Jak na "rozkývané" auto
Re: Jak na "rozkývané" auto
Jo, to chápu, že auto líp zatáčí, proto mi to přijde taky logické v nedotáčivém smyku. Nechápu to jen v přetáčivém
Ain´t nobody got time for that
Re: Jak na "rozkývané" auto
Při vyšlápnutí spojky u předokolky se odpojí motor (který může buď táhnout nebo brzdit) a tím veškeré tření předních kol je k dispozici pro zatáčení, který je při vyrovnání přetáčivého smyku sakra potřeba.charger píše:Jo, to chápu, že auto líp zatáčí, proto mi to přijde taky logické v nedotáčivém smyku. Nechápu to jen v přetáčivém
Samo by se dalo současně bez vyšláplé spojky zrychlovat a tím tahem motoru eliminovat vznikající přetáčivý smyk, případně motorem brzdit a tím zpomalit překývnutí zpět. Ale otázka zní kdo z nás to stihne?
Na letišti bych to klidně zkusil, ale vím, že to nestíhám. Na běžný silnici když budu řešit krizovku radši vyšlápnu spojku a budu se snažit udržet auto v potřebném směru a pruhu .
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .