driver píše:Chtěl bych vidět, jak zjišťují ET, to by museli sundávat kola z náprav kromě menšiny, kde jsou patrné na disku zevnitř nebo pod centrální pokličkou na šrouby ale takto to většina vozového parku v CZ nemá.
I ty pokličky máš mít před příjezdem na STK sundané... Když jsem měl origo kola, tak mi to pokaždé kontrolovali baterkou zevniř disku. 10 mm podložky už si ale nevšimli. Posledně jsem měl poprvé aftermarket kola s o pár mm jiným ET i šířkou a disku díval se raději jinam
Zato jsem musel sundat fólie s 35% zatmavením ze předních bočních. Ptal se i na atest fólií na zadních. Musel jsem mu vysvětlit že tam je zatmavené OEM + sluneční síťky zevnitř.
Jak jsem psal, je rozhodující zda je to označení dostupné bez demontáže disku. Samozdřejmě když brzdový třmen zrovna ten údaj na disku kryje, chodí se k jinému kolu
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Nevím kam to přesně napsat tak to píšu sem, koupil jsem auto dovezené z Německa, takže se chystám na dovozovou STK. V německým techničáku jsou psaný rozměry kol 195/65/15 jenže na autě byly 225/45/17. Je to velkej problém? osobně si nedovedu ty 15ky na trojkové octavii kombi představit.