Neutrál a zatáčky
Re: Neutrál a zatáčky
Tak u FWD obecně čím víc plynu, tím míň zatáčí. Ani Warťas v tomhle nebyl vyjímkou. To s mírným plynem a "vytahováním ze zatáčky" byla klasická hospodská prupovídka když majitelé Wartburgů nebo Dacií seděli u jednoho stolu zároveň se škodovkáři
Re: Neutrál a zatáčky
O přenášení váhy a jejím zásadním vlivu už tady někdo mluvil .....?
MG - radost až na kost.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27891
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neutrál a zatáčky
Vana: dokonce to plachtění některé automobilky dávají do ECO módů u volby jízdních režimů...ač nevím, jaký to má smysl a co tím soudruh v NSR zamýšlel, ale mám to i v GR
Nemusím snad dodávat, že jsem si to pustil jednou, že studijních důvodů asi na 30 sekund a od té doby již ne.
Nemusím snad dodávat, že jsem si to pustil jednou, že studijních důvodů asi na 30 sekund a od té doby již ne.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Neutrál a zatáčky
Si dovolím nesouhlasit, s tím W353. U předokolky je mírný tah pozitivní. Je třeba si uvědomit, že kolo má valivý odpor, mírným přidáním se eliminuje. Říkám mírným, ale ono toho tahu u W353 zas tolik nebylo.
Jinak nevidím jediný důvod nejezdit na neutrál. Vlastně jsem se naučil vyřazovat. Jízda samotěhou je tichá a úsporná. O negativech nevím.
Jinak nevidím jediný důvod nejezdit na neutrál. Vlastně jsem se naučil vyřazovat. Jízda samotěhou je tichá a úsporná. O negativech nevím.
Re: Neutrál a zatáčky
Docela žasnu, kolik lidí jezdí na neutrál. Moje maminka mi vyprávěla, že tohle praktikoval v pradávné době můj děda. Dokonce chtěl po spolujezdcích, aby kýváním těla prodloužili dráhu úsporného dojezdu Vždy jsem to bral jako úsměvnou historku z dob, kdy se praktikovaly různé nesmysly
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27891
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neutrál a zatáčky
Není u moderních motorů úspornější, mít zařazeno?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Neutrál a zatáčky
Taky jsem toho názoru. Mně prostě smysl jízdy na neutrál nějak uniká
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Neutrál a zatáčky
Dokazu si to predstavit jen pri spravnym sklonu, kdy kopec neni dost prudkej na brzdeni motorem a auto by pri zarazenym kvaltu ztracelo rychlost. Sam to ale nedelam vubec, v zatacce i z kopce vzdy zarazeno
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: Neutrál a zatáčky
Ja tak treba dojizdim kazdy den asi 2 km domu ...
Re: Neutrál a zatáčky
A ještě do kopce
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3