Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
velmi kvalitni meric pretizeni (zrychleni, zpomaleni apod.) se da koupit za jednotky tisic korun. Dokonce i aplikace za 20E pro mobil s G-senzorem dokaze namerit udaje tak na 98 % presne a investice je to vazne smesna. Ale tak je logicke, ze kdyz se to nehodi, prijde kopa vymluv.
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
mmira:
Tak strašně mě to sere (opravdu), že vám klidně i na to něco přidám - bo by z toho mohla být docela zajímavá databáze, když se dostanete k tolika různým autům. Klidně bych to bral i jako jakési předplatné za magazín, který mě baví a rád ho čtu...mmira píše:ano, je to problem, nejsou finance. cekaji nas jine, daleko zasadnejsi investice. a uplatky od Skodovky bohuzel stale ne a ne prijit. tim samozrejme nerikam, ze to casem nebude, nejdrive se na to ale musi vydelat.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
goes: máš prosím nějaký tip na gps logger se vzorkovací frekvencí 10Hz za rozumný peníz?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
jarka: hele, on je to nikdy nekoncici boj. nejdrive jsme zacali s natacenim videi, ktere te tak irituji. nikdo jiny to pravidelne nedelal a ani dodnes nedela. pak se pridala videa z nordschleife, videa kombinovana z vice kamer atd atd. pak jsme pridali mereni na brzde tam, kde se subjektivne zdalo, ze auto na svuj vykon jede az moc. porad je to malo, porad je to spatne.
kazda takova vec stoji penize a na ty rozhodne neni lehke dosahnout. AF je komercni projekt a dotace mu nikdo neda (a fakt ani ta Skodovka), zdroje jsou omezene a smerujeme je tam, kde je to aktualne potreba.
az jednou poridime racelogic, a urcite na to dojde, stejne budou namitky, ze se to meri z kopce, s vetrem v zadech, se zavodnim benzinem, na prehustenych pneu, se skvirami zalepenymi paskou, s hustohustym chipem a ja nevim, co jeste.
kazda takova vec stoji penize a na ty rozhodne neni lehke dosahnout. AF je komercni projekt a dotace mu nikdo neda (a fakt ani ta Skodovka), zdroje jsou omezene a smerujeme je tam, kde je to aktualne potreba.
az jednou poridime racelogic, a urcite na to dojde, stejne budou namitky, ze se to meri z kopce, s vetrem v zadech, se zavodnim benzinem, na prehustenych pneu, se skvirami zalepenymi paskou, s hustohustym chipem a ja nevim, co jeste.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
existuji externi GPS BT receivery, treba http://www.amazon.com/BT-Q818X-Bluetoot ... roduct_top
zkouseli jsme to v praci pro trochu podobne ucely a nijak zvlast se to neosvedcilo. opravdu presna mereni vyzaduji 100 Hz jednotky a externi antenu, obcas i dve, umistenou venku na strese auta.
zkouseli jsme to v praci pro trochu podobne ucely a nijak zvlast se to neosvedcilo. opravdu presna mereni vyzaduji 100 Hz jednotky a externi antenu, obcas i dve, umistenou venku na strese auta.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
mmira: za videa z ringu dík (ty žeru), ale videa tachometrů vám prostě neodpustím - bo je to zhovadilost do nebe volající. To se prostě tváří jako "tvrdý" data a přitom je to celý úplně brutálně na vodě. To už bych se radši vyprdnul na brzdu (tam je to velmi podobný příběh). Na druhou stranu chápu, že jste komerční subjekt a počítají se kvůli reklamě zobrazení...
ad. logger: ja zkoušel 1Hz a u svýho auta jsem naměřil 0-200 za 21.8s. Jaký pak bylo moje překvapení, když na letišti s racelogicem jsem najednou měl 26s .
ad. logger: ja zkoušel 1Hz a u svýho auta jsem naměřil 0-200 za 21.8s. Jaký pak bylo moje překvapení, když na letišti s racelogicem jsem najednou měl 26s .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
proc to resit gps loggerem, tam, aby byla presnost, je treba investovat opravdu hodne.jarka píše:goes: máš prosím nějaký tip na gps logger se vzorkovací frekvencí 10Hz za rozumný peníz?
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Tak hlavně kvůli univerzálnosti - při použití na okruhy. Je nějaký jednoúčelový kepl za pár korun s dobrou přeností?goes píše:proc to resit gps loggerem, tam, aby byla presnost, je treba investovat opravdu hodne.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
o tom by se dala vest dlouha diskuze.jarka píše: videa tachometrů vám prostě neodpustím - bo je to zhovadilost do nebe volající. To se prostě tváří jako "tvrdý" data a přitom je to celý úplně brutálně na vodě.
vyse zmineny odkaz na komercnost vubec neodkazoval na navstevnost. podstatou je, ze se musime udrzet v cernych cislech. tim padem je na urcitych mistech potreba investovat desetitisice a jinde setrit stokoruny. investice do racelogicu opravdu neni neco, co by nam v tuto chvili pomohlo k lepsi bilanci.jarka píše: To už bych se radši vyprdnul na brzdu (tam je to velmi podobný příběh). Na druhou stranu chápu, že jste komerční subjekt a počítají se kvůli reklamě zobrazení...
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
kdyz jsem si koupil VI Monitor, coz je sets sakra presne zarizeni, tak jsem ho testoval vuci naprosto trivialnim zarizenim, napr. aplikacim, ktere vyuzivaly G (ne GPS) senzory v mobilech. Pri mereni akcelerace/deakcelerace byly vysledky v podstate stejne, rozdil zadny. I toto mereni je velmi presne, mozna ne 100 % ale treba na 99 % v pohode. Jenze se musi chtit a ono se nechce, protoze ty flamy vydelavaji penize, ne presna data, ktera si nekdo precte a jde dal. Flame tvori imprese a reklama se prodava na co, co imprese, takze cim vice kliku kdekoli po webu, tim vice penez. Proto je treba tvorit bulvar, jezdit jako prase v provozu, psat nesmysly o dizlech, spotrebe apod. protoze to vydelava penize.jarka píše:Tak hlavně kvůli univerzálnosti - při použití na okruhy. Je nějaký jednoúčelový kepl za pár korun s dobrou přeností?goes píše:proc to resit gps loggerem, tam, aby byla presnost, je treba investovat opravdu hodne.
Nic vic za tim nehledej.