Oproti normálu se snažím držet otáčky o něco výše, v rozmezí 2-3tis, aby olej měl dostatečný tlak. Po zahřátí totiž běžně jezdím od 1000ot po městě... Jinak jak se mi hne rafička oleje - má už aspoň 40°C, tak i vytáčím když potřebuju, ale málokdy se dostanu přes 4000, takže je to vlastně skoro fuk
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
U nafty držím rovněž otáčky mezi 2-3...
Jinak podobně jako u beaumonta, když je fakt zima, tak otáčky hned po startu stoupají klidně na 2000 a motor je drží i několik minut, v tu chvíli se jede pěkně naprd, bo vyšší převodový stupeň (dvojka) padá pod tyto otáčky, navíc ztuhlá převodovka, takže se tomu tam vůbec nechce. Takže když mám čas, enchám to chvíli běžet, aby nebyl tak vysoký volnoběh.