Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Všiml jsem si že Pavel Janda již nepíše pro Autoforum, píše někde jinde nebo už auta netestuje?
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Jó chlapče, tady už se dávno auta netestují
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
To já vám, ale styl testování Pjandy je nezaměnitelný, tak by mně zajímalo jestli netestuje někde jinde
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Tak jestli jste toto nevěděli, tak jděte opravdu dělat něco jiného:
http://www.autoforum.cz/fascinace/porsc ... o-octavie/
http://www.autoforum.cz/fascinace/porsc ... o-octavie/
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
ty vole dyt se to delalo pred par rokama fakt tajemstvi
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Já teda porše moc nesleduju, ale přeci jenom ze zvědavosti (když se zasním) semtam jo a třeba tohle, že byl někdy i "hatchback" 911 sem opravdu nevěděl
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/ost ... burgringu/
Teoretický mistr volantu Mirek Mazal je v ráži.
Teoretický mistr volantu Mirek Mazal je v ráži.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Je v tom textu něco špatně?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Je v tom textu něco, co není špatně?
Celým článkem se táhne povýšený podtón někoho kdo jakože ví o čem mluví.
Podle mě ani jeden jediný člověk co by snad podobné soudy mohl z titulu svých extrémních zkušeností vynášet, by si to takhle ze židle nedovolil. Jedině by ve stejný den řídil obě auta.
"I proto se pak jezdí zcela jinak, což Vittel v Porschi GT2 RS generace 991 podcenil."
Já třeba vidím že suchou stopu nejede ani jeden.
Na jiném videu má onboard jak se učí mokrou stopu s instruktorem, tak nevím co přesně podcenil.
Snad jedině že si zapomněl vzít taky 4 kolu, protože viditelně mu Urus ujíždí jen na výjezdech ze zatáček.
Můj osobní tip je že za daných okolností byl Urus jednoduše rychlejším autem. Váha byla spíš příhodná proti akvaplaningu.
Ale jelikož mám soudnost, nevydávám to za nic víc než tip.
"Když už začal kroužit zatáčkou, osahával si limity trakce podivnou prací s volantem, kdy čekal na zásahy ESP, což výborné Porsche dále vyvádělo z rovnováhy."
Zde trapnost graduje
"S trochou cviku by ale oba nejspíše předjelo řidičské eso v citelně slabším autě příhodné koncepce."
"Pokud se chcete podívat na to, jak na mokru na Nordschleife jezdit rychleji s výrazně slabším autem a na slicích"
A k tomu je video z částečně oschlého okruhu, kde Dale Lomas v mokrých pasážích bojuje o život ve dvoutřetinovém tempu proti "nikterak závratnými rychlostmi ujíždějícímu" Urusu. Apples x Bananas?
Celým článkem se táhne povýšený podtón někoho kdo jakože ví o čem mluví.
Podle mě ani jeden jediný člověk co by snad podobné soudy mohl z titulu svých extrémních zkušeností vynášet, by si to takhle ze židle nedovolil. Jedině by ve stejný den řídil obě auta.
"I proto se pak jezdí zcela jinak, což Vittel v Porschi GT2 RS generace 991 podcenil."
Já třeba vidím že suchou stopu nejede ani jeden.
Na jiném videu má onboard jak se učí mokrou stopu s instruktorem, tak nevím co přesně podcenil.
Snad jedině že si zapomněl vzít taky 4 kolu, protože viditelně mu Urus ujíždí jen na výjezdech ze zatáček.
Můj osobní tip je že za daných okolností byl Urus jednoduše rychlejším autem. Váha byla spíš příhodná proti akvaplaningu.
Ale jelikož mám soudnost, nevydávám to za nic víc než tip.
"Když už začal kroužit zatáčkou, osahával si limity trakce podivnou prací s volantem, kdy čekal na zásahy ESP, což výborné Porsche dále vyvádělo z rovnováhy."
Zde trapnost graduje
"S trochou cviku by ale oba nejspíše předjelo řidičské eso v citelně slabším autě příhodné koncepce."
"Pokud se chcete podívat na to, jak na mokru na Nordschleife jezdit rychleji s výrazně slabším autem a na slicích"
A k tomu je video z částečně oschlého okruhu, kde Dale Lomas v mokrých pasážích bojuje o život ve dvoutřetinovém tempu proti "nikterak závratnými rychlostmi ujíždějícímu" Urusu. Apples x Bananas?
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
nez se pustim do vetsi polemiky ohledne obsahu textu, tak se zeptam, kolik toho na NS mas odjeto celkove a kolik za mokra.
co se clanku tyce, obecne plati, ze jejich vyzneni urcuje sefredaktor. at uz si autor mysli, co chce, dostane zadani, napise text, ten pak projde myma a sefredaktorovyma rukama. konecna podoba je pak vysledkem kolektivni prace, takze bavit se o tom, kolik ma ktery autor konkretnich zkusenosti s konkretni veci je v podstate irelevantni.
co se clanku tyce, obecne plati, ze jejich vyzneni urcuje sefredaktor. at uz si autor mysli, co chce, dostane zadani, napise text, ten pak projde myma a sefredaktorovyma rukama. konecna podoba je pak vysledkem kolektivni prace, takze bavit se o tom, kolik ma ktery autor konkretnich zkusenosti s konkretni veci je v podstate irelevantni.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou