Svévolné řazení před křižovatkou na vedlejší silnici

Ať už se chcete stát lepším řidičem, nebo poradit ostatním, jak se zlepšit.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5786
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Svévolné řazení před křižovatkou na vedlejší silnici

Příspěvek od M.Z. »

jirka87 píše:
P.S : Když jsme u těch fenoménů....Nikdy, ale NIKDY mě nepřestane udivovat tento posed za volantem : Sedačka nadoraz dopředu, kolena opřené do palubovky, vzdálenost volantu od brady 7,5cm, totální nemožnost otočit volantem prudce jakýmkoliv směrem...Po nárazu zdevastované celé tělo, ikdyby to bylo jen ve 30km/h...Nechci urazit, ale sedí tak každá druhá ženská. To je prostě holý fakt.

Ty taky znáš mou sousedku? :D
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
gblack
Spolujezdec
Příspěvky: 6
Registrován: pon 21 zář 09:57

Re: Svévolné řazení před křižovatkou na vedlejší silnici

Příspěvek od gblack »

Spectral píše:To by ovšem plynulosti provozu pomohlo jen ze tvého sobeckého pohledu,
.....
Pokud to tam nemáte, platí to, co jsme ti psali.
Děkuji za probuzení ze sna. Máte zcela jasně pravdu, když jsem o tom ještě více popřemýšlel, tak mi taky došlo, že to bude zcela záviset na konkrétní hustotě provozu ve všech směrech.
Děkuji tímto za všechny informace ode všech účastníků.

PS: Když už se tu mluví o posezení za volantem. Moje žena je stejně vysoká jako já. Máme však jiný poměr horní a dolní partie těla. Pokaždé, když sednu do jejího auta jsem překvapen a zahanben, že nejsem schopen domáčknout spojku. A v zrcátku vidím jen zadní sedadla. ;;)
Uživatelský avatar
AntiRadary.cz
Letec
Příspěvky: 1087
Registrován: stř 16 úno 09:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Svévolné řazení před křižovatkou na vedlejší silnici

Příspěvek od AntiRadary.cz »

Chybí mi 3. možnost: jedu rovně, tudíž se postavím doprostřed a za mnou ať se staví, kdo jak chce! :p
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.

Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28048
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Svévolné řazení před křižovatkou na vedlejší silnici

Příspěvek od řidičBOB »

Nějaký sovětský model??
No pain, no gain.
Vespa time \m/
PepaSFI
Pan Řidič
Příspěvky: 487
Registrován: ned 29 dub 18:23

Re: Svévolné řazení před křižovatkou na vedlejší silnici

Příspěvek od PepaSFI »

k tomu posazu za volantem, to jste ještě málo viděli. Kromě člověka co si citlivou jízdu na náledí vykládá tak že pravačkou křečovitě sevře šaltpáku, volant drží levačkou v pozici "zkažená jitrnice" a cloumá s ním sem tam a před zatáčkou brzdí přerušovaně, tedy třikrát rasantně dupne na brzdu, znám i takového co nepotřebuje opěradlo. Sedí v pozici "ach jak mě souží a trýzní zácpa svou hroznou přízní", volant drží jako tu zkaženou jitrnici, pravačkou si asi drží kulečník aby se mu nerozkutálel. A protože s neopřenými zády v tom řízení není žádný cit a stabilita, on vlastně neřídí, jen to někam nasměruje a pak trošku koriguje to zmítání vzniklé tím jak se kýve a tahá za volant. Kdyby musel udělat náhlý vyhýbací manévr, nejspíš by hlavou vyrazil boční okno.
jirka87
Mistr volantu
Příspěvky: 710
Registrován: čtv 02 lis 12:55

Re: Svévolné řazení před křižovatkou na vedlejší silnici

Příspěvek od jirka87 »

PepaSFI : Kámoš (řidičský antitalent) zase řídí stylem :

1) Odemkne Fóbii, usedne
2) Pustí si Jungle Rot nebo Marduk na maximum možného i přesto, že reproduktor již svou práci vzdává
3) Nastartuje, pokud možno s trochou plynu a přeci jen podrží klíč v poloze III trochu déle,než bylo nezbytné. Startér mu v součinnosti se setrvačníkem dává vědět, že jeho pastorek tohle tempo dlouho nevydrží =))
4) Vytočí volant (za praskavých zvuků zatuhlého horního uložení) i přes nepotřebu zcela do limitu, takže servo kňučí = dává mu vědět, že funguje a že je tam
5) Rukou velkou jak stehno koně uchopí tu nebohou šaltpáku jak nějaké podomního prodejce pod krkem a doslova tam mrdne nějakou rychlost (většinou se rozjíždí na 2ku, protože kurva jednička je pro sráče :-D ), což většinou zatřepe celým autem. Není nad to, být si zcela jist, že zvolená rychlost je zařazena tam, kde má být. A na to je třeba síly vole !
5) Přes mohutně sešlápnutý pedál plynu povoluje spojku až na 2mm pod polohu "pedál zcela nahoře" protože má spojku už těsně před smrtí
6) Rozjíždí se
7) Pokud se náhodou rozjel na jedničku, potáhne ji na 2000ot a řadí rovnou za 3 (protože řadit 2 je kurva ztráta času a příliš mnoho operací jdoucích po sobě), následuje podtočení, detonační spalování. To jeho pozornosti ušlo, neboť přístrojovka, kde už rok svítí kontrolka motoru je mimo jeho zorné pole a motor přes zvuk posledního alba Black Metalové party Marduk slyšet nejde.
8) Vesele si jede kam je třeba

=)) Přísahám na všechno co je mi svaté, že výše sepsané je 100% pravda :ymparty: :ymapplause: Není to debil. Jenže na kole ujel asi tak 30x více, než ujede do konce života autem. Nemá na to geny, nemá na to cit a auto je pro něho jenom zoufalá směs pitomých náhradních dílů, které by s radostí hodil někam do rybníka, kdyby všude jezdily přímé vlakové spoje, neboť on rád pivo :))
Odpovědět