Kdo ma prednost?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27881
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo ma prednost?
Jak může proboha auto z leasingovky vyjíždět ze zastávky?? Navíc ty pruhy tam jsou jasně vyznačené svislým dopravním značením, jak píše ctrl_j a mám pocit, že i ten vyhrazený tam je označen svislou značkou hned na začátku. Zastávka je v jízním pruhu, což není nic proti ničemu, navíc v ní smí zastavit pouze MHD. Ani o informativní značce pro výjezd BUSů ze zastávky nemůže být řeč, protože BUS při výjezdu ze zastávky nemá přednost v jízdě, ale ostatní řidiči mají povinnost umožnit mu vyjetí, což je navíc ještě dál podmíněno. Čili buď ta značka stanovuje povinnost nebo je tam jen tak, když už se malovaly pruhy a zbyla barva.
Asi bych se s orgánem, který chtěl mít rychle hotovo, nedomluvil.
Asi bych se s orgánem, který chtěl mít rychle hotovo, nedomluvil.
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne pon 12 srp 21:57, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Kdo ma prednost?
Přesně to jsem řikal taky. Takže bych to uzavřel jako lež, hospodskou povídačku nebo tichou poštu?
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27881
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo ma prednost?
Asi od každého trochu... Chtělo by to Úřad pro uvádění příběhů na pravou míru ze Saturnina
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Kdo ma prednost?
Když jsme u toho co označujete za největší chyták v Praze nebo nejméně jednoznačné místo, takovej rébus, kde proti sobě jde x věcí?
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
Re: Kdo ma prednost?
Sem si schvalne zapnul „stroj casu“, protoze tady bylo jasne, ze je to buzeracni opatreni s nastavenim priority pro bus. Asi tam ti zli ridici busy nepousteli…
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Kdo ma prednost?
Nejvíc zvrácený imho je, že tyhle ulice byly vždycky ještě před takovými 20 lety jen 2 proudovka pro každej směr, směrově oddělené, běžně bez semaforů. A to už vůbec nemluvim o zašrafovanejch pruzích s retardérama, milionem kruháčů z 90 % neefektivních, BUS-taxi-cyklo pruhy, ostrůvky, zelené balisety, úsekovky, miniúsekovky, buzersemafory na rychlost a semaforu kvůli přechodu (přeci je povinnost je pustit, na co semafor s prodlevama). Někdy je prostě lepší nedělat nic. Na těhle periferiích se to dokurvilo zbytečně a neskutečně. Pořád se tlačí ekologie a bezpečnost, ale je vidět, že jim to dohromady moc nejde. Ve skutečnosti jde do vzduchu přesně timhle mnohem víc emisí než kdy dřív a to jak z motoru, tak brzd. Pokud nevědí co s penězma a mají nekonečnou touhu něco vylepšovat, ať se vyrhnou do věčně propadlejch kanálů po celý šířce silnice.
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
Re: Kdo ma prednost?
Zrovna ta Opatovská je ukázkový příklad, kdy to byla dvouproudovka po celá 80. léta a pak kruháčema a hlavně BUS pruhem plynulost a průjezdnost totálně dokurvili, přitom od BUS terminálu po ní pokračují pouze asi tři BUS linky, zato auta stojí běžně už od sjezdu z D1 a blokují průjezd na Chillskou. Naopak BUSy z této zastávky pouští každý, dokonce ikdyž tam jede nějaký střelec ve vyhrazeném pruhu Problém je, že Češí neumí najíždět na kruhové objezdy. Další co mě napadne v této souvislosti je totálně dokurvená Plzeňská, nesmyslně vytelené tram zastávky a zúžení prakticky na jeden pruh u výpadovky směrem ven z města.
Jinak dost záludné místo je Resslova > Karlák Na Moráni, zelená šipka doprava a přitom mají zelenou i auta z Karláku směrem od Spálené. Jedno z mála míst, kde se při zelené šipce doprava musí dávat přednost a plno řidičů je dost zaskočených.
Jinak dost záludné místo je Resslova > Karlák Na Moráni, zelená šipka doprava a přitom mají zelenou i auta z Karláku směrem od Spálené. Jedno z mála míst, kde se při zelené šipce doprava musí dávat přednost a plno řidičů je dost zaskočených.
Re: Kdo ma prednost?
jo tam to umí být veselé
Re: Kdo ma prednost?
Tohle?retron píše:záludné místo je Resslova > Karlák Na Moráni, zelená šipka doprava a přitom mají zelenou i auta z Karláku směrem od Spálené. Jedno z mála míst, kde se při zelené šipce doprava musí dávat přednost a plno řidičů je dost zaskočených.
https://www.google.com/maps/@50.0758376 ... 312!8i6656
Ale tam není zelená šipka SPODNÍ. Je tam spodní kruhová zelená.
Horní doplňková šipka+červená umožnuje pokračovat, když dáš všem přednost.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Kdo ma prednost?
jaka horní dolní šipka? cože :hm