Podřazení o dva stupně zaráz oproti postupnému

Ať už se chcete stát lepším řidičem, nebo poradit ostatním, jak se zlepšit.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Knarrenheinz
Spolujezdec
Příspěvky: 4
Registrován: stř 13 kvě 22:53

Podřazení o dva stupně zaráz oproti postupnému

Příspěvek od Knarrenheinz »

Všiml jsem si, že p. Janda často, když potřebuje podřadit o dva (například před vracečkami 4=>2), řadí postupně 4=>3, 3=>2, přestože tak činí víceméně hned po sobě.

Má to nějaké výhody oproti podřazení o dva rovnou? Bavíme se o "pravém" meziplynu, čili opotřebení synchronů zřejmě nebude argumentem.
Run, live to fly, fly to live, do or die!
Won't you run? Live to fly, fly to live, ACES HIGH!
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Podřazení o dva stupně zaráz oproti postupnému

Příspěvek od ctrl_j »

„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
lampa
Pan Řidič
Příspěvky: 280
Registrován: pát 31 led 21:40

Re: Podřazení o dva stupně zaráz oproti postupnému

Příspěvek od lampa »

Podle me je to v pozvolnejsim nastupu brzdne sily motoru.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16792
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Podřazení o dva stupně zaráz oproti postupnému

Příspěvek od pavproch »

imho má, ale to je jedno... já teda dycky odřazuju postupně, bo 4->3->2 jsou meziplyny a kvedlačky 2x, zatímco 4->2 by ten radostný pohyb a zvuk byl enem 1x... :ymhug:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Podřazení o dva stupně zaráz oproti postupnému

Příspěvek od d1.8t »

Má, člověk věnuje řazení míň času a může se soustředit na něco jinýho. Resp. silnice jsou rovinky, zatáčky doleva, zatáčky doprava. Milionkrát to stejný a přesto jiný. Jsou místa, kde to nepomůže vůbec a jsou místa kde ano.
RWD
Odpovědět