličeje a vytřeštěné oči)
řeknu moji vizi pokud to někoho zajímá.
Existují základní 3 druhy řidičů (řeším skutečný stav, né to co si o sobě každý myslí že je)
Profíci, Zkušení a nezkušení. Profíků je tak možná "s nadsázkou" ze 5%max. Zkušených tak 15-25% zbytek nezkušených.... Ti nezkušení mají problém i s tou ručkou natož tak s pedály. Ti zkušení jezdí většinou na pedály, složitější volí s ručkou. Profíci sou profíci, maj vše zmáklé, hotoví mistři volantu od kterých se můžeme učit.
z toho vyplývá, že budu mile rád, když všech těch 95% řidičů tu ručku používat bude, a bude vše dělat co nejsprávněji, aby když si od nich následně budu kupovat auto, se nemusel bát, jak tomu všemu dával čočku (mnohdy nevědomky).... to je celé... Z toho důvodu (ikdyž se jedná u vás profíků 5%ních o blbost a zbytečnost, u vašich schopností zajisté oprávněně) preferuji aby to ostatní lidé "zvlášť ti nezkušení - většina" využívali.
Už vidím, jak po přečteních vaších komentářů, si mladí tuzeři kurví svá auta a učí se zbytečné návyky dřív, než se naučí ty správné (vdyt tady už někdo i psal, že na ručku se to ani nikdy neučil, že se s tím ani rozjet neumí, to je trošku síla). A jsme lidé soutěživí, a když tak jezdí všichni, já musím přece taky, ikdyž mi poteče v kopci čůranec potu z toho, že se nemůžu jako nezkušený dobře rozjet. (schválně se občas koukejte na jiné řidiče v kopcích, ty strnulé obličeje a vytřeštěné oči)
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
Ty si to tu pleteš s divokým západem. Nikdo proti ničemu nezbrojí, naopak jak už jsem psal, každý kdo má problémy při práci s pedály by se měl rozjíždět přes ručku (respektive ideálně by měl zůstat sedět doma, koupit si auto s automatem nebo aspoň s automatickou ručkou, ale to už je na jinou diskuzi). A zcela souhlasím, že by se měli řidiči učit věci postupně - stačí se podívat kolik lidí neumí takové základy jako je správné sezení v autě, držení volantu atd. Ale tady se už trochu předpokládá, že řidiči nejsou úplné lopaty. Navíc sám si nepamatuji kdy naposled jsem jel s někým, kdo měl problém se rozjet do kopce, proto i ta procenta jsou jen takové plácnutí do větru.
A vůbec, máš nějaké relevantní data, že rozjezd v kopcích bez použití ručky ničí auto víc než když se použije? Imho je to blbost a navíc ještě další plácání do větru. Existuje milion věcí, které auto ničí hůř a kdo ví, jestli hodně z nich neděláš.
A vůbec, máš nějaké relevantní data, že rozjezd v kopcích bez použití ručky ničí auto víc než když se použije? Imho je to blbost a navíc ještě další plácání do větru. Existuje milion věcí, které auto ničí hůř a kdo ví, jestli hodně z nich neděláš.
Ain´t nobody got time for that
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
relativní data mám asi takové jako využití meziplynů. Takže žádném kromě čistě fyzikálního podkladu (mimo to, rozjet se jak prase a dat autu zabrat jde i s rucni brzdou ). Jinak co se procent týče. Klidně si tam dej u zkušených procent 30..(mimoto, pod pojmem nezkušený nehledej jen lemply, kilometrový nájezd nemá se zkušenostma vždy přímou úměru a mnohdy po 30tisících km se najdou nováčci co schopnostma překonají borce s miliónem).. Zapomínáš, že těch 30% jezdí nejvíc a jdou tudíž nejvíc vidět. Zde na fóru předpokládám, že chodí většinou jen ti, co se o to zajímají, ale vidím také, že jsou zde i tací, co o tom nic neví a jdou si pro radu.charger píše:Ty si to tu pleteš s divokým západem. Nikdo proti ničemu nezbrojí, naopak jak už jsem psal, každý kdo má problémy při práci s pedály by se měl rozjíždět přes ručku (respektive ideálně by měl zůstat sedět doma, koupit si auto s automatem nebo aspoň s automatickou ručkou, ale to už je na jinou diskuzi). A zcela souhlasím, že by se měli řidiči učit věci postupně - stačí se podívat kolik lidí neumí takové základy jako je správné sezení v autě, držení volantu atd. Ale tady se už trochu předpokládá, že řidiči nejsou úplné lopaty. Navíc sám si nepamatuji kdy naposled jsem jel s někým, kdo měl problém se rozjet do kopce, proto i ta procenta jsou jen takové plácnutí do větru.
A vůbec, máš nějaké relevantní data, že rozjezd v kopcích bez použití ručky ničí auto víc než když se použije? Imho je to blbost a navíc ještě další plácání do větru. Existuje milion věcí, které auto ničí hůř a kdo ví, jestli hodně z nich neděláš.
PS: Ale to už je takové OT pro jinou diskuzi, za to se omlouvám.
A to že si to pletu s divokým západem, to máš možná pravdu, jsem zde nováček a neznám vás a vaše zkušenosti a ani je nechci pitvat, pitvám jen to co se děje na silnicích, jelikož jsem tam denním svědkem. Ročně najezdím do 40tisíc km, což není úplně zanedbatelná částka, na to abych si všiml okolních řidičů a mohl dělat subjektivní závěry. Na druhou stranu snad doufám, že nevyznívám příliš vulgárně, ale jen trošku ostřeji, to jest jen můj styl. Mír všem
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
problem je ten, ze jsi zrovna narazil na forum kam chodi tech 5% mistru volantu a ti co to nemaji v rukach to alepson dohani odvahou
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW