Škoda Fabia 1,2 HTP (51 kW) - Nestartuje s MAP čidlem
Napsal: ned 20 srp 15:09
Dobrý den, mám problém s vozidlem, snad mi někdo pomůže. Mám fabii 1.2 HTP (51kW, 2007). Nemohu auto po ránu nastartovat (8 hodin stání na místě + ranní teploty +- 20 °C). Startér motor roztočí normálně na 1500 ot., ale motor neudrží otáčky na 900 (standart na volnoběh) a chcípne. Pokud teplota motoru vzroste nad 30 °C, tak už chytá normálně po celý den a bez jediného problému (teplotní čidlo vyměněno, ale myslím si, že to s teplotou asi nic moc společného mít nebude a že to bude náhoda).
Zjistil jsem, že když odpojím čidlo MAP, tak motor startuje, jak kdyby byla baterie vybitá (strašně ztěžka), ale chytne a drží. Na palubce svítí kontrolka motoru. Tak jsem zkusil vyměnit čidlo MAP (diagnostika VAG-COM žádnou chybu neukazuje, i přes to jsem to zkusil vyměnit). Nepomohlo. Problém přetrvává. Sice svítí kontrolka motoru, auto žere benzínu po hektolitrech, ale startuje. Nevíte někdo, v čem by mohl být problém? Ta spotřeba je fakt obrovská
Nechal jsem vyměnit palivový, vzduchový a olejový filtr kvůli tlaku paliva, ale když to MAP čidlo odpojím, tak to startuje, tak to na malý tlak paliva nepřiřazuju
Děkuji za názory
Zjistil jsem, že když odpojím čidlo MAP, tak motor startuje, jak kdyby byla baterie vybitá (strašně ztěžka), ale chytne a drží. Na palubce svítí kontrolka motoru. Tak jsem zkusil vyměnit čidlo MAP (diagnostika VAG-COM žádnou chybu neukazuje, i přes to jsem to zkusil vyměnit). Nepomohlo. Problém přetrvává. Sice svítí kontrolka motoru, auto žere benzínu po hektolitrech, ale startuje. Nevíte někdo, v čem by mohl být problém? Ta spotřeba je fakt obrovská
Nechal jsem vyměnit palivový, vzduchový a olejový filtr kvůli tlaku paliva, ale když to MAP čidlo odpojím, tak to startuje, tak to na malý tlak paliva nepřiřazuju
Děkuji za názory