Ty jsi hloupý nebo to jenom hraješ?
Nebo o co se tady snažíš? Snažíš se maskovat, že nemáš pravdu a tak to prekrucuješ?
Tak ještě jednou, speciálně pro tebe:
Prevence ano. O tom není sporu. Ale o tom jaksik ten dotaz nebyl. Dotyčná nezvládla prevenci, nechala se vyhecovat, nevěnovala se řízení a ocitla se v průseru. Něco udělala, co nepomohlo a tak se ptala, co udělala blbě.
Takže ano, řítím se do zatáčky 55kmh a pojmu pocit, že jí nedám. Pokud mám kola rovně, tak plná brzda. Krátká, ale velmi intenzivní. Cílem je, co nejvíce zpomalit vozidlo. Po uvolnění brzdy (u aut bez ABS), pokud bylo zpomalení dostatečné, se kola zpravidla chytnou...
Opravdu je to tak složité pro tvou hlavičku?
Co jsem měla udělat a neudělala?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28048
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co jsem měla udělat a neudělala?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Co jsem měla udělat a neudělala?
Presne jak pises, je jedno jak spatny ma auto gumy, podvozek, esp, zakladni postup je:
1. Zpomalit co nejvic auto pred zatackou
2. Zatacet
55 je rychlost, ze ktery normalni auto zastavi do nuly na fleku, takze chyba ridicky byla z meho pohledu jasna = spatny odhad situace diky nedostatku zkusenosti. Upgrade do budoucna:
1. Soustredit se na jizdu
2. Zlepsit odhad situace
3. Naucit se tvrde brzdit
4. Pak dlouho nic...
5. Naucit se ovladat auto na hrane gripu
(presne v tomto poradi)
A palec nahoru za sebereflexi a snahu se neco dozvedet.
1. Zpomalit co nejvic auto pred zatackou
2. Zatacet
55 je rychlost, ze ktery normalni auto zastavi do nuly na fleku, takze chyba ridicky byla z meho pohledu jasna = spatny odhad situace diky nedostatku zkusenosti. Upgrade do budoucna:
1. Soustredit se na jizdu
2. Zlepsit odhad situace
3. Naucit se tvrde brzdit
4. Pak dlouho nic...
5. Naucit se ovladat auto na hrane gripu
(presne v tomto poradi)
A palec nahoru za sebereflexi a snahu se neco dozvedet.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Co jsem měla udělat a neudělala?
těší mne že se podařilo tu prevenci zviditelnit, ona totiž původní otázka zněla cituji:" co jsem měla dělat NEŽ jsem se dostala do smyku?"
Troufám si stále nepochybovat, že tazatelka by byla radši kdyby se ta situace nestala. To je prostě základ. Přesně to napsal hned vedle tady Honziss, naučit se to základní a pak dlouho nic. Protože on ten začátečník popravdě umí prd a na nějaký majstrštyky se smykama fakt nestačí. Jo můžem diskutovat o tom kdy už člověk není začátečník, to by bylo zas na dlouhou veselou debatu.
Troufám si stále nepochybovat, že tazatelka by byla radši kdyby se ta situace nestala. To je prostě základ. Přesně to napsal hned vedle tady Honziss, naučit se to základní a pak dlouho nic. Protože on ten začátečník popravdě umí prd a na nějaký majstrštyky se smykama fakt nestačí. Jo můžem diskutovat o tom kdy už člověk není začátečník, to by bylo zas na dlouhou veselou debatu.
Re: Co jsem měla udělat a neudělala?
Přesně tak, prevence, základy ovládaní a pak dlouho nic.
Zde 9násobný mistr světa v rally Sébastien Loeb když na nevhodných pneu (slickách) neodhadl možství vody na cestě a prostě přijel do zatáčky moc rychle. Ovládat auto nikdo líp neumí. Naštěstí se v normálním světě nebojuje o desetiny sekundy.
Zde 9násobný mistr světa v rally Sébastien Loeb když na nevhodných pneu (slickách) neodhadl možství vody na cestě a prostě přijel do zatáčky moc rychle. Ovládat auto nikdo líp neumí. Naštěstí se v normálním světě nebojuje o desetiny sekundy.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe