Jak na meziplyny?
Re: Jak na meziplyny?
Na svůj názor máš právo a nikdo tě nenutí meziplyn používat. Ale tvoje posty v tomto threadu budou nejspíš zbytečné.
edit: reakce na toho se Scanii
edit: reakce na toho se Scanii
Naposledy upravil(a) d1.8t dne ned 29 črc 13:12, celkem upraveno 1 x.
RWD
Re: Jak na meziplyny?
Další kokot z Garáže, jako by jich už tu nebylo dost Ale beztak je to fake.
Re: Jak na meziplyny?
Mluvím o vrchním garážspammerovi, určitě jsem nemyslel tebe ani d1.8t
- Mattbaylesa
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 144
- Registrován: pon 09 led 22:11
Re: Jak na meziplyny?
kdyz se meziplyn neudela s dvojim seslapnutim spojky, synch. spojka otacky vyrovnava a tim se nesetri, je to tak? ucim se ten falesnej, ale, teda panove, je to fuska presne to trefit a ucit se s dvojim seslapnutim, to bych potreboval vlastnosti metrixu, abych to stihal a zvladal aspon z 1% tak dustojne, jak pJanda.... na synch. kaslu, ta vydrzi a ikdyz netusim jake Ek maji motor a hridele v prevodovce a vse ostatni, nezda se mi, ze by dvoji vyslapnuti hralo nejakou podstatnou roli, nicmene umet bych to chtel
Re: Jak na meziplyny?
pro plynulost/hladkost podřazování je dvojí vyšlápnutí zásadní. teda aspon v mojem autě. ještě to tak umět pořádně.
Pravda vyděsí
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak na meziplyny?
S tou dvojitou spojkou treba zacat cim skor si myslim...najprv pri preradovani hore, potom aj dole...cim skor bude lava noha automaticky robit imaginarne "W" tym lepsie Musel som sa medziplyny ucit tak trochu od znova, bo som si strazil lavu nohu, no pritom zabudol co ma robit ta prava, k tomu este volant jedna ruka a radiaca paka druha ruka...no proste furt to nejde ako ma
V mojom aute sa tiez vyznamne zlepsila plynulost preradovania a pri akcnej jazde obcas spocitalo zuby (hlavne 1-2, uz toho ma asi trosku dost) co sa dvojitym vyslapavanim uplne eliminovalo k mojej radosti a urcite aj radosti auta
V mojom aute sa tiez vyznamne zlepsila plynulost preradovania a pri akcnej jazde obcas spocitalo zuby (hlavne 1-2, uz toho ma asi trosku dost) co sa dvojitym vyslapavanim uplne eliminovalo k mojej radosti a urcite aj radosti auta
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Jak na meziplyny?
Mne osobne robi skor problem podradovat s dvojtym vyslapavanim pri ostrom brzdeni. Aj ked si skor myslim ze to je uz zbytocne a stoji to nejaky cas, rad by som sa to naucil...
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak na meziplyny?
To je asi najtahsie ale na svojom aute mam vyhodu ze spojka zabera uplne hore, takze sa to da v pohode stihat(nemusim ju 2x za sebou zadupnut az do koberca), len to vsetko zladit pri tom brzdeni sa nie vzdy podari...
A pride mi to cistejsie pocitovo ked sa to urobi fakt presne a mozno sa mi to zda, ale aj otacky lepsie reaguju na plyn (no to je mozno moje placebo)
A pride mi to cistejsie pocitovo ked sa to urobi fakt presne a mozno sa mi to zda, ale aj otacky lepsie reaguju na plyn (no to je mozno moje placebo)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Jak na meziplyny?
dvojite vyslapavani se nejlepe naucite tak, ze ho proste budete delat pri kazdem podrazovani. ne jen nekdy. po case zjistite, ze si ani neuvedomujete, co vam dela leva noha. ten pohyb se absolutne zautomatizuje. pak lze pokracovat na presnosti meziplynu samotneho.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou