Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Nevidrl bych to tak kriticky, nema cenu se zbytecne stresovat ze je to tam moc slozity. Myslim ze po prvnich 5 kolech budes mit aspon hrubou predstavu o trati a pak uz to budes jen pilovat. Lepsi je, aspon podle me, si trat napred osahat abys spon tusil kde jsi a pak vzit sebou mistniho znalce, kterej ti da uzitecny rady jakou stopu se kde vyplati jet, kde neni treba ubirat a kde si dat pozor. Hlavne zadnej stres, je to jen takova lepsi okreska.
Btw cim tam jedes?
Btw cim tam jedes?
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
dali: tak když umíš anglicky, tak mrkni na tohle starší pdfko (Sport Auto a BMW v r.2003), určitě je dobrý to alespoň prolítnout, já ho měl dokonce vytištěný Jinak Sygic navigace NS nejen zná, ale umí i navigovat (např. hlásit ostrý zatáčky), pokud si tam doklikneš dva průjezdný body. A vůbec s navi se dá vyřádit, kdyby se někdo jó nudil, dalo by se třeba naklikat zatáčky jako různý POI body a k nim si nastavit upozornění třeba 100m předem (takhle mam v CZ alespoň stacionáry a úsekovky).
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Díky za komenty a poučný PDF
Jinak to moje má základ v 850R, má to AP Racing brzdy, KW V3 podvozek, obutý mám Federaly RS-R, má to vstřikování metanolu a pak taky nějaký koně navíc.
Všechno špatně: veterán, předohrab a eště kombík, ale kdysi se s tím i závodilo (ilustrační fotka):Bond007 píše:Btw cim tam jedes?
Jinak to moje má základ v 850R, má to AP Racing brzdy, KW V3 podvozek, obutý mám Federaly RS-R, má to vstřikování metanolu a pak taky nějaký koně navíc.
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
A jak to jezdilo. Pamatuju to ze závodů z BrnaVšechno špatně: veterán, předohrab a eště kombík, ale kdysi se s tím i závodilo (ilustrační fotka):
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Ty voe, tak to máš teda mega cool káru. Vytuněná cihla.dali píše: Všechno špatně: veterán, předohrab a eště kombík, ale kdysi se s tím i závodilo (ilustrační fotka):
Jinak to moje má základ v 850R, má to AP Racing brzdy, KW V3 podvozek, obutý mám Federaly RS-R, má to vstřikování metanolu a pak taky nějaký koně navíc.
PS: Dík, reactor, za PDF. Do budoucnosti se bude hodit.
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Been there, done that Už se těším až tam pojedu příště. Na úvod jsem se nechal svézt stejným autem s pravostranným řízením. A potom jsem si na moje první a třetí kolo vedle sebe posadil anglickýho "navigátora" kterej to tam má stejným autem najetý zhruba v časech blíže osmičce než než devítce, kterej mi tam posílal kompletní instrukce včetně kvaltu kterým mám zatáčku projíždět... což si myslím že pro kohokoli kdo tam je poprvý a nepaří to na počítači naprosto ideální. Žádný rekordy jsem netrhnul, čas sem ani neměřil... zbytečný... beru to tak, že příště mám na co navazovat. Třeba karussel jsem musel jet horem protože mi bylo řečeno že mám auto příliš nízko a nechal bych tam přední nárazník...což by byla škoda, protože je prakticky nesehnatelnej. Auto fungovalo naprosto skvěle. Moje domácí nastavení KW V3 se ukázalo jako trefa do černýho, Federaly RSR na moje ježdění úplně dostačující...Nový rotory Pagid s J-hook drážkama a desky Carbotech XP20 to dávaly celkem dobře, ikdyž určitý vadnutí tam na konci čtvrtýho kola cítit bylo, nicméně jim můžu na příště ulevit tím, že dám pořádný brzdy i na zadek (dosud série). Díky Evans waterless coolantu jsem se nemusel starat o chlazení... Lamelovej samosvor Gripper, kterej jsem si odsud (už namontovanej v převodovce) odvez, by měl na příště auto taky posunout někam jinam. To v kterým jsem se vez jako pasažér ho mělo a trakce úplně na jiným levelu než originál primitivní samosvor kterej moje auto má z fabriky....Takže jsem šťastnej a doporučuju každýmu se tam podívat, i třeba jen na čumendu... takový množství zajímavých aut jsem neviděl za celej život dohromady... Včera než otevřeli bránu se tam proháněl Bentley Bentayga už bez maskování... Radical SR8 jsem viděl naživo jaktěživ poprvý...ikdyž ho zpátky na parkoviště majitel přitlačil....
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
opet se potvrzuje, ze pokud vylet na NS, musi to byt tehdy, kdy na cely vikend navazuje celodenne otevrene pondeli. byva prazdno.
http://demo.bridgetogantry.com/photos-f ... -remember/
http://demo.bridgetogantry.com/photos-f ... -remember/
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Nevíte náhodou někdo co to je za zařízení nebo aplikaci, kterou používá tenhle týpek a říká mu ideální stopu zatáčku po zatáčce? Celkem by se mi to na pár dalších kol líbilo. I tu němčinu bych překous, i když angličtina by byla lepší.
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
nejak jsem zapomnel dat vedet. pristi viken planuji NS, prida se nekdo?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
jak je to s prázdninama v Reichu, nebude už všude provoz jak kráva? (myslím autobahny, ne ring)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.