Synchrony, pokud jsou v perfektinim stavu, vetsinou nejsou na obtiz, takze takovou nabidku by asi ocenilo jen par jednotlivcu a ti by jeji vyvoj tezko zaplatili u sebevetsi lahudky.
Primarnim smyslem meziplynu je aktivni srovnani rychlosti kol, prevodovky a motoru, coz ma ve vysledku radu zde probiranych pozitivnich nasledku. Obejiti synchronu je soucasti zrychleni razeni, to ale neznamena, ze je leps nemit synchrony vubec. Vetsina lidi beztak nedava meziplyny tak presne, ze by s nimi byli schopni nesynchronizovanou prevodovku (rychle) pouzivat, takze by to pro ne nemelo pozitivni prinos. Se svymi meziplyny zatezuji/vyuzivaji synchrony mene, ale pouzivaji je porad.
Kdo si chce zkusit jak je presny, muze vyuzit zpatecku. U vetsiny starsich aut je nesynchronizovana (dnes je tomu spise naopak). Ale to je vskutku kratky kvalt a vyradit a zase jej zpatky ciste zaradit chce velkou presnost, za jizdy na bezne dopredne kvalty to tak slozite neni, ostatne sami vidite, kdo vsechno se naucil jezdit se starymi nakladaky nebo autobusy
Tam synchrony nejsou prakticky nikdy a i kdyz male rozsahy otacek to hodne zjednodusuji, porad to chce byt pro ciste razeni relativne presny...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n