Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kamiony
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolony a dálnicích díky blokování pruhů kamiony.
ad poslední odstavec: už aby to bylo!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Kolony a dálnicích díky blokování pruhů kamiony.
2 sulcik: nikdo nemusi byt mistr v thai boxu. Proste me jen rodice od jakziva vedli ke sportu a ja se postaral abych se naucil se ubranit...na druhou stranu jsem to nikdy nemusel vyrazne pouzit
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Kolony a dálnicích díky blokování pruhů kamiony.
Však to byla nadsázka, já jenom nemam rád takovej ten internetovej flexing.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Kolony na dálnicích díky ZÁMĚRNÉMU blokování pruhů kamio
Pro driver:
Koukám, že ty jsi nás kamioňáky hodil do jednoho pytle, ostatně to je u nás běžnej folklór. Je mi třiapadesát a ačkoliv nejezdím celej život, tak už toho mám dost za sebou, a řeknu ti, že nic z toho, co jsi tady o řidičích ,,kamionů" napsal, u mně neplatí. Samozřejmě je mezi náma plno debilů, ale taky o chování řidičů OA bych mohl napsat román.
K té jízdě ve zúžení: jezdím s cisternou v podstatě jenom jižní a střední Čechy, takže se např. na D1 naštěstí moc nedostanu.Ale nedávno jsem jel na MOL Bělčice od Mirošovic, kde bylo dlouhé zúžení. Ačkoliv jsem jel poctivě v pravým pruhu a ve stoupání dosahoval tak max. 60 km/hod, přesto se za mnou v levým pruhu táhly spousty řidičů OA, kteří neměli odhad na svojí šířku a báli se mě předjet. Blokovali ty ostatní za sebou a vůbec jim to nevadilo.
Koukám, že ty jsi nás kamioňáky hodil do jednoho pytle, ostatně to je u nás běžnej folklór. Je mi třiapadesát a ačkoliv nejezdím celej život, tak už toho mám dost za sebou, a řeknu ti, že nic z toho, co jsi tady o řidičích ,,kamionů" napsal, u mně neplatí. Samozřejmě je mezi náma plno debilů, ale taky o chování řidičů OA bych mohl napsat román.
K té jízdě ve zúžení: jezdím s cisternou v podstatě jenom jižní a střední Čechy, takže se např. na D1 naštěstí moc nedostanu.Ale nedávno jsem jel na MOL Bělčice od Mirošovic, kde bylo dlouhé zúžení. Ačkoliv jsem jel poctivě v pravým pruhu a ve stoupání dosahoval tak max. 60 km/hod, přesto se za mnou v levým pruhu táhly spousty řidičů OA, kteří neměli odhad na svojí šířku a báli se mě předjet. Blokovali ty ostatní za sebou a vůbec jim to nevadilo.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolony na dálnicích díky ZÁMĚRNÉMU blokování pruhů kamio
To je kapitola sama pro sebe. Také řidiči dodávek, co neumějí čist značky a tupě jedou v levém.
Čest výjimkám, ale většina řidičů kamionů je na pěst. Stačí přejet hranice na západ od CZ a chovají se jako beránci. Ovšem tady kdyby je skopčák naprášil, tak Polizei přijedou a chlapec má problém - a oni to dobře vědí.
Čest výjimkám, ale většina řidičů kamionů je na pěst. Stačí přejet hranice na západ od CZ a chovají se jako beránci. Ovšem tady kdyby je skopčák naprášil, tak Polizei přijedou a chlapec má problém - a oni to dobře vědí.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Kolony na dálnicích díky ZÁMĚRNÉMU blokování pruhů kamio
Ambrose17: Kde je definováno, že jsou všichni takoví?
Pouze zde řešíme to, co je v nadpisu.
Kolega si koupil krásný tahač s čumákem a vozí líh v návěsu -vlastní malý lihovar a přitom by mohl najmout tři řidiče.
Původně to měl být relax ale už tvrdí, že řídit nebyla nikdy taková pakárna, jako je dnes. Kamiony sice mají tolik asistentů, že mohou řídit samy, klimy jsou nezávislé, puťovky se samy tvoří elektronicky, ale lidi nikdy nebyli tak agresivní. Nejen řidiči, ale i chodci atd.
Pouze zde řešíme to, co je v nadpisu.
Kolega si koupil krásný tahač s čumákem a vozí líh v návěsu -vlastní malý lihovar a přitom by mohl najmout tři řidiče.
Původně to měl být relax ale už tvrdí, že řídit nebyla nikdy taková pakárna, jako je dnes. Kamiony sice mají tolik asistentů, že mohou řídit samy, klimy jsou nezávislé, puťovky se samy tvoří elektronicky, ale lidi nikdy nebyli tak agresivní. Nejen řidiči, ale i chodci atd.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Kolony na dálnicích díky ZÁMĚRNÉMU blokování pruhů kamio
To samý platí o řidičích OA. Jezdil jsem do Rakouska obden, tak můžu srovnávat. Po Dolní Dvořiště jako beránci v koloně, v Čechách okamžitě závody...řidičBOB píše:To je kapitola sama pro sebe. Také řidiči dodávek, co neumějí čist značky a tupě jedou v levém.
Čest výjimkám, ale většina řidičů kamionů je na pěst. Stačí přejet hranice na západ od CZ a chovají se jako beránci. Ovšem tady kdyby je skopčák naprášil, tak Polizei přijedou a chlapec má problém - a oni to dobře vědí.
Re: Kolony na dálnicích díky ZÁMĚRNÉMU blokování pruhů kamio
Tak novinka. Včera v zúžení na D1 už blokovaly oba pruhy i autobusy. Normálně natvrdo prostředkem po dělící čáře.
OPC
Re: Kolony na dálnicích díky ZÁMĚRNÉMU blokování pruhů kamio
Jakakoli diskuze s nima nema cenu, vcera jsem se pobavil pri cteni komentaru pod clankem o Chovancove navrhu zakazu predjizdeni kamionu na dalnicich.. furt dokola to samy a vina je na strane ridicu OA..
- Přílohy
-
- image.jpeg (42.54 KiB) Zobrazeno 4653 x
-
- image.jpeg (84.99 KiB) Zobrazeno 4653 x
-
- image.jpeg (45.89 KiB) Zobrazeno 4653 x
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolony na dálnicích díky ZÁMĚRNÉMU blokování pruhů kamio
Jasná...profík odcouval víc než kdokoliv najel dopředu...bez profíka by se člověk nenažral... To jsou opravdu argumenty jako řemen. Já bych jim dal modré majáky!
Jinak zen pocit jejich důležitosti je fascinující. O co je jejich práce důležitější než třeba ještěrkáře, který je vykládá nebo dělníka u pásuy, který vyrábí, co oni vozí. Bez nich by neměl práci. Ale tak daleko už takový degen nepřemýšlí...
O řidičích OA nikdo nepochybuje, jak jezdí. OA akorát kamiony nikdy nebrzdí a neblokují. Kamioňáky sere, že jezdí rychle. Ale řídit kamion osmdeśatkou (i když víme, že jezdí o dost rychleji) po Evropě, byla jejich volba. Klidně mohou jít dělat třeba oblastního ředitele Microsoftu, když se jim to nelíbí...a ne si své mindráky vybíjet na silnici.
Jinak zen pocit jejich důležitosti je fascinující. O co je jejich práce důležitější než třeba ještěrkáře, který je vykládá nebo dělníka u pásuy, který vyrábí, co oni vozí. Bez nich by neměl práci. Ale tak daleko už takový degen nepřemýšlí...
O řidičích OA nikdo nepochybuje, jak jezdí. OA akorát kamiony nikdy nebrzdí a neblokují. Kamioňáky sere, že jezdí rychle. Ale řídit kamion osmdeśatkou (i když víme, že jezdí o dost rychleji) po Evropě, byla jejich volba. Klidně mohou jít dělat třeba oblastního ředitele Microsoftu, když se jim to nelíbí...a ne si své mindráky vybíjet na silnici.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time