Stránka 1 z 1

Škoda superb první generace 2.8 6v

Napsal: pon 04 čer 16:16
od bouraktom
Dobrý den, naskytla se mi koupě od známého. Automobil Škoda Superb první generace s motorem 2.8 6V.
Na autě je za poslední 3 roky uděláno: komplet rozvody, spojka, přední náprava, tlumiče v předu i v zadu, čepy a brzdy.
Automobil je r.v. 2003 a má najeto 220 000. celou dobu bylo servisováno.

Chtěl bych se zeptat na váš názor ohledně tohoto vozu.
Přemýšlím, že v případě koupi bych do něj nechal nainstalovat plyn.
Popř. vaše zkušenosti s tímto motorem ?

Děkuji

Re: Škoda superb první generace 2.8 6v

Napsal: pon 04 čer 19:07
od lampa
Atmosfericky sestivalec je zajima věc sama o sobe, takze proc ne. Plyn urcite nemá smysl. Vrazit obnos ve vysi ceny auta do prestavby, abych usetril par korun na kilometr a riskoval drahe poruchy?

Re: Škoda superb první generace 2.8 6v

Napsal: úte 05 čer 04:02
od zdeny
bouraktom píše:Dobrý den, naskytla se mi koupě od známého. Automobil Škoda Superb první generace s motorem 2.8 6V.
Na autě je za poslední 3 roky uděláno: komplet rozvody, spojka, přední náprava, tlumiče v předu i v zadu, čepy a brzdy.
Automobil je r.v. 2003 a má najeto 220 000. celou dobu bylo servisováno.

Chtěl bych se zeptat na váš názor ohledně tohoto vozu.
Přemýšlím, že v případě koupi bych do něj nechal nainstalovat plyn.
Popř. vaše zkušenosti s tímto motorem ?

Děkuji
Je to bezpohlavní bezemoční auto a navíc tento motor nemá téměř žádný charakter. Sice to trochu jede, ale to je vše. Měl jsem ho jak s touto, tak naftovou V6. jediná výhoda je, že po 1000km štreky vylezeš nerozlámanej. Emoce ani zážitek z jízdy nečekej. Jinak pozor na korozi víka kufru, rády hnijí pod madlem. Nájezd je OK, pokud není stočenej. Jo amoc to nesvítí, ani s novými výbojkami:-)

Re: Škoda superb první generace 2.8 6v

Napsal: úte 05 čer 06:56
od janjan
Výbojky nezachrání spálený projektor... Navíc v tomhle skvostu byly, tuším, projektory z plastu.

Re: Škoda superb první generace 2.8 6v

Napsal: úte 05 čer 17:44
od Jenyk
zdeny píše:Je to bezpohlavní bezemoční auto a navíc tento motor nemá téměř žádný charakter.
Měl jsem ho s tímto motorem i s naftou. Je to skvělé pohodlné auto, zejména na dlouhé štreky. Trochu papá, moc se mu nechce zatáčet, ale na pohodlí je to za ty prachy pořád svezení pěkné. Protiklad dnesšním "sportovním" kostiřasům. Vyzkoušej si ho a uvidíš, jestli ti sedí.