Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Tak já hlasuju rozhodně spíš pro investování peněz do cest a videí na Nordschleife, než do přesného měření. Popravdě řečeno je mi dost fuk, jestli auto zrychlí na 200 km/h za 21,5 nebo 21,8 sek. Daleko víc mě zajímá popis chování auta na silnici, což těžko nějaké měření zachyní (IMHO ani měření příčného zrychlení) a je k tomu potřeba spíš know-how, tj. umět řídit a psát, než mašinka za (deseti)tisíce.
Na okraj: např. měření brzdné dráhy se někdy dost zásadně liší i mezi renomovanými časopisy s vysokým rozpočtem a špičkovou technikou. To si pak člověk přečte ve AutoBildu, Autocaru a třeba i jinde brzdnou dráhu odlišnou klidně o tři čtyři metry...
Na okraj: např. měření brzdné dráhy se někdy dost zásadně liší i mezi renomovanými časopisy s vysokým rozpočtem a špičkovou technikou. To si pak člověk přečte ve AutoBildu, Autocaru a třeba i jinde brzdnou dráhu odlišnou klidně o tři čtyři metry...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
obecně souhlas, i s tím vyčerveněným...beaumont píše: Tak já hlasuju rozhodně spíš pro investování peněz do cest a videí na Nordschleife, než do přesného měření. Popravdě řečeno je mi dost fuk, jestli auto zrychlí na 200 km/h za 21,5 nebo 21,8 sek. Daleko víc mě zajímá popis chování auta na silnici, což těžko nějaké měření zachyní (IMHO ani měření příčného zrychlení) a je k tomu potřeba spíš know-how, tj. umět řídit a psát, než mašinka za (deseti)tisíce.
Na okraj: např. měření brzdné dráhy se někdy dost zásadně liší i mezi renomovanými časopisy s vysokým rozpočtem a špičkovou technikou. To si pak člověk přečte ve AutoBildu, Autocaru a třeba i jinde brzdnou dráhu odlišnou klidně o tři čtyři metry...
podle diskuse pod článkem o "oct III RS TSI na brzdě" ale nejde o rozdíl 21,5 vs 21,8 ale rozdíl 19 vs 27.... což už mě tedy zajímá velmi...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Taky bych radši více videí z Nordschleife. Čas BTG je dle mého názoru více vypovídající než zrychlení z x na y.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Taktiez mi moc nezalezi za aky cas, ktore auto v rukach AF zrychli na aku rychlost. Ano jedna sa o zaujimavy udaj do excelu, ale vypovedajucejsie mi pride fakt nazorna ukazka zrychlenia prave z toho videa, kedy vidim to co mi ziadny cas nepovie. A preto sa aj viac prihovaram za dalsie jazdne videa hlavne z NS, alebo ak som spravne pochopil z uputavky, tak aj z letiska pri porovnani dvoch aut...
A k problematike flameov a diskusii pod clankom...kazdy nazor bude vzdy vyvolavat emocie aj ten najmenej konfliktny, vzdy sa proste najde niekto kto bude mat nazor iny. Mne to osobne nejak nevadi, asi to bude tym, ze vacsinou je nazor redakcie dost blizky tomu mojmu, keby nebol, tak si citam a zaujimam o nieco ine...
A taktiez mi pride ze minimalne 50% flameistov, tie clanky ani necita a vyhradzuje sa proti nazorom v nom uz len preto, ze nejaky vysiel...
A k problematike flameov a diskusii pod clankom...kazdy nazor bude vzdy vyvolavat emocie aj ten najmenej konfliktny, vzdy sa proste najde niekto kto bude mat nazor iny. Mne to osobne nejak nevadi, asi to bude tym, ze vacsinou je nazor redakcie dost blizky tomu mojmu, keby nebol, tak si citam a zaujimam o nieco ine...
A taktiez mi pride ze minimalne 50% flameistov, tie clanky ani necita a vyhradzuje sa proti nazorom v nom uz len preto, ze nejaky vysiel...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Mnohem casteji budu predjizdet a tedy budu potrebovat zrychleni z X na Y, nez jezdit okresky na limitu mozneho, abych ocenil, ze dam NS o dve sekundy rychleji.bambus píše:Taky bych radši více videí z Nordschleife. Čas BTG je dle mého názoru více vypovídající než zrychlení z x na y.
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Taky proto jsem napsal dle mého názoru. Auto rychlé na NS bude rychlé i v provozu.
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Tu umeru mezi rychlosti na NS a rychlosti v proovzu bych nevidel. Takovy Rapid tam jel docela pekne, ale pri pri predjizdeni na okresce nekde z 80 na 120 to bude proste bida. Jasne, Ferrari bude rychle tam i tam.
Nicmene jsou to vsechno jenom vymluvy provozovatelu. Jim se naopak ty flame vyvolane zamerne publikovanymi informacemi v teto podobe hodi.
Nicmene jsou to vsechno jenom vymluvy provozovatelu. Jim se naopak ty flame vyvolane zamerne publikovanymi informacemi v teto podobe hodi.
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Tak nevím, kdo tu především vyvolává flame
Mimochodem, když jsme u těch onboardů z testování, napadá mě, že v tomhle je vlastně AF bez nadsázky světový unikát. Nebo víte někdo o jiném motoristickém magazínu, který by tohle praktikoval? Když už třeba i je někde chvilku onboard (např. Chris Harris), tak vždy na okruhu
Mimochodem, když jsme u těch onboardů z testování, napadá mě, že v tomhle je vlastně AF bez nadsázky světový unikát. Nebo víte někdo o jiném motoristickém magazínu, který by tohle praktikoval? Když už třeba i je někde chvilku onboard (např. Chris Harris), tak vždy na okruhu
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Jako videa z ringu jsou super, ale zrychlení 0-200kmh je docela pěkný údaj, který říká velmi mnoho o reálné dynamice auta, do které se promítá jak výkon motoru tak správně poskládaná převodovka. Pokud by to bylo z racelogicu - tzn. s frekvencí 10Hz, tak už je tam i pěkně vidět čas přeřazení a délka jednotlivých kvaltů. Mě na stávajícím stavu hlavně vadí, že aby se člověk dozvěděl jak to jede, tak musí dlouze studovat velmi velmi nepřesné video, když místo toho by mohl být jeden graf, popř. hodnota. Prostě moje myšlenka úplně na počátku byla jednoduše doplnit videa zrychlení i grafem, když už se to měří...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).