já myslim, že na každém autě si člověk musí najít tu nejlepší nejzábavnější cestičku kterou se pak řídí, u něčeho to jde víc u něčeho míň, důležitý je že cestička tam vždycky je, jen se musí najít v kombinaci plynu, brzd a kroucení volantem a většinou tohle má na starost řidič
Důležitý je vnímat to co se s autem děje, vnímat signály co člověku žádná kontrolka nedá
Jak na přetáčivý smyk u předokolky?
Re: Jak na přetáčivý smyk u předokolky?
SSS - vdechne tě do života
Re: Jak na přetáčivý smyk u předokolky?
Jo je to přesně tak. Auto je víc zatáčivější a je potom třeba si víc hlídat volant a samozřejmě vyjetý koleje. Ale nějak extra nebezpečný jsem to nezaznamenal, jen to bylo zábavnější.Snowman000 píše:To Jarka: Rozbiehavost by mala este sposobovat urcitu nestabilitu vo vyssich rychlostiach, alebo skor taku nervozitu, inak ano tak chapem vplyv rozbiehavosti podobne ale odskusane to nemam
moucha: Souhlas, ale proč tomu trochu nepomoci? Sériový nastavení auta musí vyhovět pirátům, maminkám, důchodcům atd, tak si myslím že je dobrý si auto nastavit k obrazu svému.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Jak na přetáčivý smyk u předokolky?
ne vždy člověk jezdí hračkou co má doma v garáži.. a tu svou si pak za volantem musí hledat (-:
SSS - vdechne tě do života
- MaRRos
- Autoškolák
- Příspěvky: 28
- Registrován: pát 17 čer 12:27
- Bydliště: Heřmanův Městec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak na přetáčivý smyk u předokolky?
jarka píše:MaRRos: Ad. obecný vliv: pokud máš místo sbíhavosti nastavenou rozbíhavost, tak vnitřní kolo je natočený víc do zatáčky takže má tendenci tě víc táhnout do zatáčky. Aspoň takhle se na to koukám já, dyžtak ať mě někdo poopraví.
Chápu tvé vysvětlení daného nastavení, ALE nebylo by efektivnější mít více zatočené vnější kolo (tzn mít nastavenou sbíhavost), které při projíždění zatáčkou bude více zatížené vlivem přesunu váhy oproti vnitřnímu? jen myšlenka...
Mároš - C2 VTSport
Re: Jak na přetáčivý smyk u předokolky?
Nevím, fakt nejjednoduší je to zkusit. Já jsem tohle nastavení nejdřív zkoušel v nějakým simulátoru a tam to tak vždycky fungovalo. Sbíhavost tam auto vždycky zabila. Podobně jsem o tom našel nějaký odkazy na netu kde lidi nastavovali modely aut. Tak jsem to testnul na autě . Jinak nejlepší je samozřejmě "0" a radši nastavit odklony a samosvor, ale to už jsi finančně úplně jinde.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Jak na přetáčivý smyk u předokolky?
Nema rozbihavost spise neco spolecneho s projizdenim zatacek storcem ? Lip se pak prizpusobuje uhel natoceni kola jeho skutecne draze
Re: Jak na přetáčivý smyk u předokolky?
na nedotacivost u predokolky je nejlepsi technika zvana Left foot braking ... na netu a youtube jsou spousty prikladu jak spravne vyuzivat tuto techniku
rychle vozy
Re: Jak na přetáčivý smyk u předokolky?
no dobře, ale co s tou přetáčivostí ??