Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
tak me napada... jak slozite je si nejakou cestu ''pronajmout" a uzavrit? to je dotaz spise obecneho charakteru
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
řekl bych, že časově dost. Finančně možná i levnější než NS, ale chce to nějaký košér důvod. Chci se projet s kamarády by asi neprošel...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
tohle bude asi základ:
§ 77
Stanovení místní a přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích
(1) Místní a přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích a užití zařízení pro provozní informace stanoví
a) na silnici I. třídy, kromě rychlostní silnice, místně příslušný krajský úřad po předchozím písemném vyjádření příslušného orgánu policie,
b) na dálnici1) a rychlostní silnici1) ministerstvo po předchozím písemném vyjádření Ministerstva vnitra,
c) na silnici II. a III. třídy1) a na místní komunikaci1) obecní úřad obce s rozšířenou působností po předchozím písemném vyjádření příslušného orgánu policie.
(2) Místní a přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích a zařízení pro provozní informace stanoví na veřejně přístupné účelové komunikaci vlastník se souhlasem příslušného obecního úřadu obce s rozšířenou působností a po předchozím písemném stanovisku příslušného orgánu policie.
(5) Výjimky z místní a přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích povoluje ten orgán nebo vlastník pozemní komunikace, který úpravu stanovil. Nelze však zejména povolit výjimku z maximální dovolené rychlosti, zákazu stání a zastavení, jestliže by byla ohrožena bezpečnost nebo plynulost silničního provozu.
§ 77
Stanovení místní a přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích
(1) Místní a přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích a užití zařízení pro provozní informace stanoví
a) na silnici I. třídy, kromě rychlostní silnice, místně příslušný krajský úřad po předchozím písemném vyjádření příslušného orgánu policie,
b) na dálnici1) a rychlostní silnici1) ministerstvo po předchozím písemném vyjádření Ministerstva vnitra,
c) na silnici II. a III. třídy1) a na místní komunikaci1) obecní úřad obce s rozšířenou působností po předchozím písemném vyjádření příslušného orgánu policie.
(2) Místní a přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích a zařízení pro provozní informace stanoví na veřejně přístupné účelové komunikaci vlastník se souhlasem příslušného obecního úřadu obce s rozšířenou působností a po předchozím písemném stanovisku příslušného orgánu policie.
(5) Výjimky z místní a přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích povoluje ten orgán nebo vlastník pozemní komunikace, který úpravu stanovil. Nelze však zejména povolit výjimku z maximální dovolené rychlosti, zákazu stání a zastavení, jestliže by byla ohrožena bezpečnost nebo plynulost silničního provozu.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Mno co.. Někde seženem značky zákaz vjezdu, vyznačíme objízdné trasy a SS je uzavřena ![Applause :ymapplause:](./images/smilies/41.gif)
![Applause :ymapplause:](./images/smilies/41.gif)
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Plně legálně je to prakticky nerálné, zjišťoval jsem to kvůli veteránské akci. Musíš mít oficiální projekt na objížďku, zapůjčené značky, vyřešit objížďku, hromadnou dopravu která tudy jezdí a samozřejmě souhlas asi tří úředních míst. Cena v desetitisících a ještě když se něco znelíbí úředníkovi, tak ti to bez řečí zařízne. Celkově bez šance.mmira píše:tak me napada... jak slozite je si nejakou cestu ''pronajmout" a uzavrit? to je dotaz spise obecneho charakteru
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ![Wink ;-)](./images/smilies/3.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/3.gif)
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Tak sa pridavam aj ja do diskuzie o dokonalosti atmosfery na NS. Moje motoristicke srdce sa zase na malu chvilu nabazilo. Dakujem kazdemu jednemu, ku komu som sa nasackoval, aby ma zviezol a aj Pavlovi za snahu
Moje ambicie, ci uz casove na NS, alebo fotograficke skoncili znacne pod ocakavaniami, ale neni vsetkym dnom koniec. Cez nabity program som sa vobec nedostal na divacke tribuny pofotit "inmotion" a tak som celu fototechniku vozil po okruhu. Aspon som mal lepsi grip na zadnej naprave, co obcas aj tak nepomohlo ![Whew! #:-s](./images/smilies/18.gif)
![Big hug :ymhug:](./images/smilies/6.gif)
![Whew! #:-s](./images/smilies/18.gif)
www.tomaskroner.com
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
clovek se dre za volantem den co den a on si ze me dela srandupjanda píše:
- konfrontace s drugsterovym ridicskym posunem za posledni roky
-
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
on byl nafetovanej spálené spojky a brzd jak tam celý den stál
..proto má tolik humoru ![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy![Wink ;-)](./images/smilies/3.gif)
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
![Wink ;-)](./images/smilies/3.gif)
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Ja to myslim vaznedrugster píše: clovek se dre za volantem den co den a on si ze me dela srandu
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
dovolim si to doplnit. Kazdorocne se u nas poradaji tri ruzne zavody. Dva jsou ficht dny a jedny jsou auticka po mensim uzemi, silnice III. a II. tridy. Porada to od pocatku parta kluku a neni to zas tak hrozne a uz vubec ne "prakticky nerealne". Na prvnim rocniku jsem se podilel i ja, pak uz ne. Povoleni vydaji v pohode, ale je to jako pises, zajistis objizdnou trat a asistovany prujezd trati, tzn. napr. pro rezidenty, pro zachranne sbory, pripadne pro tebou zminene MHD. Nicmene celkove naklady nejsou v desitkach tisic, tedy da se udelat pekny zavod s rozpoctem na toto do 10tisic. Samozrejme zalezi kde to chce clovek uzavrit, jaky je tam bezne provoz, jak slozite je naplanovat objizdnou trat. Nicmene ani zadny projekt nebyl treba a ze by byl dnes nemam o tom informaci.beaumont píše:Plně legálně je to prakticky nerálné, zjišťoval jsem to kvůli veteránské akci. Musíš mít oficiální projekt na objížďku, zapůjčené značky, vyřešit objížďku, hromadnou dopravu která tudy jezdí a samozřejmě souhlas asi tří úředních míst. Cena v desetitisících a ještě když se něco znelíbí úředníkovi, tak ti to bez řečí zařízne. Celkově bez šance.mmira píše:tak me napada... jak slozite je si nejakou cestu ''pronajmout" a uzavrit? to je dotaz spise obecneho charakteru
Nemluvil bych tedy o sanci, uzavrit to jde jiste. A neni to ani prilis nakladne a ani prilis organizacne narocne. Samozrejme zabere to "par hodin" a "par penez". Nevim co by se melo na jihu Cech uzavrit, proto nebudu strilet od pasu, zalezi taky do kolika katastru poverenych obci to bude zasahovat apod. Ale o moc slozitejsi, nez zajisteni NS by to nebylo.