Co jsem měla udělat a neudělala?
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Co jsem měla udělat a neudělala?
K definitivnímu závěru zevrubné analýzy případu "udělala neudělala" zatím stále chybí zásadní informace, a to sice zda u řítičky probíhal ovulační cyklus, a pokud ano, v jaké fázi.
Pak už jen takové drobnosti jako rok výroby a info o pohonu náprav (FW nebo 4x4) a z těch vyplývající (ne)přítomnost éé es péčka.
Třeba taky systém nefungoval kvůli letitosti a zanedbanosti sjetiny.
Jinak v zatím v konkurenčním boji o největšího argumenta jako obvykle vede řB.
Pak už jen takové drobnosti jako rok výroby a info o pohonu náprav (FW nebo 4x4) a z těch vyplývající (ne)přítomnost éé es péčka.
Třeba taky systém nefungoval kvůli letitosti a zanedbanosti sjetiny.
Jinak v zatím v konkurenčním boji o největšího argumenta jako obvykle vede řB.
Re: Co jsem měla udělat a neudělala?
Dokážeš se chytit každého slova takže ve čtení zakopaný pes nebude. Ale než aby ses snažil chápat sdělení, prosazuješ svou výrokovou logiku.
Výrok chápu jednoznačně tak, že konkrétní exemplář Octavie ESP pravděpodobně nemá. Ne že první generace ho pravděpodobně neměla vůbec. Za mě to ani jinak pochopit nešlo.Oktávka první generace pravděpodobně ESP nemá.
A přesně zde tato větev diskuse měla skončit dokud tazatelka nedoplní info o svém autě.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Co jsem měla udělat a neudělala?
Já k tomu dodám jen jedno. Zkus si někdy s autem udělat opravdu plné brzdění. Opřít se do sedačky a zadupnout to co nejvíc. Spousta lidí má problém zadupnout brzdu naplno - intuitivně se toho bojí. Zkoušel jsem to kdysi s pár známýma a nikdo nebrzdil naplno. Jeď někam na prázdnou silnici, rozjeď se a dupni plnou silou na brzdy. Věřím, že budeš překvapená, za jak krátko auto zastaví. Většina řidičů bohužel i v krizové situaci brzdu jen "lechtá". Pokud je to i tvůj případ, tak příště může pomoct jen jednoduché správné zabrzdění, že se k zatáčce ani nedostaneš.
Každopádně teorie je jen malá část toho, jak tomu předejít. Důležité je jezdit, jezdit, jezdit a z podobných zkušeností se s prominutím neposrat. Mamka, když si v 18 udělala řidičák, měla podobnou krizovku a pak přes 20 let nejezdila, dokud ji úmrtí taťky k tomu nedonutilo. Pak začínala bez zkušeností a ještě k tomu vycvakaná. Snad všichni měli nějakou krizovku. To k tomu patří.
Každopádně teorie je jen malá část toho, jak tomu předejít. Důležité je jezdit, jezdit, jezdit a z podobných zkušeností se s prominutím neposrat. Mamka, když si v 18 udělala řidičák, měla podobnou krizovku a pak přes 20 let nejezdila, dokud ji úmrtí taťky k tomu nedonutilo. Pak začínala bez zkušeností a ještě k tomu vycvakaná. Snad všichni měli nějakou krizovku. To k tomu patří.
Re: Co jsem měla udělat a neudělala?
Ja teda naopak plný obcas davam, naposled kdyz sem si v kilu rozmyslel ze nepojedu na oranžovo červenou. A naopak sem čekal ze to zastaví drivArkis píše: ↑úte 25 črc 12:38 Já k tomu dodám jen jedno. Zkus si někdy s autem udělat opravdu plné brzdění. Opřít se do sedačky a zadupnout to co nejvíc. Spousta lidí má problém zadupnout brzdu naplno - intuitivně se toho bojí. Zkoušel jsem to kdysi s pár známýma a nikdo nebrzdil naplno. Jeď někam na prázdnou silnici, rozjeď se a dupni plnou silou na brzdy. Věřím, že budeš překvapená, za jak krátko auto zastaví. Většina řidičů bohužel i v krizové situaci brzdu jen "lechtá". Pokud je to i tvůj případ, tak příště může pomoct jen jednoduché správné zabrzdění, že se k zatáčce ani nedostaneš.
Každopádně teorie je jen malá část toho, jak tomu předejít. Důležité je jezdit, jezdit, jezdit a z podobných zkušeností se s prominutím neposrat. Mamka, když si v 18 udělala řidičák, měla podobnou krizovku a pak přes 20 let nejezdila, dokud ji úmrtí taťky k tomu nedonutilo. Pak začínala bez zkušeností a ještě k tomu vycvakaná. Snad všichni měli nějakou krizovku. To k tomu patří.
Re: Co jsem měla udělat a neudělala?
Na novsich auta s brzdovym assistentom to nie je take terno. Staci ze prudko skocis na brzdu a auto ti same "pomoze" stlacit brzdu naplno s minimom namahy... A este k tomu rovno aj pusti vystrazne.
Inak je este celkom velky rozdiel medzi tym co dokaze ABS a ESP v napr. octe 1 vs octe 3.
Inak je este celkom velky rozdiel medzi tym co dokaze ABS a ESP v napr. octe 1 vs octe 3.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co jsem měla udělat a neudělala?
No, to si myslí mnoho řidičů, že to auto zastaví dřív. Proto jezdí 20cm nalepení na kufru autu pře nimi a když na to dojde, kontrolují jeho obsah s vlastním chladičem na silnici.mattonecz píše: Ja teda naopak plný obcas davam, naposled kdyz sem si v kilu rozmyslel ze nepojedu na oranžovo červenou. A naopak sem čekal ze to zastaví driv
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Co jsem měla udělat a neudělala?
Souhlasím. Jenže tady se baví o první generaci Octávie.abgx1 píše: ↑úte 25 črc 14:36 Na novsich auta s brzdovym assistentom to nie je take terno. Staci ze prudko skocis na brzdu a auto ti same "pomoze" stlacit brzdu naplno s minimom namahy... A este k tomu rovno aj pusti vystrazne.
Inak je este celkom velky rozdiel medzi tym co dokaze ABS a ESP v napr. octe 1 vs octe 3.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co jsem měla udělat a neudělala?
Takže opravdu plná brzda. S O1 1.9TDI/1.6MPI/1.8 20V jsem najel dohromady tak 500t km.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Co jsem měla udělat a neudělala?
tady to, jako obvykle, začíná bejt docela sranda. Já se to hned ze začátku pokusil nasměrovat na prevenci protože si myslím že je lepší ten smyk nedostat, tuplem u začátečníka. A bylo to špatně, páč se mělo pouze a zásadně řešit co dělat když už smyk je. A postupně jsme se nějak dopracovali k zásadě na plno brzdit. Ale to mi ve smyku nepřijde jako nejlepší nápad. Ale možná už jsem někde mimo, já jezdím jen se špatnýma autama kde ještě fyziku nezrušili. Nebo že by šlo o brzdění předtím než ta krizovka se smykem nastane? Né to né, to by byla ta moje prevence a to je špatně, to přece neřešíme.