Jak na "rozkývané" auto
Re: Jak na "rozkývané" auto
@brus: taktak
haldex I.gen 100:0
haldex II.gen 98:2
haldex IV.gen 90:10
viskoza u pindice si nejsem jistý, myslím, že 98:2
@vroom: ale já píšu o pindici (fijat panda 4x4)
s brambora sem ešče nerozkýval (a doufám, že se tak ani nestane....), má ESP...
a jinak brambor je 40:60
haldex I.gen 100:0
haldex II.gen 98:2
haldex IV.gen 90:10
viskoza u pindice si nejsem jistý, myslím, že 98:2
@vroom: ale já píšu o pindici (fijat panda 4x4)
s brambora sem ešče nerozkýval (a doufám, že se tak ani nestane....), má ESP...
a jinak brambor je 40:60
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Jak na "rozkývané" auto
Spravnym resenim je rychly a presny kontra. Proto je dobry jednou za cas si to vyzkouset na nejake klouzajici i trati. Pokud se smyk chytne hned v pocatku,staci mala korekce volantem,pokud se reaguje pozde, kontra musi byt mnohem vyraznejsi a auto ma pak tendenci se rozkyvat a uz to nejde chytit. Krasne sem si to nedavno overil na skole smyku v Lungau na lede. A da se to vyzkouset i s esp... Staci pri brzdeni parkrat rozhoupnout s volantem a esp nema san i to chytit
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Jak na "rozkývané" auto
Raz sa mi tak kedysi rozkývala Sierra a veru ani ESP nezabralo
Re: Jak na "rozkývané" auto
Rychlý a přesný kontra je polovička úspěchu, pak je třeba včas kontra srovnat, v podstatě synchroně s vracejícím se zadkem auta. Aby nedošlo k překývnutí na druhou stranu, zadek se musí vrátit plynule.
Je třeba to otestovat na nějaký klouzající ploše. Jezdil jsem na zasněženém letišti a to byla dobrá škola bez obav, že to někam pošlu
Je třeba to otestovat na nějaký klouzající ploše. Jezdil jsem na zasněženém letišti a to byla dobrá škola bez obav, že to někam pošlu
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: Jak na "rozkývané" auto
To rychly a presny kontra se samozrejme tykalo i vraceni volantu..pomaly vraceni volantu prave vede k tem vykyvum zadi... Adekvatni kontra vede k srovnani smyku bez dalsich prehoupnuti
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Jak na "rozkývané" auto
A pokud má člověk kliku, koule za železa a fak to umí tak se dá vybrat i to třetí :
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Jak na "rozkývané" auto
sierra a ESP?PalaS píše:Raz sa mi tak kedysi rozkývala Sierra a veru ani ESP nezabralo
Pravda vyděsí
Re: Jak na "rozkývané" auto
Mne kdysi radili na skole smyku, ze prvni kontra musi byt rychle, durazne a predevsim 'polovicni'. A ze vybrat jde realne jen prvni a druhy zhoupnuti. Kontra je pak jen impuls autu, nikoli opravny manevr. U predokolek pak hned plyn na podlahu a kola rovne a zadek roztahnout v primce. Na folii a polygonu to pak fungovalo ok.
Vyzkousel jsem to realne jednou na suchu, kdyz jsem rozkejval auto do zatacky a fungovalo to taky .
Vyzkousel jsem to realne jednou na suchu, kdyz jsem rozkejval auto do zatacky a fungovalo to taky .
Naposledy upravil(a) KFL dne čtv 04 dub 20:08, celkem upraveno 1 x.
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
Re: Jak na "rozkývané" auto
tohle je jedna z nejlepsich zachran historiejarka píše:A pokud má člověk kliku, koule za železa a fak to umí tak se dá vybrat i to třetí :
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou