Tak se nauč řídit a pak se budeš moct poměřovat i s opravdovými řidiči a ne to mít jenom jako nick na fórudriver píše:Já když občas řadím manuálně, velmi jde o čas a když jde o čas, tak mám ruce na 9:15 a pádly a né jednu na řadičce a druhou na okně
Manuál vs. automat s manuálním řazením
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28048
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením
Diskvalifikovat se před závodem, to umíš jen ty
Kdo na to opravdu šlápne, a nemá obě ruce v race poloze, ten se toho má ještě hodně co učit...
Kdo na to opravdu šlápne, a nemá obě ruce v race poloze, ten se toho má ještě hodně co učit...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením
Nevidím problém v sundání jedné ruky z volantu na 0,5 vteřiny kvůli podřazení na brzdách nebo při zrychlování.driver píše:Diskvalifikovat se před závodem, to umíš jen ty
Kdo na to opravdu šlápne, a nemá obě ruce v race poloze, ten se toho má ještě hodně co učit...
V zatáčkách bych volant jednou rukou nedržel, ale ty určitě víš, že tam se řadit nemá
Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením
v zatáčce je to základ!driver píše:Cvičná otázka: Chceš tvrdit, že s manuálem bys v RS3 zajel lepší čas?pavproch píše:Cvičná (planá teoŕetická) otázka - RS3 s pětihrnkem jde kupiť s 6MT?
Tyhle letadla řadí úplně jinak než S verze a dokonce už teď se nestává, že by jsi přeředil jedním stiskem o dva kvalty, jako se tomu dosud stávalo, že když jsi řadil přesně v době kdy auto, tak to skočilo o dva kvalty.
Podle mě to je teď skoro dokonalé a právě řazení v zatáčce je proti manuálu zásadní pecka.
Já bych manuál nechtěl ani do Fabie RS, jak se to hrne v zatáčce lehce ven a jsi v červeném, tak u manuálu nemáš koncentraci ještě řadit a korigovat pohonem i volantem tek dokonale:D A u něčeho, co předjede běžného 99% provozu, mi to už vůbec smysl nedává, dnešní RS vypráskají i starší supersporty, sice né na trati, ale v provozu úplně s prstem v nose.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28048
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením
Driver: když to říkáš ty, tak to bude jistě pravda
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením
Já teda nevím, ale kdybych měl R jenom pro zábavu a ne daily, tak bych chtěl manuál. Prostě proto, že je to s ním větší zábava (a to nejsem žádný staromilec). Že bych byl o něco pomalejší? No a, to auto je tak rychlé, že to na běžné silnici stejně nemám šanci využít.
Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením
Důležité je mít výkonný motor, manuálně skoro neřadím. A když už si před akcelerací výjimečně podřadím, dávám si pozor, aby to sedlo.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením
Stepan: Jestli máš problém se základy, jako že před zatáčkou se brzdí a v ní už zrychluje a případně i ŘADÍ, tak jsi zamrzl někde v 19/20 století
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením
V čem ta zábava spočívá? Že všichni sedíte nakřivo a máte zničenou páteř?EL_XEL píše:Já teda nevím, ale kdybych měl R jenom pro zábavu a ne daily, tak bych chtěl manuál. Prostě proto, že je to s ním větší zábava (a to nejsem žádný staromilec). Že bych byl o něco pomalejší? No a, to auto je tak rychlé, že to na běžné silnici stejně nemám šanci využít.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28048
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením
tvl...to už je i fyzioterapeut
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time